Oldal: 2 / 7
Elküldve: 2008.08.25 14:23
Szerző: StangMan
Ha ez King Cobra, akkor még nincs befejezve... merthogy a King Cobrán igen csicsás és terjedelmes matricázás volt...
Elküldve: 2008.08.25 14:33
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:Ha ez King Cobra, akkor még nincs befejezve... merthogy a King Cobrán igen csicsás és terjedelmes matricázás volt...
Az kötelező volt vagy opcionális?
Elküldve: 2008.08.25 14:36
Szerző: StangMan
a King Cobra optikai csomag volt... így CSAK azzal King Cobra
Elküldve: 2008.08.26 6:57
Szerző: StangMan
Nah, megnéztem pontosan mit takar a King Cobra csomag...
Gyakorlatilag minden "performance" benne van, ami akkor volt a Mustanghoz. 302-es motor, Rally csomag, aluminium műszerfal borítás, spoilerezés, feltünő matricázás, jó gumik, szervókormány... és FEKETE betétek.... Hűtőrács, lámpakeret, még az ablakkeretek is... minden krómot eltüntettek róla.
Elküldve: 2008.08.26 6:58
Szerző: StangMan
Jah, szerintem ez a lefele kókadó kipuffogó pedig dízelre való...
Elküldve: 2008.08.26 7:28
Szerző: TomiTomi
Az az érzésem, hogy mostanában kötözödsz.
OK, akkor nem King Cobra. Vagy egy tuningolt változat.
Szerintem igen pöpec állapotban a van a gép.
Elküldve: 2008.08.26 7:36
Szerző: StangMan
TomiTomi írta:Az az érzésem, hogy mostanában kötözödsz.
ha ez a kókadó kipuffogó említése miatt merült fel benned, akkor az miatt es a DTM-végű kipuffogó miatt mindig is fogok...
a kókadó kipuffogót azért szokták dízelekre rakni, hogy a korom a földre távozzon, és ne felfelé az utca népe arcába...
jah, és akkor még abba nem is kötöttem bele, hogy a scoop előre néz... a King Cobrán hátrafelé nézett
És ott van még az a D&W rács is a scoopban... elég gagyi...
Sorry, az ördög a részletekben búvik meg... Szó se róla SZÉP az autó
, sokan örülnének, ha ilyen szép Mustang II-jük lenne.... de ha már ilyen szépre megcsinálom, akkor figyelek a részletekre is... meg arra is, hjogy minek hívom
külső szemlélődőnek, "szimpatizánsnak"
ez tényleg kötözködés, olyan Mustangosnak, akinek ilyen szép az autója, azért ez lenne a minimum... szvsz
Elküldve: 2008.08.26 12:22
Szerző: MrMach1
Akkor már csak beleszólok én is.
Ez így természetesen nem King, bár a spolierek onnan vannak.
King Cobra csak 78-ban volt, amolyan búcsúajándék gyanánt. A scoop tényleg hátrafelé nézett 78-ban. Eredetileg 76-77-ben előre nézett, de 78-ra megfordították. A scoop oldalán ebben az évben először jelent meg az "5.0" jelölés. A motorháztetőn egy hatalmas amorf izé (szárnyas kobra??) is a megkülönböztetést szolgálja. Króm semmi sincs rajta, ló meg főleg, hiszen kobra. Kivéve a feketét.
További érdekesség, hogy a VIN-ben nem kapott a Cobra és a King sem semmiféle megkülönböztetést. Tehát ha nincsenek rajta a matricák és az egyéb optikai elemek, akkor csak a build sheet, vagy a historical report tudja igazolni, hogy Cobra-e az illető autó.
Ímé a King Cobra:
Elküldve: 2008.08.26 14:25
Szerző: TomiTomi
A 76-77-es, scoopos Mustang II-eseket hogyan hívták? Ilyenről lenne képed?
Elküldve: 2008.08.26 14:40
Szerző: StangMan
A Cobra II-nek volt előre néző scoopja, de nem volt funkcionális... a Cobra II is csak optikai csomag volt
és abban sem volt az a sajtreszelő rács... csakhogy kötekedjek
Elküldve: 2008.08.26 14:40
Szerző: MrMach1
TomiTomi írta:A 76-77-es, scoopos Mustang II-eseket hogyan hívták? Ilyenről lenne képed?
Mire gondolsz a "hogyan hívták" alatt?
Mustangnak hívták őket...
Elküldve: 2008.08.26 14:42
Szerző: MrMach1
StangMan írta:A Cobra II-nek volt előre néző scoopja, de nem volt funkcionális... a Cobra II is csak optikai csomag volt
És szintén nem jelölték sehol.
Illetve a motortérben egy kis táblán CB, vagy CBR jelölés.
Elküldve: 2008.08.26 14:44
Szerző: StangMan
StangMan írta:A Cobra II-nek volt előre néző scoopja, de nem volt funkcionális...
és 78-ban ez is meg lett fordítva...
Elküldve: 2008.08.26 14:53
Szerző: TomiTomi
MrMach1 írta:Mire gondolsz a "hogyan hívták" alatt?
Mustangnak hívták őket...
Naivan azt hittem kaptak valami pluszt az alapnévhez. Mint pl a GT/CS az aktuális Mustang-nál.
Volt scoop nélküli Mustang II is, nem?