StangMan írta:
az első a lépés a Mustangok életében amit a tulajnak meg kellenne tenni, az a subframe konnektorok felherkesztése
aztán a fék sem árt...
de asszem subframe konnektor esetében annyira nem egyszerű a helyzet a Mustang II-nél, mint a Foxoknál... merhogy az előőbihez azért nincs tucatjával a neten...
Magam is így látom.
Subframe konnektort szerintem egy ügyeskezű lakatossal kell gyártatni, mert Én sehol sem találtam készen. Biztosan meg fog küzdeni a feladattal, legfeljebb szentségel közben kicsit, és a dollárjelek gyorsabban forognak a szeme előtt!
Zártszelvényből szerintem eléggé atombiztosat lehet készíteni, azt még a 600 lóerő sem csavarja el. Ha eljutok odáig és elkészül egyszer, ígérem elmondom hogyan kell csinálnii! Túl hamar azért ne várjátok!
Hátsó tárcsakonverzio ügyben jártam a bontókat, lehet megvan a megoldás ford scorpiok között volt négycsavaros, hátso tárcsafékes verzio. Találtam is, csak a bontósnak elgurult a gyógyszere, aszonta a földbesüllyedt rozsdás hátsó fékekre hogy tárcsa nélkül megszámítja olcsón. Mindössze 60 000!
Legalább ingyen tudtam méreteket venni, nagyon úgy tűnik hogy megoldható a dolog.