Oldal: 1 / 2

Elküldve: 2010.06.19 15:04
Szerző: medbali
Hali,
Nincs véletlenül valakinek "robbantott" rajza, első hátsó futóműről?

Elküldve: 2010.06.19 21:35
Szerző: Silver Ghia
Kép Kép Kép

Elküldve: 2010.06.20 8:13
Szerző: medbali
;) Nagyon köszönöm

Re: Futómű

Elküldve: 2010.11.30 17:16
Szerző: medbali
Ezen a 8.8" Explorer hídon már gondolkodott valaki?
http://www.mustangii.net/forums/topic.a ... C_ID=14902" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Futómű

Elküldve: 2010.11.30 21:15
Szerző: burnoczky
ez mennyit változtat a végsebességen???
menyivel szélesebb a híd mint ami benne van??

Re: Futómű

Elküldve: 2010.11.30 21:21
Szerző: Silver Ghia
medbali írta:Ezen a 8.8" Explorer hídon már gondolkodott valaki?
Miben tud ez többet, mint a mienk? Eléggé sok vele a munka, megéri?
Remek tárcsafék konverziók vannak M II-re is, limited slip belső is kapható.
Tényleg, a mienkbe belemegy a 8.8 belső?
Na meg ennek a haza talicskázása sem 2 forint lenne!

Re: Futómű

Elküldve: 2010.11.30 21:59
Szerző: medbali
Rengeteg Ford explorer van itthon. 95-től tárcsafékes.(11 1/4" tárcsa fék) Nem kell v8-ast találni, a V6-ban is a 8.8 híd van.Szóval nem kell kintről illetve messziről hozatni ha kell. A legtöbb híd gyárilag limited slip-es 3.73-as de van többféle áttétel akár 4.10 is. 31 ricnis a féltengely, masszív az egész híd úgy ahogy van. Jóval erősebb mint a mi 8" hidunk szerintem.
Ha minimum ilyen szintre akarod a jelenlegi 8" hidadat megépíteni a sok pénz lenne. Nagyon sok pénz. A mondeo fékeinek beszerelése szerintem macerásabb mint ez. Egy ügyes lakatosnak ez szerintem nem kihívás.
A rajta vagyok a témán, majd rakok fel képeket ha megvan a híd.

Re: Futómű

Elküldve: 2010.11.30 22:06
Szerző: medbali
burnoczky írta:ez mennyit változtat a végsebességen???
menyivel szélesebb a híd mint ami benne van??
A 3.73 pl. már elég rövid, a végsebességen nem javít csak a gyorsuláson.
Nem értem melyik hídra gondolsz szélességre. A Mustang II 8" hídjátol ez az Explorer 8.8" kb. 2 3/4"-lal hosszabb eredeti formájában.

Re: Futómű

Elküldve: 2010.12.01 6:59
Szerző: TomiTomi
3.73al már elég kemény lesz hosszabb távra menni, ha az eredeti váltó marad benne és nem kap overdrive-ot. :hmm:

Re: Futómű

Elküldve: 2010.12.01 12:29
Szerző: medbali
TomiTomi írta:3.73al már elég kemény lesz hosszabb távra menni, ha az eredeti váltó marad benne és nem kap overdrive-ot. :hmm:
Opcióban van egy 5 sebességes tremec váltó is a Mustang-hoz. De egyébként áttételt lehet cserélni ha szükséges, és nem is drága. ;)

Re: Futómű

Elküldve: 2010.12.01 12:42
Szerző: Silver Ghia
Engem nem győztél meg. :mrgreen:
Hány száz lóerőre méretezett hidat akarsz?
A gyári is elbír 3-400- at simán. Az explorer hidak féltengelyei C clip rögzítésűek, ezektől óvva intenek tuning körökben!
Azt ne kérdezd miért!
Nekem van egy 3.55-ös áttételű hátsó hidam M II-höz, Én inkább azt tárcsásítom és limited slip-esítem.

Re: Futómű

Elküldve: 2010.12.01 13:58
Szerző: medbali
Silver Ghia írta:Engem nem győztél meg. :mrgreen:
Hány száz lóerőre méretezett hidat akarsz?
A gyári is elbír 3-400- at simán. Az explorer hidak féltengelyei C clip rögzítésűek, ezektől óvva intenek tuning körökben!
Azt ne kérdezd miért!
Nekem van egy 3.55-ös áttételű hátsó hidam M II-höz, Én inkább azt tárcsásítom és limited slip-esítem.
Nem is igazán a lóerő a lényeg. Nem akarok 300-nál többet, sőt szerintem 250 is bőven elég ebbe a kisautóba. A mindennapi használhatóságon lenne a hangsúly és ott nekem a fék az egyik legfontosabb, na és a sperr se egy utolsó dolog. 8) Az hogy erősebb mint a 8" és olcsóbbak hozzá a cuccok az csak plusz jóság.
Kicsit számolgassunk.
Hátsó tárcsafék: a Summit-on a legolcsóbb kit 8" hídhoz kb 470$ 10.5" rotorral, a Wilwood-nál egy 11" hátsó kit 755$-tól
Limited slip support: ebay-en kb 400$ a 8" hídhoz (sokkal drágább mint a 8.8"-hoz)
Pinion ring: 100-200$ között
Szóval pikk-pakk 1000$ körül járunk + szállítási költség + vámáfa( ha nem vagy szerencsés)
Szerintem 250ezerből nincs itthon ez a cucc.
Ennek a töredékéért találhatsz jó állapotú Explorer hidat ha szerencsés vagy ;)
Erről a C clip dologról nem olvastam sehol semmit, pedig rengeteg fórumon találtam leírást erről a diffiről. :nemtom:

Re: Futómű

Elküldve: 2010.12.01 16:07
Szerző: medbali
És nem utolsó sorban az a híd 5 tőcsavaros. Én személy szerint utálom ezt a 4 tőcsavaros futóművet ami alatta van gyárilag. Képtelenség fasza felnit venni hozzá.

Re: Futómű

Elküldve: 2010.12.01 21:22
Szerző: TomiTomi
Akkor hátul klassz felnijeid lesznek? :hmm:

Re: Futómű

Elküldve: 2010.12.01 21:28
Szerző: medbali
TomiTomi írta:Akkor hátul klassz felnijeid lesznek? :hmm:
Természetesen az első 4 csavaros cucc is le lesz dobva. :laza: