Motorcraft 2torkú karbim van és kihasználatlan, ledugózott vákumcsonkokra bukkantam:
egyik fölül/elől, egyik fölül/hátul, egyik meg az első hengerre néz pont. Továbbá a szívósoron lévő elosztókon majdnem mind le van dugózva. Van itt egy vákumdob szerű dolog is, ez is le van dugózva. Az aut váltó az rá van kötve, az elosztó is, meg még 1-2, de a többi vakon van. Az alapjárat képes 200at is ingadozni. Valami ötlet, hogy hol látni valami ábrát egy normális bekötésről; ill az alapjáratra valami finomítás?
Technikai vita erről-arról...
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
-
Jona's garage
- Úrvezető
- Hozzászólások: 70
- Csatlakozott: 2008.11.04 7:14
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Az ecom pont ilyen volt.Sajna már nincs meg,nincs fénykép a motorról.Valami négy méter vákum csövet kellett cserélnem hogy jó legyen a fogyasztás.(mindenhol falsot szívott.)
Nem emlékszem hogy volt már de ilyeneket üzemeltetett mint az egr szelep a motor hátulján,a hideg-meleg levegő csappantyú a hozzá való termosztáttal,az előgyújtás is termosztát vezérelt szelepen keresztül működött,ment a fűtéshez meg a klímához cső még.
Nem emlékszem hogy volt már de ilyeneket üzemeltetett mint az egr szelep a motor hátulján,a hideg-meleg levegő csappantyú a hozzá való termosztáttal,az előgyújtás is termosztát vezérelt szelepen keresztül működött,ment a fűtéshez meg a klímához cső még.
