Irónia LeMans, irónia...LeMans67 írta:Nem akarok beleszólni, mert én nem értek a Fordokhoz, de a GT40 a cég presztízs modellje volt Nem vethető össze a Musztanggal semmilyen szinten (még a korabeli Thunbedbird is játék gép volt hozzá képest). Kb. Porsche és Golf eltérés van szerintem a kettő között...
Gyanítom 1987-től folyamatosan ment 249-et (asszem a Car&Driver tesztje alapján).LeMans67 írta: A másik:
SZÉRIA '87-es Mustang (nagy szériás sorozatról beszélünk a viták elkerülése végett) mikor ment 240 km/h-át hosszú távon? Lehet, hogy csak én nem hallottam ilyenről, de nekem ez kissé sok az akkori autókhoz képest. Ráadásul ehhez a tempóhoz biztos, hogy gyenge a fékrendszere.
Én nem vagyok leülve a német gépektől, nem erről beszéltem, hanem a dolog lényege az volt, hogy mások a vezetési szokások és az állam által engedélyezett határok, ebből adódik hogy mások a tervezési igények is. Náluk 1,8 L motor felett 4 tárcsa, amiknál simán megy hátra a dob. Nincs is vele gond amíg nem kezdesz el versenyezni...
Zizzenjünk már le a fékről! Itt arról megy a vita, hogy meghal-e a motor vagy sem.
Egyébként nincs kedvem vitatkozni a fékről, de este megmutatom a fékfelületek közti különbséget. OK, elmelegszik a dob, de mutassatok olyan gyári tárcsát, ami ekkora igénybevételnél nem!
Lásd fentebb és előzmények...LeMans67 írta: Igazi versenyzésre épített sportautókat ne hasonlíts össze egy 'olcsó' tömegtermelésre készített sportos géppel, mert nem egy kategória sem árban sem technikában. Ez természetes dolog, ezért nem lehet összevetni őket...
Igazából, ahogy Stanggel a fórumon már ezen jól eldiskuráltunk:
Mindent az ára alapján kell vizsgálni. Az adott összegért kapsz valamit, de nem árt ha az ember tisztában van a gép korlátaival. TomiTomiban én ezt pont becsülöm, hogy van egy nagyon szép jó autója, de még is tisztán látja a hiányosságait (nem a gyertyákra gondolok , hanem a fékrendszerére, a futómű problémáira).