Oldal: 1 / 2

Elküldve: 2008.11.04 6:05
Szerző: StangMan
Silver Ghia írta:A 300 lóerősre tervezett kiskocsimon is nagyon gondolkodom a subframe connector legyártásán és beépítésén, továbbá fék upgraden.:
az első a lépés a Mustangok életében amit a tulajnak meg kellenne tenni, az a subframe konnektorok felherkesztése
aztán a fék sem árt...

de asszem subframe konnektor esetében annyira nem egyszerű a helyzet a Mustang II-nél, mint a Foxoknál... merhogy az előőbihez azért nincs tucatjával a neten...

Elküldve: 2008.11.04 16:07
Szerző: MrMach1
StangMan írta:de asszem subframe konnektor esetében annyira nem egyszerű a helyzet a Mustang II-nél, mint a Foxoknál... merhogy az előőbihez azért nincs tucatjával a neten...
Nos, nem.
Nemhogy tucatjával, de konkrátan nem tudok egyről sem.
Talán valamikor pár éve emlegette valaki a MustangII listán, hogy tett fel ilyet.

A South Side Machines csinált még ilyen erősítéseket.
Az SSM lift bar, ami így megmaradt bennem.

Elküldve: 2008.11.05 18:47
Szerző: Silver Ghia
StangMan írta: az első a lépés a Mustangok életében amit a tulajnak meg kellenne tenni, az a subframe konnektorok felherkesztése
aztán a fék sem árt...

de asszem subframe konnektor esetében annyira nem egyszerű a helyzet a Mustang II-nél, mint a Foxoknál... merhogy az előőbihez azért nincs tucatjával a neten...

Magam is így látom.
Subframe konnektort szerintem egy ügyeskezű lakatossal kell gyártatni, mert Én sehol sem találtam készen. Biztosan meg fog küzdeni a feladattal, legfeljebb szentségel közben kicsit, és a dollárjelek gyorsabban forognak a szeme előtt! :draga:
Zártszelvényből szerintem eléggé atombiztosat lehet készíteni, azt még a 600 lóerő sem csavarja el. Ha eljutok odáig és elkészül egyszer, ígérem elmondom hogyan kell csinálnii! Túl hamar azért ne várjátok! :mrgreen:

Hátsó tárcsakonverzio ügyben jártam a bontókat, lehet megvan a megoldás ford scorpiok között volt négycsavaros, hátso tárcsafékes verzio. Találtam is, csak a bontósnak elgurult a gyógyszere, aszonta a földbesüllyedt rozsdás hátsó fékekre hogy tárcsa nélkül megszámítja olcsón. Mindössze 60 000! :hulye:

Legalább ingyen tudtam méreteket venni, nagyon úgy tűnik hogy megoldható a dolog.

Elküldve: 2008.11.05 21:12
Szerző: StangMan
Silver Ghia írta:Hátsó tárcsakonverzio ügyben jártam a bontókat, lehet megvan a megoldás ford scorpiok között volt négycsavaros, hátso tárcsafékes verzio.
hát ha jól nememlékszem a Scorpio független hátul... :nemtom: a Mustang meg merev... szóval a felfogatás az abszolút ták lesz...
?

Elküldve: 2008.11.06 7:28
Szerző: Silver Ghia
Jó lesz az, a független felfüggesztés végén a csavarok kiosztása megegyezik a Mustangéval. Arra csavarozod rá azt az acéllapot, amihez a féknyerget erősíted. Az acéllap a féknyereggel együtt egy külön egység.

Elküldve: 2008.11.06 8:36
Szerző: LeMans67
hm, független felfüggesztés, nem lenne rossz, a tárcsa fék annyira nem izgatna.. (csak amikor már elkészült a felfüggesztés. :) )

Elküldve: 2008.11.06 9:14
Szerző: StangMan
LeMans67 írta:a tárcsa fék annyira nem izgatna...
öhöm, akkor még nem volt olyan veled, hogy nyomod-nyomod, de nem akar lassulni... az izgalmas :roll: és akkor szeretnél tárcsaféket mindenhova

Elküldve: 2008.11.06 17:06
Szerző: Zsozsó
Silver Ghia írta:Jó lesz az, a független felfüggesztés végén a csavarok kiosztása megegyezik a Mustangéval. Arra csavarozod rá azt az acéllapot, amihez a féknyerget erősíted. Az acéllap a féknyereggel együtt egy külön egység.
Egy ismerősöm/Gyuri/ 89-es Mustangra lakatolt T-bird hátsó tárcsát.Nemtudom mi a gáz de azóta lezúzta az elejét és egyfolytába a haját tépi.Valami nem egyenes de még gyúr rajta!

