2007- Ford Falcon FPV BF MkII Super Pursuit- az erősebb Ute
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
2007- Ford Falcon FPV BF MkII Super Pursuit- az erősebb Ute
Akkor lépjünk előre a fejlődés útján és lássuk, hogy erősített az FPV az Ute vonalon:
2007 Ford Falcon FPV BF MkII Super Pursuit- Ute
Vágjunk bele. Ez az autó majdnem megegyezik a sima Pursuit-tel csak még jobban kihegyezték a használhatóság érdekében. Igen mondjuk ki, ha valaki vesz egy autót, amiben erős motor van, az azért néha megszeretne állni és általában ha már megteheti, hogy erős autója van akkor áldozna a kényelem oltárán is. Talán itt található a legnagyobb különbbség. Megkapta az autó a GT-P-ből már ismert Brembo hat karmos első és négy karmos hátsó fékeket. Ezeket takarják az öt küllős 19"-os könnyűfém felnik.
Az erő átviteléről a motorotól a hatsebességes kézi vagy a hatsebességes ZF automataváltó gondoskodik.
Belül a Le Mans huzat vagy a bőrborítás közül lehet választani, ami nem feláras. A műszerfali kijelzőbe belekerült az olajnyomás és hőmérséklet kijelzője is. A nagy méretű TFT-n jól olvasható a kétoldali klíma és a 6 db-os 150 watt-os zenei egység kezeléséhez szükséges összes információ és ezek szintén az autóval érkeznek a vevőhöz.
A motor:
- V8, "Boss 290", 5,4 L, 32 szelep, 390 LE, 520 Nm
2007 Ford Falcon FPV BF MkII Super Pursuit- Ute
Vágjunk bele. Ez az autó majdnem megegyezik a sima Pursuit-tel csak még jobban kihegyezték a használhatóság érdekében. Igen mondjuk ki, ha valaki vesz egy autót, amiben erős motor van, az azért néha megszeretne állni és általában ha már megteheti, hogy erős autója van akkor áldozna a kényelem oltárán is. Talán itt található a legnagyobb különbbség. Megkapta az autó a GT-P-ből már ismert Brembo hat karmos első és négy karmos hátsó fékeket. Ezeket takarják az öt küllős 19"-os könnyűfém felnik.
Az erő átviteléről a motorotól a hatsebességes kézi vagy a hatsebességes ZF automataváltó gondoskodik.
Belül a Le Mans huzat vagy a bőrborítás közül lehet választani, ami nem feláras. A műszerfali kijelzőbe belekerült az olajnyomás és hőmérséklet kijelzője is. A nagy méretű TFT-n jól olvasható a kétoldali klíma és a 6 db-os 150 watt-os zenei egység kezeléséhez szükséges összes információ és ezek szintén az autóval érkeznek a vevőhöz.
A motor:
- V8, "Boss 290", 5,4 L, 32 szelep, 390 LE, 520 Nm
jól néz ki ez is, de ez is ugyanaz, mint a többi hasonszőrű más színben más motorral (ebben tán nem is vagyok annyira biztos, mert má nem néztem ) .... úgy gondolom, ennyi...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Motor azonos, csak a FÉK és a belsőben van különbbség. Pont a leglényegesebb dolgokban. Mondhatni a sima Ute az az olcsó játszós, ez pedig az autó...StangMan írta:jól néz ki ez is, de ez is ugyanaz, mint a többi hasonszőrű más színben más motorral (ebben tán nem is vagyok annyira biztos, mert má nem néztem ) .... úgy gondolom, ennyi...
A 2008-as hátsó:
Nagybetükkel felírt név, hátha nem jött rá a hátulról érkező az úthengerméretű kerekből, hogy ez nem egy játék UTE:
A belsőt megtöltötték matt szürke felületekkel, ami a belső egységét kissé megtöri:
Az orr kiképzés itt is változott:
A hátsó rendszámtábla elhelyezés erősen EU-s behatás :
Nagybetükkel felírt név, hátha nem jött rá a hátulról érkező az úthengerméretű kerekből, hogy ez nem egy játék UTE:
A belsőt megtöltötték matt szürke felületekkel, ami a belső egységét kissé megtöri:
Az orr kiképzés itt is változott:
A hátsó rendszámtábla elhelyezés erősen EU-s behatás :
Igen, de ez a régi Frog lámpás orr, ami nekem is jobban bejön..TomiTomi írta:Az amerikaiakat is nagyon izgatják ezek az Ute-k
Tetszik ez a megfogalmazás: Miért nem akarnak Dodge Chargert vagy Ford Mustangot az Ausztrálok? Mert ők mindig is gyártottak hátsókerekes két ajtós izomgépeket, még platós kiadásban is
(a Holden Ute 6,0 L V8-as 362 Le-vel, míg a Falcon BOSS V8-as 389 LE-s)