T-top ( üvegtető )
Elküldve: 2011.02.27 11:36
Nem gondoltam volna , hogy így fog újat mutatni . : a 78-as MACH 1 . Az első : az üvegtető hátsó végénél , a kocsi tetején keresztben futó , vastag díszléc , nekem az erősített hátsó tetőoszlopot sugallta . Hát amint levettem , rácsodálkozhattam az alatta, egy arasznyi takarásban lévő , hátsó oldalüvegre , a valós B oszlop szélessége , a fölötte lévő széles műanyag burkolat alatt , a szokásos vékony 3-4 centis oszlop . A második : Az üvegtető keretét lefúrva ( szegecselt !!! ) , csodát láttam . Nos , nem ám csinyáloltak nekije új tetőt . Inkább költséghatékonyabb módon , a kiválasztottakat félrelökdösték a futószalagról , és a gyári tetőből , kivágták az üveg helyét . Persze most mondhatjátok , : na és ? de ti nem láttátok a kettévágott tetőoszlopot , élesen-sorjásan bekalapálva . A borítólemez alá , egyszerűen szegecseltek egy T merevítőt , ahol persze van a két lemezt összefogó szegecsek között olyan , ami csak a levegőben lóg , illetve a külső oldal felől, még tömítőpaszta sincs . Hát mit mondjak , ez azért meglepett . Pláne , hogy ennek ellenére , a csápos emelővel emelve , az ajtó-hátsó sárvédő hézag nem nyílt többet 2-3 milliméternél . Így , vágnék léket én is bármikor tetőre , de ez gyári . Mindig tanul az ember .