Oldal: 2 / 5
Elküldve: 2008.02.03 0:48
Szerző: TomiTomi
Elküldve: 2008.02.04 6:28
Szerző: StangMan
hát ez bruuuutál!!!!!!
Elküldve: 2008.02.29 11:38
Szerző: TomiTomi
A sok csili-vili hotrod után az első magyar rat rod:
Forrás: Wild 2006 december
A kocsi alapja egy 37-es DKW, amely 1980 körüli Granada hajtásláncot kapott. Ez 2,3 l-es V6-ost tartalmaz.
Elküldve: 2008.03.05 23:54
Szerző: TomiTomi
AutoScout24.de-ről egy szép darab. Még meg sem érkezett Németországba, már el is kelt 33 000,- EUR-ért.
1949 Mercury
És micsoda isten káromlás. Ebben szép autóban GM technika búvik meg.
Engine 350 GM , trans. 350
Power steering, Camaro clip / Trans Am rear (2:73 grears)
Disc brakes (all 4 corners)
Suspension by: The “Bag Man” in Anaheim
- Air Ride (all 4 corners)
- C-notch & Mods
The car is nosed, decked and shaved
Professionally installed sound system:
- Alpine CD deck
- 2 / 7” speakers (front)
- 2 / 7” x 10” speakers (rear)
- 10” subwoofer (hidden)
- Amplifier (hidden)
Elküldve: 2008.04.02 21:46
Szerző: TomiTomi
Elküldve: 2008.04.07 21:29
Szerző: TomiTomi
Elküldve: 2008.04.09 20:58
Szerző: TomiTomi
Elküldve: 2008.09.11 19:03
Szerző: TomiTomi
Elküldve: 2008.10.03 21:14
Szerző: trafo2000
Elküldve: 2008.10.04 7:19
Szerző: TomiTomi
Ez nagyon urva nézet:
Elküldve: 2008.10.04 11:33
Szerző: trafo2000
Néztétek az idejét?6.86
207 mérföld célvonalival
Elküldve: 2008.10.04 14:42
Szerző: StangMan
durva
ennél is progresszíven épül fel a nyomás, mint ahogy a Tubolyék csinálják Perdo 'Birdjén... hát, durca...
mondjuk szvsz a Taunus nem egy "jó arc"... én inkább Granadából csináltam volna
Elküldve: 2008.10.04 17:28
Szerző: trafo2000
Taunus jó arc,na nem azért mert nekem is van
A granada jó pár százassal nehezebb,gondolom ez fő szempont volt a kocsi kiválasztásánál.A taunusban meg éppen elfért még a cucc.Egyébként ausztráliában sok épített drag taunus van.