Tuning

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.11.04 6:05

Silver Ghia írta:A 300 lóerősre tervezett kiskocsimon is nagyon gondolkodom a subframe connector legyártásán és beépítésén, továbbá fék upgraden.:
az első a lépés a Mustangok életében amit a tulajnak meg kellenne tenni, az a subframe konnektorok felherkesztése
aztán a fék sem árt...

de asszem subframe konnektor esetében annyira nem egyszerű a helyzet a Mustang II-nél, mint a Foxoknál... merhogy az előőbihez azért nincs tucatjával a neten...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
MrMach1
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1352
Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
Tartózkodási hely: Szolnok

Hozzászólás Szerző: MrMach1 » 2008.11.04 16:07

StangMan írta:de asszem subframe konnektor esetében annyira nem egyszerű a helyzet a Mustang II-nél, mint a Foxoknál... merhogy az előőbihez azért nincs tucatjával a neten...
Nos, nem.
Nemhogy tucatjával, de konkrátan nem tudok egyről sem.
Talán valamikor pár éve emlegette valaki a MustangII listán, hogy tett fel ilyet.

A South Side Machines csinált még ilyen erősítéseket.
Az SSM lift bar, ami így megmaradt bennem.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2008.11.05 18:47

StangMan írta: az első a lépés a Mustangok életében amit a tulajnak meg kellenne tenni, az a subframe konnektorok felherkesztése
aztán a fék sem árt...

de asszem subframe konnektor esetében annyira nem egyszerű a helyzet a Mustang II-nél, mint a Foxoknál... merhogy az előőbihez azért nincs tucatjával a neten...

Magam is így látom.
Subframe konnektort szerintem egy ügyeskezű lakatossal kell gyártatni, mert Én sehol sem találtam készen. Biztosan meg fog küzdeni a feladattal, legfeljebb szentségel közben kicsit, és a dollárjelek gyorsabban forognak a szeme előtt! :draga:
Zártszelvényből szerintem eléggé atombiztosat lehet készíteni, azt még a 600 lóerő sem csavarja el. Ha eljutok odáig és elkészül egyszer, ígérem elmondom hogyan kell csinálnii! Túl hamar azért ne várjátok! :mrgreen:

Hátsó tárcsakonverzio ügyben jártam a bontókat, lehet megvan a megoldás ford scorpiok között volt négycsavaros, hátso tárcsafékes verzio. Találtam is, csak a bontósnak elgurult a gyógyszere, aszonta a földbesüllyedt rozsdás hátsó fékekre hogy tárcsa nélkül megszámítja olcsón. Mindössze 60 000! :hulye:

Legalább ingyen tudtam méreteket venni, nagyon úgy tűnik hogy megoldható a dolog.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.11.05 21:12

Silver Ghia írta:Hátsó tárcsakonverzio ügyben jártam a bontókat, lehet megvan a megoldás ford scorpiok között volt négycsavaros, hátso tárcsafékes verzio.
hát ha jól nememlékszem a Scorpio független hátul... :nemtom: a Mustang meg merev... szóval a felfogatás az abszolút ták lesz...
?
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2008.11.06 7:28

Jó lesz az, a független felfüggesztés végén a csavarok kiosztása megegyezik a Mustangéval. Arra csavarozod rá azt az acéllapot, amihez a féknyerget erősíted. Az acéllap a féknyereggel együtt egy külön egység.

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.11.06 8:36

hm, független felfüggesztés, nem lenne rossz, a tárcsa fék annyira nem izgatna.. (csak amikor már elkészült a felfüggesztés. :) )

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.11.06 9:14

LeMans67 írta:a tárcsa fék annyira nem izgatna...
öhöm, akkor még nem volt olyan veled, hogy nyomod-nyomod, de nem akar lassulni... az izgalmas :roll: és akkor szeretnél tárcsaféket mindenhova
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Zsozsó
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 569
Csatlakozott: 2007.08.05 19:30
Tartózkodási hely: Esztergom

Hozzászólás Szerző: Zsozsó » 2008.11.06 17:06

Silver Ghia írta:Jó lesz az, a független felfüggesztés végén a csavarok kiosztása megegyezik a Mustangéval. Arra csavarozod rá azt az acéllapot, amihez a féknyerget erősíted. Az acéllap a féknyereggel együtt egy külön egység.
Egy ismerősöm/Gyuri/ 89-es Mustangra lakatolt T-bird hátsó tárcsát.Nemtudom mi a gáz de azóta lezúzta az elejét és egyfolytába a haját tépi.Valami nem egyenes de még gyúr rajta!

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.11.06 18:13

a Gyuri egy teljes Tbird Turbo Coupe hídat tett alá... egy baja van annak, hogy az a híd szélesebb... így kijebb lóg a kerék is...

a Turbo Coupe fékeit amúgy simán lehet használni...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2008.11.06 19:22

StangMan írta:a Gyuri egy teljes Tbird Turbo Coupe hídat tett alá... egy baja van annak, hogy az a híd szélesebb... így kijebb lóg a kerék is...

a Turbo Coupe fékeit amúgy simán lehet használni...
Lincoln Mark VII hátsó is használható erre a célra. Volt egy a használtautón 99.000-ért, addig böszméskedtem, hogy kell-e ez nekem, míg valaki elvitte. :evil:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.11.10 6:29

jaja... a híd nem szerencsés, szélesebb, de a fékek abszolúte használhatók...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2008.11.13 18:32

Ami meg teljesen felcuppan a Mustang-II-re, az Lincoln Versailles hátsó hídja. És az tárcsás. Teljes mértékben csere szabatos a M-II-vel. Ez a "gyári" tárcsafék megoldás.
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2008.11.13 23:35

doGmAI írta:Ami meg teljesen felcuppan a Mustang-II-re, az Lincoln Versailles hátsó hídja. És az tárcsás. Teljes mértékben csere szabatos a M-II-vel. Ez a "gyári" tárcsafék megoldás.
Már csak találni kéne itthon egyet olcsón.... Ha tudsz egyet szólj, recesszió ide vagy oda azt beújítanám!
Nem ilyen, de még Mark VII se nagyon van.

Avatar
medbali
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1186
Csatlakozott: 2009.03.31 18:51

Hozzászólás Szerző: medbali » 2010.02.22 7:42

Silver Ghia írta:Jó lesz az, a független felfüggesztés végén a csavarok kiosztása megegyezik a Mustangéval. Arra csavarozod rá azt az acéllapot, amihez a féknyerget erősíted. Az acéllap a féknyereggel együtt egy külön egység.
Szia,

Tudnál mondani valami pontosat erről a tárcsafék konverzió dologról? Mennyire ástad bele magad a témába? Tényleg műxik a dolog?
- 1972 Chevy Nova 6.0

Avatar
Silver Ghia
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1353
Csatlakozott: 2008.08.15 8:36
Tartózkodási hely: Piliscsaba

Hozzászólás Szerző: Silver Ghia » 2010.02.28 19:40

medbali írta:
Silver Ghia írta:Jó lesz az, a független felfüggesztés végén a csavarok kiosztása megegyezik a Mustangéval. Arra csavarozod rá azt az acéllapot, amihez a féknyerget erősíted. Az acéllap a féknyereggel együtt egy külön egység.
Szia,

Tudnál mondani valami pontosat erről a tárcsafék konverzió dologról? Mennyire ástad bele magad a témába? Tényleg műxik a dolog?
Üdv!

Nem jutott el a megvalósításig a dolog. Bontóban néztem Scorpiót, amin
4 csavaros fék volt. A tárcsa méretre passzol a Mustangra, a féknyerget
tartó konzolt is fel lehetne csavarozni a hídra, innentől kezdve szerintem
már sínen lenne a dolog. Azért nem vágtam bele, mert szarrá rozsdásodott alkatrészekért kicsit sokallottam a bontóban mondott árat!

Amikor még csak aranyárban lehetett itthon amerikai alkatrészt venni, akkor kellett két első féktárcsa ami köztudottan egyben van az aggyal.
Agyalás, Várna utcai fék szaki mondja, leesztergálom az agyról a tárcsát és az escort XR3 belsőhűtésű tárcsája rámegy! Azóta is működik, tökéletes hatásfokkal a legnagyobb biztonsággal! Szóval szerintem szerezni kéne egy normális Scorpio hátsó féket és tesztelni az elméletet!

Válasz küldése