Re: Winkler 68-as Cougar-ja
Elküldve: 2012.08.23 9:25
Ugye itt az volt a gond, hogy elveszett belőle a díszléc, nem az, hogy nem tömít. (Hallgattad Winlklert a műsorában?)
Tengerentúli Fordok gyűjtőhelye
https://ford-cruising.hu/forum/
Ugye nem gondolod, hogy 1 órát hallgatom? Minek foglalkoznék egy olyan emberrel, aki mindenkinél mindent jobban tud? Soha nem ment el az emberek közé és kérdezte meg, mit, hogy csináljon. Állítom egy Lurdys estén kb az elköltött pénzek 1/2-át megspórolhatta volna, ha csak beszélgetett volna egy picit, aztán este otthon az ott hallottakat megrostálja. Díszlécet megk ell nézni milyen, bontóban kint biztos lehet kapni, de ha van egy db itthon egy másik autón akkor legyártatható pl korrózióálló acélból. Örök db lenne és szép fényes..TomiTomi írta:Ugye itt az volt a gond, hogy elveszett belőle a díszléc, nem az, hogy nem tömít. (Hallgattad Winlklert a műsorában?)
Forrás: FacebookWinkler írta:A Cougar még szerelőhöz se szívesen gyalogol. A Kossuth-téri építkezés legforgalmasabb útszűkületében döntött úgy a délutáni csúcsban, hogy mégis inkább tréleren menne.
Ez a faszi még azokkal is megutáltatja az ilyen vasakat, aki esetleg nem csak álmodozott ezekről, hanem esetleg bele is ugrott volna egybe.Winkler írta:A Cougar még szerelőhöz se szívesen gyalogol. A Kossuth-téri építkezés legforgalmasabb útszűkületében döntött úgy a délutáni csúcsban, hogy mégis inkább tréleren menne.
Van valami hír a kocsiról?TomiTomi írta:http://dl.totalcar.hu/podcast/egester_82_adas.mp3 22 perctől Cougar hírek.
Még nem adták el, most átfényezik, ezért hazahozzák Németországból. Jobban kell csillognia...
Winkler szerelője: "A művész, akit régebben Prince-nek hívtak." 27 perc
Forrás: TotalcarKacsa? Jézusom!
Majdnem ugyanazon az úton, majdnem ugyanolyan hűvös-szeles időben, egy hét különbséggel mentem a Cougarral majdnem ugyanoda (Lacháza-Kakucsring). Az 1968-as Mercury Cougarnak és a Kacsának - bármily' meglepő – van közös halmaza: az iszonyú ergonómia. Hogy a kormány miért ott és úgy van a Kacsában, ezer meg egy oka lehet; egyszerűség, olcsóság, kell a nagy karima, mert szervó nincs, és így adja ki – a vezethetőség érezhetően nem volt a szempontok között. De hogy a pedálokat miért nem próbálta ki senki, mielőtt elkezdték a gyártást, fel nem foghatom. A Kacsában ráadásul afféle negyedik pedálként ott a kormányoszlop, maga a taposófelület pedig olyan kicsi, hogy rendszeresen lenézegettem, hogy memorizáljam, nehogy egy váratlan szituációban kelljen michaelflatleyznem. Ugyanez van a Cougarban pepitában, csak itt nyilván minden nagyobb, meg egy pedállal kevesebb, ezért is könnyebb eltalálni. Viszont a Cougarban fél óra után megfájdul a jobb térdem, míg a Kacsában csak minden másom.
Őszinte vigyor, de nem hosszú távon
Hogy miért hasonlítgatom a Szent Kacsát egy olyan autóhoz, ami több mint kétszer olyan nehéz, és nyolc hengere egyenként akkora, mint a Kacsa teljes hengerűrtartalma? Mert bármennyit szívtam is a Cougarral, szerintem veteránautónak jobb az ilyesmi. Ha a szerelők közül kihagytam volna azt a két-három lehúzós kóklert, rá kell költenem mondjuk kétmilliót, és viszonylag kész. Ennyi pénzt egy Kacsa is simán felvesz. A fogyasztás pedig annyi megtett kilométernél, amennyit egy Kacsával vagy Cougarral megy az ember, egyszerűen indifferens. Minden tiszteletem a kacsásoké, amiért nagyokat túráznak vele, mások meg Grönlandon sífutnak, vagy a Szaharában triatlonoznak, ez még önmagában nem bizonyít semmit. A Kacsa élhetetlen.
A Kacsában az volt, hogy bizonyos széliránynál minden szembejövő kamion akkorát rántott a tetőponyván, hogy bedugult a bal fülem, úgy kellett kiegyenlítenem, mint egy búvárnak. Viszont az újra kiderült, hogy a Bogár mindeközben jó. Két ajtóval kevesebbje van, de nagyjából ennyi a hátrány. Hiába kevésbé előremutató konstrukció, mint a Kacsa, egy sokkal szarabb állapotú Bogárral lényegesen jobb autózni – a Bogár még ma is, abszolút értelemben is elviselhető autó. Miután megcsináltuk a páros tesztet, csak arra tudtam gondolni, hogy a franciák zsenik, a németek viszont már 60 éve is tudtak autót gyártani.
-winkler-
Lefényezték, visszavitték, de nem tudják eladni.medbali írta: Van valami hír a kocsiról?