Oldal: 1 / 1

Elküldve: 2008.05.18 8:52
Szerző: doGmAI
StangMan írta:
A IIes Mustangból azért nehéz morcos autót csinálni....
Esetleg, ha rákeresel a neten a "Monroe Handler"-re, megváltozhat a véleményed erről az elfelejtett ponyról....

Elküldve: 2008.05.18 9:55
Szerző: TomiTomi
Ilyen képek jöttek a Monroe Handler-re:

Kép

Kép

További képek itt.

@doGmAI: nem lenne kedved egy külön topikban benutatni a "Monroe Handler"-t?

Elküldve: 2008.06.07 14:25
Szerző: MrMach1
TomiTomi írta: @doGmAI: nem lenne kedved egy külön topikban benutatni a "Monroe Handler"-t?
Bár nem nekem szólt a kérdés, de a Monroe handler a látható jelek miatt is egy demó célból készült mini sorozat volt. Ha jól emlékszem, 6db épült eredetileg. Gyakorlatilag egy üvegszálas body az eredeti vonalakra.
Azóta már vannak repro body kitek, de eredetileg csak az a pár darab született. A MustangII über ritka átépítése. Ennél csak az az 1db kabrió ritkább, amit szintén akkoriban készítettek demonstrációs célokból.
Csak ez az egy időszek ( 74-78 ) volt, a Mustang életében, amikor nem gyártottak kabriót.
Viszont legalább volt T-Top. :D

Elküldve: 2008.08.16 16:16
Szerző: Silver Ghia
Hot Rod 1977 Június, Augusztus, Szeptember számok foglalkoztak a témával.
Ha esetleg igény merülne fel, közzéteszem a többi részt is!
Karosszéria építés, futómű átalakítás, motor építés.
400 hp at 6500, 400 lb/ft at 4800 egy átalakított 302 blokkból! :ordog:

Kép Kép

Elküldve: 2008.08.16 16:59
Szerző: StangMan
igény az van.... közzé lehet tenni ;)

Elküldve: 2008.08.16 18:28
Szerző: Silver Ghia
Első rész: Karosszéria.

A képeken látszik, itt minden kézzel készült és nem a ma oly divatos műgyantából! Nem gyenge az új lemezeket tartó, az eredeti kasznira hegesztett térhálós váz. Az elkészített karosszéria elemek 300 munkaórát igényeltek! Az illesztéseknél olmos kitöltést alkalmaztak a szakik.
Kép

Kép

Kép

Kép

Elküldve: 2008.08.26 19:33
Szerző: Silver Ghia
Elnézést kérve azoktól, akik esetleg körmüket rágva várták a folytatást Monroe Handler ügyben, íme! ( Mentségemre legyen mondva, szakmai dolgokkal töltöttem az elmúlt időt, sikerült szinte teljesen szétbontanom a Mustangomat. Néhány kép a megfelelő topikban. ) Kárpótlásul a késlekedésért, egyben a két maradék cikk. Motorról a rövid lényeg, 363 cubic inch-re stroke-olt 302 blokk, 351-es főtengely, roller rocker szelepemelők, portolt hengerfejek. A hajtáslánc leggyengébb elemének a 4 sebességes kéziváltót tartották!


:burnrubber:
Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Elküldve: 2008.08.27 18:36
Szerző: Silver Ghia
Esetleg hasonló formában, a maga korában sikeres Kemp Cobra pályaautóról nyissunk-e topikot? Összehasonlító teszt a Chevy Monza pályagéppel meg ilyenek. Fordítást nem vállalok. :)

Elküldve: 2008.08.27 20:29
Szerző: TomiTomi
Silver Ghia írta:Esetleg hasonló formában, a maga korában sikeres Kemp Cobra pályaautóról nyissunk-e topikot?
Miért ne. :)

Elküldve: 2008.12.13 19:59
Szerző: Silver Ghia

Elküldve: 2008.12.13 22:36
Szerző: TomiTomi
Így laikusként szép árnak tűnik egy kettes Mustang-ért.

Re: Ford Mustang II "Monroe Handler"

Elküldve: 2011.05.13 11:14
Szerző: StangMan
On the road again...


Re: Ford Mustang II "Monroe Handler"

Elküldve: 2011.05.13 19:01
Szerző: TomiTomi
:rrr: