Oldal: 1 / 2

2003-2004 Mercury Marauder

Elküldve: 2007.07.09 14:36
Szerző: StangMan
A "performance sedan" rövid tündöklése...

Jó ideje nem volt semmi különösebb modell a Mercury palettáján, így kénytelen volt beérni a 3ad hegedűs szerepével a Ford konzorciumban.

2003-2004-ben azért volt egy pillanata, ami lehet hogy nem írja újra az autóstörténelem nagykönyvét, de azért valahol majd ott szerepel benne, mint a "performance sedan" ismételt megvillantója...

Kép

Az Impala SS óta nem volt klasszikus böszme USA szedán erős motorral, pedig az Impala SS kultikus figura lett... Azt hiszem vmi bizonyitási kényszer, vagy az elfojott vágyak törtek felszínre a Mercury tervezőiben, amikor megalkották az "új" Maraudert.

Kép

2 évre feltünt a "szikra", majd a Mercury visszasüllyedt korábbi, talán kissé unalmas szerepébe.
1 szó, mint 100, a mérnökök vették a sikeres Grand Marquis-t és beletették a 2001-es Mustang Cobra eredetileg 305 lovas 32 szelepes motorját, egy nagy böszme szedánra optimalizálva. Így lett belőle 302 lóerő és ~425Nm nyomaték, amit egy 4RW70-es vátóval társítottak.

Kép

A sportos megjelenés és teljesítmény érdekében a kövektezőket vátoztaták a sima GM-hoz képest

- Igazi kétcsöves kipuffogó rendszer
- Erősített hátsó híd 3.55-ös véggel és sperr-diffivel
- Elől 235/50es hátul 245/55ös 18"os gumik, egyedi kerekeken
- Vastagabb stabilizátorok
- Tokico lengéscsillapítók és keményebb rugók elől
- Opcionális légrugók hátúl
- Egyedi műszerfal, Autometer kiegészítő műszerekkel (140 mph-s óra, 7000es fordulatszámmérő, ezüst hátlap)
- Elektromos állítású "sportosűlések" elől
- Limitált színválaszték

Kép

Kép

Kép

A tesztek alapján fej-fej mellett lennének az Impala SS-el, és tényleg csak a sofőrökön múlna, hogy ki lenne a gyorsabb.
Valamivel 7mp felett gyorsul 100-ra és picivel 15mp felett megy a 1/4-ed mérföldön. Egy ilyen nagy disznótól nem rossz!

Kép

Kép

Szép, nagy, erős, gyors és TEPSI. Asszem szó nélkül elfogadnám ! :biggrin:

Elküldve: 2007.07.09 14:41
Szerző: TomiTomi
Gondolom kombi ebből sem volt?! :sallala:

Elküldve: 2007.07.09 14:44
Szerző: StangMan
Ebbőlsenem :nem:

Elküldve: 2007.07.09 14:48
Szerző: TomiTomi
Rá kerestem a guggliban és az kidobott egy kábriót:

Kép

Ez csak tanulmány volt? Vagy létezik ilyen is?

Elküldve: 2007.07.09 15:00
Szerző: TomiTomi
A világ leggyorsabb Mercury Marauder-e

1/4 mérföld: 10.63 s @ 129mph 8)


Elküldve: 2007.07.09 15:20
Szerző: rev
TomiTomi írta:

Ez csak tanulmány volt? Vagy létezik ilyen is?
Ez sztem csak egy VT kep.

Elküldve: 2007.07.09 15:29
Szerző: StangMan
igen ez az, a gyári kabrió koncept 2 ajtós volt

Elküldve: 2007.07.09 15:29
Szerző: TomiTomi
rev írta:
TomiTomi írta:

Ez csak tanulmány volt? Vagy létezik ilyen is?
Ez sztem csak egy VT kep.
Pedig szép lenne egy ilyen... :biggrin:

Elküldve: 2007.07.09 15:43
Szerző: LeMans67
Nekem tetszik a 4 ajtós kvitel! Végre egy modern négyajtós Ford termék ami jól néz ki. Lehet azért, mert Imádtam a GM Impala SS játékát is. Igen az a cirkáló egy jól eltalált gép volt. térjünk vissza mercuryra: TETSZIK.... :burnrubber:

Elküldve: 2007.07.17 7:40
Szerző: StangMan
Itt van két kép a gyári kabrió koncepció autóról...


Kép


Kép

Kabriótepsi :sapi:

Elküldve: 2007.07.24 18:10
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:Kabriótepsi :sapi:
Ez se rossz, de az a 4 ajtó igen jól állt volna neki. :roll:

Re: 2003-2004 Mercury Marauder

Elküldve: 2010.10.07 8:04
Szerző: StangMan
Egy fasza, tisztességes Marauder teszt a Speed TV-ből.

Egy kis néznivaló... kb. 20 percre :rrr:
A 2003as Mercury Marauder egy igazán jó kiállású "performance sedan", ami talán nem kapta meg azt az elismerést, ami igazándiból kijárt volna neki.
Ebből a tisztességes, mindenre kiterjedő tesztből megtudhatjuk, hogy mit veszít az, akinek nincs Maraudere. Amit eddig sejtettem, mostmár tudom. Kéne! ;)

#1/5

Re: 2003-2004 Mercury Marauder

Elküldve: 2010.10.07 8:05
Szerző: StangMan
#2/5: A kormány mögött Parnelli Jones

Re: 2003-2004 Mercury Marauder

Elküldve: 2010.10.07 8:05
Szerző: StangMan
#3/5

Re: 2003-2004 Mercury Marauder

Elküldve: 2010.10.07 8:06
Szerző: StangMan
#4/5


Érdekes azt hallani, hogy "mennyire fontos a Mercury a Fordnak, mint a Ford örökség része..." ... Háááá, evvan...