Ford Shelby GR-1 Concept
Elküldve: 2007.11.14 18:47
Nem tudom kit mennyire érdekel ez a téma, de gondoltam eljött az ideje, hogy összegyűjthetnénk a Ford vagy társ cégei által készített érdekességeket. Gondoltam kezdhetnénk a
Ford Shelby GR-1
Nerm tudom mit lehetne erről az autóról mesélni, hisz ha valaki ránéz magáról elmesél mndent már a látvány is. Kétajtós a régi a Fordnál legjobban befutott FastBack formát vitték tovább. A motort természetesen előre az orrba helyezték.
Az autó elég komoly motort kapott, amit már belezsúfolni sem lehetett kis munka. A motor könnyű alumíniumból készült a jobb tömeg elérésének kedvéért. Az erőt egy hatsebességes váltón keresztül jutatják el a hátsókerekekhez. A differenciálmű a GT-bben már kipróbált változat. A külső és a belső is polírozott alumínium. Nem kell így sokat vesződni a festéssel A
felfelé nyíló ajtók számomra nem valami nagy ötlet, bár kétségtelen: szűk bevásárló parkolókban praktikus, csak hát ki menne egy ilyen géppel kenyeret venni?
A motor adatai:
-V10 6,4 L (alumínium blokk) 605 Le
Ford Shelby GR-1
Nerm tudom mit lehetne erről az autóról mesélni, hisz ha valaki ránéz magáról elmesél mndent már a látvány is. Kétajtós a régi a Fordnál legjobban befutott FastBack formát vitték tovább. A motort természetesen előre az orrba helyezték.
Az autó elég komoly motort kapott, amit már belezsúfolni sem lehetett kis munka. A motor könnyű alumíniumból készült a jobb tömeg elérésének kedvéért. Az erőt egy hatsebességes váltón keresztül jutatják el a hátsókerekekhez. A differenciálmű a GT-bben már kipróbált változat. A külső és a belső is polírozott alumínium. Nem kell így sokat vesződni a festéssel A
felfelé nyíló ajtók számomra nem valami nagy ötlet, bár kétségtelen: szűk bevásárló parkolókban praktikus, csak hát ki menne egy ilyen géppel kenyeret venni?
A motor adatai:
-V10 6,4 L (alumínium blokk) 605 Le