Motorolajok
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Ha jól emlékszem 4.7-4.8 megy az 5literesbe... olajszűrővel együtt. 5literből marad...
a te esetedben 15W40es Vavoline MaxLife-t tennék bele, mert még nem ismered az autót... jó árú és jó olaj... Nyár végére majd látod mennyire eszi vagy sem, akkor majd lehet változtatni... Tesco, MOL megy ilyen olajakat ne tegyéll bele!
a te esetedben 15W40es Vavoline MaxLife-t tennék bele, mert még nem ismered az autót... jó árú és jó olaj... Nyár végére majd látod mennyire eszi vagy sem, akkor majd lehet változtatni... Tesco, MOL megy ilyen olajakat ne tegyéll bele!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2010.03.09 12:17-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Nem híg az a mi lötyögős mocijainkba?GLautó írta:4,7l Valvoline Duradlend FE 5W-30 a katalógus szerint.
Én azt hittem 10W40-et tettél bele Persze minden tiszteletünk mellett jegyzem ezt meg, májsztró, nem okoskodni akarok, csak kikényszerül belőlem
Egyébként, mitől megy bele ilyen kevés? A Mondeó miért nyel le 5,5 litert a V6-ba? Az ember (mármint én) azt gondolná, a V8 blokkba több fér, mivel nagyobb
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Enyém Mustangnál a 2.3 sor4 4+1 quart, azaz kb 4.73176473 litersomi írta:Egyébként, mitől megy bele ilyen kevés? A Mondeó miért nyel le 5,5 litert a V6-ba? Az ember (mármint én) azt gondolná, a V8 blokkba több fér, mivel nagyobbGLautó írta:4,7l Valvoline Duradlend FE 5W-30 a katalógus szerint.
a V6 4.5 + 0.5 quart, ami szintén ugyanannyi
És milyen meglepő a V8 pedig 4 + 1 quart olajat igényel.
Szerintem ez inkább olajhűtés kérdése. Ha kellően tudják hűteni az olajat, akkor nem kell feltétlenül több. Úgyis csak a tekenyőbe csücsül.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
A gyári kézikönyv nem ad meg viszkozitást ezeknél a régebbi autóknál, hanem az éghajlat függvényében rád bizza... olajminőséget ad meg (az az S-es cucc... az 5.0 HO-nál SF asszem... Magyarországon most csak egy SF-es olaj kapható, a MOL Botond... (az S utáni betű minnél később szerepel az ABC-ben annál jobb minőségű az olaj... asszem most a legjobb olaj SM-es)
5W-st biztos nem tennék ezekbe... nekem a 10W-st eszegette, de 10W40 szvsz ok... azért mondtam 15W40ent mert gondolom padre nem ismeri az autót, a 15W40 az totál biztonsági olaj ezeknél, ha azt nem eszi, akkor lehet bele 10W40 is... szvsz
5W-st biztos nem tennék ezekbe... nekem a 10W-st eszegette, de 10W40 szvsz ok... azért mondtam 15W40ent mert gondolom padre nem ismeri az autót, a 15W40 az totál biztonsági olaj ezeknél, ha azt nem eszi, akkor lehet bele 10W40 is... szvsz
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Nem híg az a mi lötyögős mocijainkba?somi írta:GLautó írta:4,7l Valvoline Duradlend FE 5W-30 a katalógus szerint.
80-fokon egyformán folyik mindeggyik. Parasztosan fogalmazva az első szám azt mondja meg hogy mekkora alsó hőmérsékleten ad kenést az olaj, a második szám meg a felső értéket adja. A mennyiség függ a motor teljesítményétől, olajcsere periódustól, a motorolaj üzemi hőmérsékletétöl, stb. Ha a sarkkörön laknánk akkor 0W-30 olaj kellene, ha a Kalahariba akkor 20W-50. Kis hazánk éghajlatát nézve, ha télen a nagy hidegbe nem használod akkor 10W-40 az alternatíva,persze nem hekkelt motornál. Én pl: 10W-60-ast használok 13 éve.
GLautó Mustang2.8V6