Dehogy veszem rossz névenoszi írta:Nekem is mindegy , de a lényeg felett siklottunk el . Hogy majd mi lesz - meg hogy , az majd egyszer valamikor lesz . De most a meglévő kincses speer állagmegőrzése , lenne a fontos . Az adalék jó dolog , de a működési elvben bújik meg a kisördög . Több féle speer rendszer van . Röpsúlyos-Önzáró kúpos-Fogazott- és a LAMELLÁS . ! Ha a tiéd lamellás , ( valószínűleg az ) akkor abban fém-ipari gyémánt-fém... , lamellák váltják egymást , és ezek csak a szintetikus 75w140-es olajjal működnek , ami annyit jelent , hogy a normál sűrű olajjal nem az a baja hogy nem sperel , hanem az hogy összeragad-nem diferál-el , azaz aszfalton-alászedett kormánynál , befeszül-szorul-fékeződik , a kocsi . És hát az összemaródó lamallákról leválló ipari gyémánt , az olajjal keveredve , tökéletes csiszolóporként , lerendez mindent , csapágyakat-difit... Amúgy az egyikből-másikba , átdobás sem mindig sima ügy . Viszont a jó forgás meg nem megy speer nélkül . Hát ennyit egy gyors olajcsere lényeg-lényegtelen - ségéről . Remélem a jó szándékot , és nem a baztatást érzed a sorok között . Üdv .
Értlek és tudom is hogy mit magyarázol.Akkor irom úgy hogy ezt az olajat olyan ember ajánlotta (nevet nem emlitek,ismeritek )egy barátomnak aki kifejezetten gyorsulással foglalkozik és neki magyarázta hogy ez kifejezetten önzáró difikbe való.Adalékot nem emlitett.Természetesen lehet elfelejtette megemliteni de ezt kétlem.Amugy azért kérdeztem itt tőletek mert biztos van nem is egy ember aki ért hozzá.Szóval köszi az oktatást.Én az ilyet csakis jó néven veszem. Ha nagy marhaságot ir valaki azt azért kiszűröm mert egy picit kapisgálom a témát meg szoktam ródeózni is és ugye vele jár a folytonos javitgatás csak ilyen Mustangom még nem volt és gondolom ennek is megvannak a sajátosságai.
üdv.