Elküldve: 2008.11.06 18:13
Szerző: StangMan
a Gyuri egy teljes Tbird Turbo Coupe hídat tett alá... egy baja van annak, hogy az a híd szélesebb... így kijebb lóg a kerék is...

a Turbo Coupe fékeit amúgy simán lehet használni...

Elküldve: 2008.11.06 19:22
Szerző: Silver Ghia
StangMan írta:a Gyuri egy teljes Tbird Turbo Coupe hídat tett alá... egy baja van annak, hogy az a híd szélesebb... így kijebb lóg a kerék is...

a Turbo Coupe fékeit amúgy simán lehet használni...
Lincoln Mark VII hátsó is használható erre a célra. Volt egy a használtautón 99.000-ért, addig böszméskedtem, hogy kell-e ez nekem, míg valaki elvitte. :evil:

Elküldve: 2008.11.10 6:29
Szerző: StangMan
jaja... a híd nem szerencsés, szélesebb, de a fékek abszolúte használhatók...

Elküldve: 2008.11.13 18:32
Szerző: doGmAI
Ami meg teljesen felcuppan a Mustang-II-re, az Lincoln Versailles hátsó hídja. És az tárcsás. Teljes mértékben csere szabatos a M-II-vel. Ez a "gyári" tárcsafék megoldás.

Elküldve: 2008.11.13 23:35
Szerző: Silver Ghia
doGmAI írta:Ami meg teljesen felcuppan a Mustang-II-re, az Lincoln Versailles hátsó hídja. És az tárcsás. Teljes mértékben csere szabatos a M-II-vel. Ez a "gyári" tárcsafék megoldás.
Már csak találni kéne itthon egyet olcsón.... Ha tudsz egyet szólj, recesszió ide vagy oda azt beújítanám!
Nem ilyen, de még Mark VII se nagyon van.

Elküldve: 2010.02.22 7:42
Szerző: medbali
Silver Ghia írta:Jó lesz az, a független felfüggesztés végén a csavarok kiosztása megegyezik a Mustangéval. Arra csavarozod rá azt az acéllapot, amihez a féknyerget erősíted. Az acéllap a féknyereggel együtt egy külön egység.
Szia,

Tudnál mondani valami pontosat erről a tárcsafék konverzió dologról? Mennyire ástad bele magad a témába? Tényleg műxik a dolog?

Elküldve: 2010.02.28 19:40
Szerző: Silver Ghia
medbali írta:
Silver Ghia írta:Jó lesz az, a független felfüggesztés végén a csavarok kiosztása megegyezik a Mustangéval. Arra csavarozod rá azt az acéllapot, amihez a féknyerget erősíted. Az acéllap a féknyereggel együtt egy külön egység.
Szia,

Tudnál mondani valami pontosat erről a tárcsafék konverzió dologról? Mennyire ástad bele magad a témába? Tényleg műxik a dolog?
Üdv!

Nem jutott el a megvalósításig a dolog. Bontóban néztem Scorpiót, amin
4 csavaros fék volt. A tárcsa méretre passzol a Mustangra, a féknyerget
tartó konzolt is fel lehetne csavarozni a hídra, innentől kezdve szerintem
már sínen lenne a dolog. Azért nem vágtam bele, mert szarrá rozsdásodott alkatrészekért kicsit sokallottam a bontóban mondott árat!

Amikor még csak aranyárban lehetett itthon amerikai alkatrészt venni, akkor kellett két első féktárcsa ami köztudottan egyben van az aggyal.
Agyalás, Várna utcai fék szaki mondja, leesztergálom az agyról a tárcsát és az escort XR3 belsőhűtésű tárcsája rámegy! Azóta is működik, tökéletes hatásfokkal a legnagyobb biztonsággal! Szóval szerintem szerezni kéne egy normális Scorpio hátsó féket és tesztelni az elméletet!