keyless entry
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
keyless entry
No kérem. Az jutott eszembe, hogy milyen menő lenne már, ha az Escorton lenne keyless entry. Node nemán valami vacak koreai tajváni utángyártott, távkapcsolós vacak, hanem tisztességes, világítós FORD keypad-del, meg akkor már ugye világítós kulcs lyukkal, központi zárral.
Használ egyáltalán valaki ilyet az autóján?
Ha jól sejtem az aktív fórumozók közül talán két olyan kocsi van, amin lehet ilyen, egy CrownVic (imre1974) és egy Explorer (mati) Ahogy a kocsik képeit nézegetem viszont egyiken sem látom. Szóval tapasztalatok? öteletek?
A komplett rendszert kibontottam egy Mark VII.-ből. Az már külön polgár pukkasztás lenne, hogy egy Lincoln alkatrészekkel tuningolni egy Full fapados Ford Escortot -)
Beteg vagyok? IGEN! És ez baj?
Használ egyáltalán valaki ilyet az autóján?
Ha jól sejtem az aktív fórumozók közül talán két olyan kocsi van, amin lehet ilyen, egy CrownVic (imre1974) és egy Explorer (mati) Ahogy a kocsik képeit nézegetem viszont egyiken sem látom. Szóval tapasztalatok? öteletek?
A komplett rendszert kibontottam egy Mark VII.-ből. Az már külön polgár pukkasztás lenne, hogy egy Lincoln alkatrészekkel tuningolni egy Full fapados Ford Escortot -)
Beteg vagyok? IGEN! És ez baj?
Pedig elméletileg ez az alapbeállítása a rendszernek, azaz úgy rémlik, hogy akku behelyezés után erre áll rá a cucc magától. De majd jól elolvasom a Sable kezelési utmtóját, és megmondom a tuttit.Havika írta:Nekem rajta van a kocsin és működik. Csupán azt nem tudom beállítani, hogy rámzárja az ajtót. De egyébként tetszik és hasznos is lehet. Ha elvesztem a kulcsot, akkor is bele tudok mászni a vasba. Csak az akksi ne merüljön le.
Nemrégiben kikaptam a vezető oldali ülést a helyéből. Akkor nem tűnt fel csak egy szabad csatlakozó az ülés alatt. Kicsit elgondolkodva viszont nem rémlik, hogy láttam volna súly érzékelőt. Na már most a keyless entry elvileg akkor zárná az ajtókat, ha egy nehéz tárgy van az ülésen, a gyújtás rajta van és a sebességváltó kar R állásban van (gondolom az is elég, ha hirtelen átrántom az R-en). Ezekszerint nem kizárt, hogy emiatt nem zárja rám az ajtókat? Mondjuk a neutral safety swich sem biztos hogy jó. Pedig az R állást valószínűleg a safety swich figyeli.
A vezeték nem széthúzva van, hanem csak ott fityeg a kárpit alól kikandikálva. Nincs mibe bedugni. Nem láttam semmi dolgot, ahová csatlakoztathatnám. Safety swich nem lett mérve még. Valami gebasz biztos van vele, mert a váltókar minden állásában beindítható az autó és a tolatólámpa sem működik. Ha a sebváltókar elhagyja a P-t, akkor mindjárt az R következik. Nem?
Szerintem összetett a hiba. Nincs súlyérzékelő az ülés alatt és a neutral safety swich sem jó. Valamint a door lock gomb nyomogatására sem reagál semmit a központi zár. Lehet ez is közre játszik abban, hogy ne zárja rám az ajtót?
Szerintem összetett a hiba. Nincs súlyérzékelő az ülés alatt és a neutral safety swich sem jó. Valamint a door lock gomb nyomogatására sem reagál semmit a központi zár. Lehet ez is közre játszik abban, hogy ne zárja rám az ajtót?
Kivéve, ha "N" állásban indítottad be a kocsit. Ebben az esetben, ha ül valaki az ülésen azonnal rádzár.Havika írta:......Ha a sebváltókar elhagyja a P-t, akkor mindjárt az R következik. Nem?
Elképzlehető. Véletlenül van nálam egy bontott kábel köteg Mark VII.-be, ráadásul még a vezérlők is megvannak...... Már ha esetleg próbálkozni szeretnél.Havika írta: ........ Valamint a door lock gomb nyomogatására sem reagál semmit a központi zár. Lehet ez is közre játszik abban, hogy ne zárja rám az ajtót?