Stang itt most nagyot csalódtamStangMan írta:Ha meg akarod tartani az autót és nem akarod "gányolni" én vennék bele belevalót... ha nem kell a szintszabályzó akkor vennék bele simát, és az egész szintszabályzós buzulást kidobnám belőle... mert ha egyszer eladod, és észreveszik a nem bele való lengéscsillapítót, rögtön azt hiszik mást is gányoltál... szvsz
Hajtáslánc, áttételek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Lömi... legyünk már reálisak...
Mindenképpen azt ajánlom, hogy ha van mani vegye meg a belevalót... de...
egy rossz futómű, aminek a felújítását halogatod, veszélyesebb, mintha eltávolítanád a szintszabályzót...
ha ez hobbi autó lenne, nem mindennapi, akkor én kivárnám míg lesz mani a szintszabályzós lengéscsillapítóra...
ha napi, gondolkodás nélkül kiírtanám belőle, mert a Budapesti utak mellett nem rentábilis...
és kiírtani, totálisan kultúráltan is lehet, hiszen a szintszabályzó opció, amit utólag tesznek bele, vagyis utólag, gányolásmentesen el is lehet távolítani, a stock forma megörzésével
a szintszabályzónak mjeg csak akkor van érteleme, ha ki is van használva... vagyis gyaklran szállítasz nagyobb súlyt... különben totálisan hasztalan... ezt annó valaki megrendelte bele... én, ha nincs rá gyakorlati szükségem, akkor gondolkodás nélkül eltávolítanám, mert minden szempontból nézve jelentős költség, és ha nincs kihasználva ablakon kidobott pénz...
persze szvsz...
Mindenképpen azt ajánlom, hogy ha van mani vegye meg a belevalót... de...
egy rossz futómű, aminek a felújítását halogatod, veszélyesebb, mintha eltávolítanád a szintszabályzót...
ha ez hobbi autó lenne, nem mindennapi, akkor én kivárnám míg lesz mani a szintszabályzós lengéscsillapítóra...
ha napi, gondolkodás nélkül kiírtanám belőle, mert a Budapesti utak mellett nem rentábilis...
és kiírtani, totálisan kultúráltan is lehet, hiszen a szintszabályzó opció, amit utólag tesznek bele, vagyis utólag, gányolásmentesen el is lehet távolítani, a stock forma megörzésével
a szintszabályzónak mjeg csak akkor van érteleme, ha ki is van használva... vagyis gyaklran szállítasz nagyobb súlyt... különben totálisan hasztalan... ezt annó valaki megrendelte bele... én, ha nincs rá gyakorlati szükségem, akkor gondolkodás nélkül eltávolítanám, mert minden szempontból nézve jelentős költség, és ha nincs kihasználva ablakon kidobott pénz...
persze szvsz...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
A szinsztszabályozót ne misztifikáljuk már túl, ha lehet. Sima gátló esetén nincs rákötve semmi : tehát elfér ott ahol van
- Eladás után hát ha olyan tulaja lesz aki szeretne bele, csak jobban jár, ha vásárol hozzá 2 gátlót és már használja is...(megjegyzem én ezt el is mondanám eladásnál, hogy van opciós lehetőség, már is korrektebb az eladás...)
- Sosem értettem, ha veszek egy autót, akkor megveszem a BELE VALÓ alkatrészt (vagy esetleg lehet olyat, hogy veszek kenyeret kéreg nélkül?
).
Tehát továbbra is szerintem:
- nincs igény rá vagy keret kicsi, akkor sima gátló, de semmi rongálás csak a JÓL lezárni a nem használt részt.
- megvenni azt ami oda való, mert azért vett olyan autót, mert élvezni szeretné. Fapados gépet szeretett volna, akkor gondolom ARO-t vagy NÍVÁ-t vett volna..
- Eladás után hát ha olyan tulaja lesz aki szeretne bele, csak jobban jár, ha vásárol hozzá 2 gátlót és már használja is...(megjegyzem én ezt el is mondanám eladásnál, hogy van opciós lehetőség, már is korrektebb az eladás...)
- Sosem értettem, ha veszek egy autót, akkor megveszem a BELE VALÓ alkatrészt (vagy esetleg lehet olyat, hogy veszek kenyeret kéreg nélkül?
Tehát továbbra is szerintem:
- nincs igény rá vagy keret kicsi, akkor sima gátló, de semmi rongálás csak a JÓL lezárni a nem használt részt.
- megvenni azt ami oda való, mert azért vett olyan autót, mert élvezni szeretné. Fapados gépet szeretett volna, akkor gondolom ARO-t vagy NÍVÁ-t vett volna..
- mati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2008.12.17 21:33
- Tartózkodási hely: Letzebuerg/Budapest
- Kapcsolat:
Ez nem teljesen így van
Amire ti gondoltok, az a limitedben van, ami tényleg rohadt drága.
