"- 1968-ban Detroit-ba kellet utaznom, és ott egy jó barátomtól megtudtam, hogy a GM "King of the Road"-nak fogja hívni a Corvette-t.
Az ügyvédemmel beszéltem, és lellenőriztük, hogy a GM adott-e be jogvédelmet a névre. Nem. Mi ezt rögtön megtettük, majd felhívtam a 3M-et és rendeltem egy 50 db-os szériát a GT500as matricákból, csak GT500KR néven.
A kövektező héten 50db GT500-as GT500KR matricákat kapott, így GT500KR-ként kerültek forgalomba. Rögtön eladtuk őket, és a GT500KR-ek a mai napig jóval több pénzért cserélnek gazdát, mint a "sima" GT500-asok. Egy csavar különbség nincs a GT500 és a GT500KR között, kivéve a matricázást. Ezt nagyon viccesnek tartom.
- Mit szólt ehhez a Chevrolet?
- Nagyon pipásak lettek, mert minden anyaguk kész volt a "King of the Road" kampányhoz.
- Azt hiszem szép nagy "fülest kapott" ezzel a Chevrolet, hiszen az SCCA (Sports Car Club of America) versenyein is legyőzték az autói őket, illetve a "King of the Road"-ot is elbukták...
- A pofont a marketing osztály kapta, mert az eladásaik továbbra is jók voltak, de a Ford eladásai ekkor jöttek fel a GM szintjére..."
Forrás: Mustang Monthly
Szóval ez lenne a nagy történet...
1968 Shelby GT500KR



