Gear Vendor vs. új modern váltó (kézi és automaták esetében)
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Gear Vendor vs. új modern váltó (kézi és automaták esetében)
Nem tudom ismeritek ezt az oldalt vagy nem http://gearvendors.com/prices.html de számomra hihetetlen, hogy a régi váltokhoz annyiért árulják a kiegészítő csomagot, hogy nem sokkal drágábbért egy teljes váltót lehet kapni... http://www.keislerauto.com/gm/transmiss ... _64-67.asp kapni
Ettől függetlenül, kinek mi a véleménye magáról a megoldásról? Jól működhet egy "közdarab"?
Ettől függetlenül, kinek mi a véleménye magáról a megoldásról? Jól működhet egy "közdarab"?
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.06.13 15:57-kor.
a második linket néztem, az átalakitó kit elvileg, hogy egy rendes modernt (ráadásul Tremec) váltód legyen a klasszikodban...
Abszolút támogatom! Erő és nyomaték is megvan egy rendes, 5-6 sebességes, "hosszú végű" váltóhoz... és tudom pénz nem számít
, de nem mindegy szerintem, hogy 20 vagy 15literrel járkál el az ember... SZVSZ
Abszolút támogatom! Erő és nyomaték is megvan egy rendes, 5-6 sebességes, "hosszú végű" váltóhoz... és tudom pénz nem számít
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Én is nézegettem, de sajna 1 év alatt 1/3-ával emelkedett az ár! Addig is húzós volt és kissé már elérhetetlen, de most már kezd nagyon elszállni az ára. Asszony pedig kezdi letekerni a fejem jogosanStangMan írta:a második linket néztem, az átalakitó kit elvileg, hogy egy rendes modernt (ráadásul Tremec) váltód legyen a klasszikodban...
Abszolút támogatom! Erő és nyomaték is megvan egy rendes, 5-6 sebességes, "hosszú végű" váltóhoz... és tudom pénz nem számít, de nem mindegy szerintem, hogy 20 vagy 15literrel járkál el az ember... SZVSZ
Gyűjtögetni kell értem én, de azért ez sokáig eltartó gyűjtögetés lesz megint, de legalább vna cél
MrMach1-el is beszélgettünk... és ez tényleg egy huzós, de minden szempontból "megtérülős" beruházás...
asszem sokan rossz sorrendet állítanak fel... nálam a következő (hogy mikor nemtom
) jelentős beruházás az T56 és 3.55 vég
asszem sokan rossz sorrendet állítanak fel... nálam a következő (hogy mikor nemtom
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Gyerkeke nézzétek meg a képet: nem nagyrészt marad eredeti, hanem gyakorlatilag teljesen: a tail houset és a kardánt cseréled ki...TomiTomi írta:Gear Vendor előnye, hogy a Big Blockok nagy nyomatékát is bírja. Meg hogy a kocsi nagy részt eredeti marad.
Ahogy TomiTomi is írta a nyomaték és LE tűrése nagyon jó a Vendor.. -nak. A Tremek (Keisler, T56..) behatárolt: 678 Nm a kisebb és 813 Nm az erősebb.
TomiTomi a Ford BB ennél nagyobbat nyom? Nem semmi
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Azért az utstérben is kell változtatnod, haszeretnéd kézzel is szabályozni a GV-t.LeMans67 írta:Gyerkeke nézzétek meg a képet: nem nagyrészt marad eredeti, hanem gyakorlatilag teljesen: a tail houset és a kardánt cseréled ki...
Gyárilag 700 Nm alatt van mindegyik. Engem 4 seb automata érdekelne esetleg, de Fordtól nincs olyan, ami nem elektronikus és bírná ezt a nyomatékot. G.T.-mhez szvsz tök idétlen lenne egy kézi váltó.LeMans67 írta:Ahogy TomiTomi is írta a nyomaték és LE tűrése nagyon jó a Vendor.. -nak. A Tremek (Keisler, T56..) behatárolt: 678 Nm a kisebb és 813 Nm az erősebb.
TomiTomi a Ford BB ennél nagyobbat nyom? Nem semmi)
Arra az 1 db nyomógombra gondolsz, amit elkell helyezni? Hát ez komoly dolog...TomiTomi írta:Azért az utstérben is kell változtatnod, haszeretnéd kézzel is szabályozni a GV-t.
Kézi váltó a megoldás szerintem, ha nincs kedved váltani, akkor 2. vagy 3.-ban elindulsz és nem váltasz. Így is lehet automatázniTomiTomi írta: Gyárilag 700 Nm alatt van mindegyik. Engem 4 seb automata érdekelne esetleg, de Fordtól nincs olyan, ami nem elektronikus és bírná ezt a nyomatékot. G.T.-mhez szvsz tök idétlen lenne egy kézi váltó.
GM váltó bírja tudtommal, csak ugye az macerás...