Egy exploreres srác darabját 70 dolcsiért vette a rockauto-n. Szerintem itt az állító motor az független a csillapítótól.
De a lényeg az hoigy holnap megyek futóműveshez ott mindent elmondanak.
Amúgy ha 300 dolcsi a cucc, akkor meg az megy bele, NEM RAKOK NEM ODA VALÓT, maximum nem a héten hanem majd márciusban
De linkelek itt van ez
RANCHO Part # RS5185 {RS5000 Series; Rear w/0 in. Lift/Drop}
2 Wheel Drive;4 Wheel Drive;With Rear Auto Ride Suspension;With Rear Standard Suspension
* Non-stock item--shipping delayed up to 2 business days
Ez 46 dolcsi
Amire ti gondoltok, az a limitedben van, ami tényleg rohadt drága.
Egy exploreres srác darabját 70 dolcsiért vette a rockauto-n. Szerintem itt az állító motor az független a csillapítótól.
De a lényeg az hoigy holnap megyek futóműveshez ott mindent elmondanak.
Amúgy ha 300 dolcsi a cucc, akkor meg az megy bele, NEM RAKOK NEM ODA VALÓT, maximum nem a héten hanem majd márciusban
De linkelek itt van ez
RANCHO Part # RS5185 {RS5000 Series; Rear w/0 in. Lift/Drop}
2 Wheel Drive;4 Wheel Drive;With Rear Auto Ride Suspension;With Rear Standard Suspension
* Non-stock item--shipping delayed up to 2 business days
Ez 46 dolcsi
Ford explorer 1997 4.0 sohc
Hit the road
Hit the road
- mati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2008.12.17 21:33
- Tartózkodási hely: Letzebuerg/Budapest
- Kapcsolat:
a kérdés az, hogy ide az van írva hogy with rear auto suspension
Ide meg ez van írva
SACHS Part # 930020 {Advantage}
Rear; All (Exc. Adjustable Suspension)
* Non-stock item--shipping delayed up to 2 business days
Ez összesen 39 dolcsi, ez nem szintszabályozós bizony, a másikm darabja 46 dolcsi.
Leszállítva 173 dollár
Tehát összegezve:
Sach kettő darab összesen 39 dolcsi, amire azt mondják, hogy exc. Adjustable....Ez azt jelenti, hogy bkiváve az állítható futómű? )
Rancho darabja 46 dolcsi, ez tutira bele való
Ide meg ez van írva
SACHS Part # 930020 {Advantage}
Rear; All (Exc. Adjustable Suspension)
* Non-stock item--shipping delayed up to 2 business days
Ez összesen 39 dolcsi, ez nem szintszabályozós bizony, a másikm darabja 46 dolcsi.
Leszállítva 173 dollár
Tehát összegezve:
Sach kettő darab összesen 39 dolcsi, amire azt mondják, hogy exc. Adjustable....Ez azt jelenti, hogy bkiváve az állítható futómű? )
Rancho darabja 46 dolcsi, ez tutira bele való
Ford explorer 1997 4.0 sohc
Hit the road
Hit the road
ok... amire en gondoltam, ott a lengescsillapito kemenyseget lehet allitani
(es az 450dollaros tortenet/db)
akkor fasza, ha nincs is igazi arkulonbseg... mondjuk nekem fura, hogy ugyanaz az autoride-os es a sima gatlo... de ha igy van, akko az fasza
akkor fasza, ha nincs is igazi arkulonbseg... mondjuk nekem fura, hogy ugyanaz az autoride-os es a sima gatlo... de ha igy van, akko az fasza
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- mati
- Úrvezető
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2008.12.17 21:33
- Tartózkodási hely: Letzebuerg/Budapest
- Kapcsolat:
Nekem is fura pont ezért gondolom azt,. hogy a szabályozó az független valamelyest a csillapítótól. Persze csak okoskodok, aztán lila gőzöm sincsStangMan írta:ok... amire en gondoltam, ott a lengescsillapito kemenyseget lehet allitani(es az 450dollaros tortenet/db)
akkor fasza, ha nincs is igazi arkulonbseg... mondjuk nekem fura, hogy ugyanaz az autoride-os es a sima gatlo... de ha igy van, akko az fasza
Ford explorer 1997 4.0 sohc
Hit the road
Hit the road
Én Fordot nem ismerem, de GM-nél anno volt több megoldás.mati írta:Nekem is fura pont ezért gondolom azt,. hogy a szabályozó az független valamelyest a csillapítótól. Persze csak okoskodok, aztán lila gőzöm sincs
- sima, ma Hi-Jacker néven futó megoldás,
- automatikus szintszabályozó
a 2. leegyszerüsítve:
- érzékelő (ez egy golyós megoldás)
- kompresszor
- csövek + a gátlók
Jól értem, hogy neked is valami ilyened van?
