TomiTomi írta:Attól idegenkedem az Edge-nél, hogy valószínűleg csak 4 hengeres benzines és dízel motorokkal lesz majd Európában.
Usa-ban milyen mocikkal lesz?
Mekkora dízelekkel akarják itt európában? Mondjuk a Mustang új 2.3-as ECOBOOST motorjával jó lenne ez szerintem. Vagy akár a 3.5-es ECO-val is.
4 hengeresek 2,5 liter alatt vannak.
A mostani USÁban is vagy 2 l Ecoboost, vagy 3,5 l szívó vagy 3,7 l szívó. Hogy az újban mi lesz ott, azt még nem lehet tudni.
Re: 2015- Ford Edge
Elküldve: 2014.06.26 20:33
Szerző: TomiTomi
2015 Ford Edge
Az amerikai tények megvannak:
- 2.0 Ecoboost 245 LEvel
- 3.5 l V6os szívó
- 2.7 Ecoboost V6os
A motorválaszték kontinensenként eltérő, Észak-Amerikában 2 literes 245 lóerős turbós négyhengeressel, 2,7 literes 300 lóerfős, szintén turbós V6-ossal és 3,5 literes, egyelőre ismeretlen teljesítményű szívó V6-ossal lehet majd kapni. Európában viszont a 2 literes Duratorq dízelmotor-család két tagjával forgalmazzák majd, a gyengébbik 180, az erősebb 210 lóerős lesz. A típus hatfokozatú manuális, vagy dupla kuplungos automata váltóval készül majd.
Re: 2015- Ford Edge
Elküldve: 2015.09.25 9:02
Szerző: TomiTomi
Ford Edge megfelelt a kis átfedéses ütközés teszten
Hogy felelt meg, mikor a videon úgy látszik, mintha az utasszekerény rongálódott (A oszlop nem picit rogyott meg) volna? Eléggé fura....
Re: 2015- Ford Edge
Elküldve: 2015.09.28 10:19
Szerző: TomiTomi
Small overlapnél rogynak, nagyon nagy a terhelés a bal oszlopon. De az utas nem sérül és ez a cél. Nyugodtan nézhetsz VAG small overlap videókat is az IIHS oldalán.
Re: 2015- Ford Edge
Elküldve: 2015.09.28 10:39
Szerző: LeMans67
Ez nem márka függő, nekem fura, hogy A oszlop rogyhat...ilyen kicsi sebességnél...
mi van ha rendesen úton érnek össze 90+90 km/h ?
Re: 2015- Ford Edge
Elküldve: 2015.09.28 12:03
Szerző: TomiTomi
64 km/h nem számít igazán kicsinek egy rugalmatlan akadállyal szemben. Normál esetben fékezel mielőtt összemész valamivel. Illetve ha két autó ütközik, akkor mindkettő deformálódik. -> Nem adódik össze a sebesség.