Oldal: 1 / 2

Ford Airstream concept car - az "érdekes" forma

Elküldve: 2007.11.16 11:15
Szerző: LeMans67
Akkor lássuk kiből mit vált ki ez a "csoda". Én sjanos, mint a címben is láétszik erősen elfogult vagyok negatív értelemben ezzel az elképzeléssel szemben, de mint tudjuk elkeltek már ennél rondább autók is. Lehet, hogy van igény ilyenre is?

Ford Airstream

Kép

Lássuk hát ezt az autót: a Ford Design csapata alkotta ezt a gyakorlatias concept autót az Airsteam gárdájával. Ez a gép a családi autók és a SUV-ok keresztezéséből jött létre. Aki nem tudná az Airstream egy fogalom amerikában. A régi filmekben látható ezüst színű lakókocsikat nevezték így,

Kép

melyek kissé szopott formával rendelkeztek. A példa egy 1966-os változat, de valójában szinte a mai napig lehet ilyet kapni, csak a belső kialakítása követi a modern igényket. Akit érdekel megtalálhatja akár a 2008-as modelleket is....http://www.airstream.com/products/
Az amerikai sajtóban viccesen csak egy űrhajó és egy tükör keresztezésének nevezték.

Kép

Az első két hely mögött egy hatalmas kanapé foglalja el a helyet. Az autó közepén található egy érdekesség, az akár 360°-ban is forgatható kijelző, amin nézhető akár DVD, video játék vagy akár simán egy virtuális kandallóként is működik, ami elég érdekesen fest a piros belső térben.

Kép

Új "design"és erőre kihegyezett motor kialakítással készült a jármű. Akkor most, hogy a formát kiveséztük, talán térjünk rá erre az erőműre. HySereies Drive-nak nevezik. Gyakorlatilag akkumulátor működteti, melyekhez hdrogén üzemanyag cellák csatlakoznak a menetközbeni töltéshez. A Ford szerint ez a megoldás városi és autópályás használat esetén 41 mile/gallon. A teljes elektromos rendszer 25 mérföldre elég. de a hidrogénnel kiegészítve már 280 mérföldre nő a hatótáv.Az üzemanyag cella automatikusan töltődik, ha eléri a 40%-os határt. Természetesen működik 110/200 VAC-ról is, így otthon a háéózatra csatlakoztatható.
A Ford szerint a HySeries kialakítás 50%-al kisebb, mint a simán üzemanyagcellás társai, de élettartalma a kétszerese.

Kép

Formájából és belső kialakításából adódóan akár szállításra is kíválóan alkalmas. A Ford gyár szerint, ha elég érdeklődés lesz rá, akkor akár meg is valósulhat...

Kép

Elküldve: 2007.11.16 12:01
Szerző: TomiTomi
Nekem tetszik. Megbotránkoztató is a topik címe. :rage: :D

Háttérként is használom. Ha még valakit érdekelnének nagy felbontású képek: 2007-es Ford Airstream Concept :afro:

Elküldve: 2007.11.16 12:12
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Nekem tetszik. Megbotránkoztató is a topik címe. :rage: :D
Megváltoztattam, bár...

Hm néha elgondolkozom, hogy mik nem tetszenek neked.. :twisted:
Nekem nem a megbotránkoztatással van gondom, hanem, ha azt írják praktikus, akkor miért csinálnak fura oldal ablakokat? Nehéz lemosni a benzinkúznál, ami nem kocka... :P

Elküldve: 2007.11.16 12:18
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Nehéz lemosni a benzinkúznál, ami nem kocka... :P
Sőt, még a tetején is van ablak, S azt milyen nehéz lemosni a benzinkútnál. :rofl:

Annyi praktikus és ésszerű autó van. Végre valami más. :shake:

Elküldve: 2007.11.16 12:28
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Annyi praktikus és ésszerű autó van. Végre valami más. :shake:
Azt hiszem rosszabb napjaimon autókat fogok rajzolni.. :twisted:
Nekem olyan, mint egy motoros lakókocsi, de pár ötlet ettől függetlenül tetszik: a meghajtása, csak nagyon kis hatótávolságra jó...
a jobb oldali oldal ajtó! a hátsó nyitás...

Elküldve: 2007.11.16 13:27
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Azt hiszem rosszabb napjaimon autókat fogok rajzolni.. :twisted:
Kíváncsian várjuk az eredményt. :D
LeMans67 írta:Nekem olyan, mint egy motoros lakókocsi,
Ez nem csak neked olyan. ;)
LeMans67 írta: de pár ötlet ettől függetlenül tetszik: a meghajtása, csak nagyon kis hatótávolságra jó... a jobb oldali oldal ajtó! a hátsó nyitás...
A meghajtásnak nincs köze a ma szériában gyárthatóhoz.

A korai (valszeg még a mai is) VW buszokon is jobb oldalt volt az ajtó, nem?

Elküldve: 2007.11.16 13:40
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:A korai (valszeg még a mai is) VW buszokon is jobb oldalt volt az ajtó, nem?
ÉN azt mondtam: az tetszik. Jó nagy kényelmesen használható...

Igen a korai VW buszokon is volt ilyen megoldás. Sajna késöbb már nem, csak a toló ajtó...

Elküldve: 2007.11.16 22:09
Szerző: StangMan
hát érdekes.... nem mondom, hogy rossz... de egy ilyen széria autó még odébb van

Elküldve: 2007.11.16 23:15
Szerző: somi
Ki lenne a célközönség? El sem tudom képzelni, ki venne ilyen autót. Családinak túl harsány, hmcs-knek túl busz, terepjárósoknak túl városi, személyautónak túl lakókocsi, sportkocsinak egyáltalán nem az, nagy autónak kicsi, kicsinek meg nagy. Mire jó?

Elküldve: 2007.11.19 8:01
Szerző: LeMans67
somi írta:nagy autónak kicsi, kicsinek meg nagy. Mire jó?
Ha gyártásba kerülne jelen pillanatban, akkor szerintem csak annak jó akinek van pénze és ki akar tünni, de nem érdekli, hogy milyen téren...Ez a hatótáv még mindig kevés, de ez van...

Elküldve: 2007.11.19 8:18
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:
somi írta:nagy autónak kicsi, kicsinek meg nagy. Mire jó?
Ha gyártásba kerülne jelen pillanatban, akkor szerintem csak annak jó akinek van pénze és ki akar tünni, de nem érdekli, hogy milyen téren...Ez a hatótáv még mindig kevés, de ez van...
Somi a formáról értekezik, Te a motorjáról. Azért jól elvagytok. :monokli:

Célközönség nem lehetne az, aki régebben Econoline lakó-/tárgyalóbuszt vett?

Elküldve: 2007.11.19 9:53
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Somi a formáról értekezik, Te a motorjáról. Azért jól elvagytok. :monokli:

Célközönség nem lehetne az, aki régebben Econoline lakó-/tárgyalóbuszt vett?
Nem, én a formára írtam, hogy aki kiakar tünni, de mindegy hogy annak jó, a motorját csak ráadásnak írtam...

Elküldve: 2007.11.19 12:56
Szerző: LeMans67
Nem szóltam semmit, már EU-ban is ilyet hozta ki :((

Kép

Elküldve: 2007.11.19 13:17
Szerző: somi
:shock: Hát ez meg mi a lófütty? Babakocsi???

Elküldve: 2007.11.20 7:52
Szerző: TomiTomi
Egy nagyon off fauvé. ;)