keyless entry

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Bízol-e, a Ford elektromos kütyüiben?

A szavazás 2009.11.03 10:27-kor befejeződött.

Teljes mértékben, soha semmi gondom nem volt velük.
1
25%
Megbízom bennük, a szükséges karbantartásokkal túlélik az autót.
1
25%
Szódával elmegy.
1
25%
Megőrülök tőlük. Ha ezek nem lennének az autómban, boldogabb lenne az életem.
0
0 szavazat
Hányok tőlük. Legszívesebben mindent kipakolnék (Vagy már ki is pakoltam) belőlük. Éljen a Tekerős ablak, és a Flinstone család!
1
25%
 
Szavazatok száma: 4

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

keyless entry

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2009.10.04 10:27

No kérem. Az jutott eszembe, hogy milyen menő lenne már, ha az Escorton lenne keyless entry. Node nemán valami vacak koreai tajváni utángyártott, távkapcsolós vacak, hanem tisztességes, világítós FORD keypad-del, meg akkor már ugye világítós kulcs lyukkal, központi zárral.

Használ egyáltalán valaki ilyet az autóján?

Ha jól sejtem az aktív fórumozók közül talán két olyan kocsi van, amin lehet ilyen, egy CrownVic (imre1974) és egy Explorer (mati) Ahogy a kocsik képeit nézegetem viszont egyiken sem látom. Szóval tapasztalatok? öteletek?

A komplett rendszert kibontottam egy Mark VII.-ből. Az már külön polgár pukkasztás lenne, hogy egy Lincoln alkatrészekkel tuningolni egy Full fapados Ford Escortot -)

Beteg vagyok? IGEN! És ez baj? :)

Avatar
Havika
Kabóca
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2010.02.01 18:23
Tartózkodási hely: Üllés

Hozzászólás Szerző: Havika » 2010.02.27 15:55

Nekem rajta van a kocsin és működik. Csupán azt nem tudom beállítani, hogy rámzárja az ajtót. De egyébként tetszik és hasznos is lehet. Ha elvesztem a kulcsot, akkor is bele tudok mászni a vasba. Csak az akksi ne merüljön le.

Avatar
burnoczky
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2010.01.13 23:11
Tartózkodási hely: Hatvan / Délpest

Hozzászólás Szerző: burnoczky » 2010.02.27 18:26

ha ez a dolog betegség akkor szerintem nincs koztunk sok egészséges ember :roll:

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2010.02.28 16:42

Én nem hányok tőlük, de öreg verdában éljen a tekerős ablak, tekerős kulcs! :monokli:

Avatar
burnoczky
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2010.01.13 23:11
Tartózkodási hely: Hatvan / Délpest

Hozzászólás Szerző: burnoczky » 2010.02.28 19:41

hát mondjuk ha a kocsiba nincsen, de gyártottak olyat tipuson belül amiben van akkor nem bűn ha kicsit az ember növeli az extrákat...

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2010.06.22 14:20

Havika írta:Nekem rajta van a kocsin és működik. Csupán azt nem tudom beállítani, hogy rámzárja az ajtót. De egyébként tetszik és hasznos is lehet. Ha elvesztem a kulcsot, akkor is bele tudok mászni a vasba. Csak az akksi ne merüljön le.
Pedig elméletileg ez az alapbeállítása a rendszernek, azaz úgy rémlik, hogy akku behelyezés után erre áll rá a cucc magától. De majd jól elolvasom a Sable kezelési utmtóját, és megmondom a tuttit.

Avatar
Havika
Kabóca
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2010.02.01 18:23
Tartózkodási hely: Üllés

Hozzászólás Szerző: Havika » 2010.06.25 13:04

Nemrégiben kikaptam a vezető oldali ülést a helyéből. Akkor nem tűnt fel csak egy szabad csatlakozó az ülés alatt. Kicsit elgondolkodva viszont nem rémlik, hogy láttam volna súly érzékelőt. Na már most a keyless entry elvileg akkor zárná az ajtókat, ha egy nehéz tárgy van az ülésen, a gyújtás rajta van és a sebességváltó kar R állásban van (gondolom az is elég, ha hirtelen átrántom az R-en). Ezekszerint nem kizárt, hogy emiatt nem zárja rám az ajtókat? Mondjuk a neutral safety swich sem biztos hogy jó. Pedig az R állást valószínűleg a safety swich figyeli. :?

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2010.06.25 14:12

Nehéz tárgy igen kell, ezen kívül az "R" nem egészen így van, én úgy vettem észre, hogy amint elhagyja a "P"-t, azonnal kapcsol. Neutral Safety Switch tuti rossz? Ki van mérve? Vagy esetleg az ülésnél széthúzott vezeték okozza a hibáját?

Avatar
Havika
Kabóca
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2010.02.01 18:23
Tartózkodási hely: Üllés

Hozzászólás Szerző: Havika » 2010.06.25 17:15

A vezeték nem széthúzva van, hanem csak ott fityeg a kárpit alól kikandikálva. Nincs mibe bedugni. Nem láttam semmi dolgot, ahová csatlakoztathatnám. Safety swich nem lett mérve még. Valami gebasz biztos van vele, mert a váltókar minden állásában beindítható az autó és a tolatólámpa sem működik. Ha a sebváltókar elhagyja a P-t, akkor mindjárt az R következik. Nem?
Szerintem összetett a hiba. Nincs súlyérzékelő az ülés alatt és a neutral safety swich sem jó. Valamint a door lock gomb nyomogatására sem reagál semmit a központi zár. Lehet ez is közre játszik abban, hogy ne zárja rám az ajtót? :?:

Avatar
burnoczky
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 628
Csatlakozott: 2010.01.13 23:11
Tartózkodási hely: Hatvan / Délpest

Hozzászólás Szerző: burnoczky » 2010.06.26 6:54

az nem biztos h biztosíték... nekem az előző mustang vt így, ami azért csinálta, mert a leleményes magyor munkaerő rosszul rakta be a riasztót, és v mi elromlott benne, és kivették belőle a vezérlőt

Avatar
doGmAI
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1228
Csatlakozott: 2007.08.28 11:42

Hozzászólás Szerző: doGmAI » 2010.06.26 11:09

Havika írta:......Ha a sebváltókar elhagyja a P-t, akkor mindjárt az R következik. Nem?
Kivéve, ha "N" állásban indítottad be a kocsit. Ebben az esetben, ha ül valaki az ülésen azonnal rádzár.
Havika írta: ........ Valamint a door lock gomb nyomogatására sem reagál semmit a központi zár. Lehet ez is közre játszik abban, hogy ne zárja rám az ajtót? :?:
Elképzlehető. Véletlenül van nálam egy bontott kábel köteg Mark VII.-be, ráadásul még a vezérlők is megvannak...... Már ha esetleg próbálkozni szeretnél.

Avatar
Havika
Kabóca
Hozzászólások: 32
Csatlakozott: 2010.02.01 18:23
Tartózkodási hely: Üllés

Hozzászólás Szerző: Havika » 2010.07.02 9:49

Úgy néz ki nem sok baja van a központizárnak. Max 3 vezetéket kell majd újrahúzni. Ezek tudatában nem hiszem, h kell majd a kábelköteg. Láttam viszont egy over head consolt, amikor voltam alkatrészekért. Az meg van még? Iránytű és hőmérő van benne? Ha meg van még, akkor az érdekel.

Válasz küldése