Hajtáslánc, áttételek

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2009.01.26 13:20

StangMan írta:Ha meg akarod tartani az autót és nem akarod "gányolni" én vennék bele belevalót... ha nem kell a szintszabályzó akkor vennék bele simát, és az egész szintszabályzós buzulást kidobnám belőle... mert ha egyszer eladod, és észreveszik a nem bele való lengéscsillapítót, rögtön azt hiszik mást is gányoltál... szvsz
Stang itt most nagyot csalódtam :evil: :( Ne adjunk már ilyen tanácsot. Nincs pénz, ok, semmi gond vesz bele sima gátlót és JÓL ledugózza a rendszert. Ez korrekt gányolás mentes megoldás (igaz ilyenkor beugrik nekem, hogy miért nem vesz bele oda való alkatrészt?). Mindenki az ilyen kitépett, GÁNYOLT dolgoktól van rosszul, szidja aki ilyet csinál, akkor NE CSINÁLJA Ő IS :!: (ezek után TE ajánlod ezt? :( )

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2009.01.26 13:31

Lömi... legyünk már reálisak...

Mindenképpen azt ajánlom, hogy ha van mani vegye meg a belevalót... de...

egy rossz futómű, aminek a felújítását halogatod, veszélyesebb, mintha eltávolítanád a szintszabályzót...

ha ez hobbi autó lenne, nem mindennapi, akkor én kivárnám míg lesz mani a szintszabályzós lengéscsillapítóra...
ha napi, gondolkodás nélkül kiírtanám belőle, mert a Budapesti utak mellett nem rentábilis...

és kiírtani, totálisan kultúráltan is lehet, hiszen a szintszabályzó opció, amit utólag tesznek bele, vagyis utólag, gányolásmentesen el is lehet távolítani, a stock forma megörzésével

a szintszabályzónak mjeg csak akkor van érteleme, ha ki is van használva... vagyis gyaklran szállítasz nagyobb súlyt... különben totálisan hasztalan... ezt annó valaki megrendelte bele... én, ha nincs rá gyakorlati szükségem, akkor gondolkodás nélkül eltávolítanám, mert minden szempontból nézve jelentős költség, és ha nincs kihasználva ablakon kidobott pénz...

persze szvsz... ;)
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2009.01.26 13:45

A szinsztszabályozót ne misztifikáljuk már túl, ha lehet. Sima gátló esetén nincs rákötve semmi : tehát elfér ott ahol van :oops:

- Eladás után hát ha olyan tulaja lesz aki szeretne bele, csak jobban jár, ha vásárol hozzá 2 gátlót és már használja is...(megjegyzem én ezt el is mondanám eladásnál, hogy van opciós lehetőség, már is korrektebb az eladás...)
- Sosem értettem, ha veszek egy autót, akkor megveszem a BELE VALÓ alkatrészt (vagy esetleg lehet olyat, hogy veszek kenyeret kéreg nélkül? :D ).

Tehát továbbra is szerintem:
- nincs igény rá vagy keret kicsi, akkor sima gátló, de semmi rongálás csak a JÓL lezárni a nem használt részt.
- megvenni azt ami oda való, mert azért vett olyan autót, mert élvezni szeretné. Fapados gépet szeretett volna, akkor gondolom ARO-t vagy NÍVÁ-t vett volna.. :D

Avatar
mati
Úrvezető
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2008.12.17 21:33
Tartózkodási hely: Letzebuerg/Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mati » 2009.01.26 15:44

Ez nem teljesen így van
Amire ti gondoltok, az a limitedben van, ami tényleg rohadt drága.

Egy exploreres srác darabját 70 dolcsiért vette a rockauto-n. Szerintem itt az állító motor az független a csillapítótól.

De a lényeg az hoigy holnap megyek futóműveshez ott mindent elmondanak.

Amúgy ha 300 dolcsi a cucc, akkor meg az megy bele, NEM RAKOK NEM ODA VALÓT, maximum nem a héten hanem majd márciusban ;)

De linkelek itt van ez

RANCHO Part # RS5185 {RS5000 Series; Rear w/0 in. Lift/Drop}
2 Wheel Drive;4 Wheel Drive;With Rear Auto Ride Suspension;With Rear Standard Suspension
* Non-stock item--shipping delayed up to 2 business days
Ez 46 dolcsi
Ford explorer 1997 4.0 sohc
Hit the road

Avatar
mati
Úrvezető
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2008.12.17 21:33
Tartózkodási hely: Letzebuerg/Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mati » 2009.01.26 15:50

a kérdés az, hogy ide az van írva hogy with rear auto suspension

Ide meg ez van írva

SACHS Part # 930020 {Advantage}
Rear; All (Exc. Adjustable Suspension)
* Non-stock item--shipping delayed up to 2 business days


Ez összesen 39 dolcsi, ez nem szintszabályozós bizony, a másikm darabja 46 dolcsi.

Leszállítva 173 dollár

Tehát összegezve:

Sach kettő darab összesen 39 dolcsi, amire azt mondják, hogy exc. Adjustable....Ez azt jelenti, hogy bkiváve az állítható futómű? )

Rancho darabja 46 dolcsi, ez tutira bele való
Ford explorer 1997 4.0 sohc
Hit the road

Avatar
mati
Úrvezető
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2008.12.17 21:33
Tartózkodási hely: Letzebuerg/Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mati » 2009.01.26 15:54

Ja és ha kikapcsolnám a cuccost, akkor folyton visszajelezne a műszerfalon...

Amúgy 300 dolcsi darabja az elég gázos lenne......
Ford explorer 1997 4.0 sohc
Hit the road

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2009.01.26 16:20

ok... amire en gondoltam, ott a lengescsillapito kemenyseget lehet allitani :oops: (es az 450dollaros tortenet/db)

akkor fasza, ha nincs is igazi arkulonbseg... mondjuk nekem fura, hogy ugyanaz az autoride-os es a sima gatlo... de ha igy van, akko az fasza
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
mati
Úrvezető
Hozzászólások: 140
Csatlakozott: 2008.12.17 21:33
Tartózkodási hely: Letzebuerg/Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mati » 2009.01.26 18:51

StangMan írta:ok... amire en gondoltam, ott a lengescsillapito kemenyseget lehet allitani :oops: (es az 450dollaros tortenet/db)

akkor fasza, ha nincs is igazi arkulonbseg... mondjuk nekem fura, hogy ugyanaz az autoride-os es a sima gatlo... de ha igy van, akko az fasza
Nekem is fura pont ezért gondolom azt,. hogy a szabályozó az független valamelyest a csillapítótól. Persze csak okoskodok, aztán lila gőzöm sincs :roll:
Ford explorer 1997 4.0 sohc
Hit the road

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2318
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2009.01.27 8:04

mati írta:Nekem is fura pont ezért gondolom azt,. hogy a szabályozó az független valamelyest a csillapítótól. Persze csak okoskodok, aztán lila gőzöm sincs :roll:
Én Fordot nem ismerem, de GM-nél anno volt több megoldás.
- sima, ma Hi-Jacker néven futó megoldás,
- automatikus szintszabályozó

a 2. leegyszerüsítve:
- érzékelő (ez egy golyós megoldás)
- kompresszor
- csövek + a gátlók

Jól értem, hogy neked is valami ilyened van?

Válasz küldése