Re: Tuning hengerfej
Elküldve: 2011.08.11 14:52
Amúgy a veztengellyel csak az a bajom, hogy elmegy az alapjárat és (állítólag) nehezebb napiban használni az autót például akkor, ha véletlenül egy dugóba kerülnék...
Mióta írtad, hogy "Mert nem", azon gondolkodom, hogy ez mire vonatkozik.StangMan írta:Mert nemTomiTomi írta:Teljesen zöldfülűen azt gondolnám, hogy szívocsövet, leömlőt is újat kell ehhez és a befecskendező rendszert is tuti meg kell pöckölni. Így lehet, hogy más légszürő is kell...![]()
A "hengerfej" már egy sokadik lépcső a tuning során. A Petinek hót stock a motorja, ezért van pár dolog, ami alapból kellene.
Igazság szerint a hengerfejhez több levegőt is kell szállítani.
Szóval nemtom melyiket nézted, de vegyük mondjuk a GT40est. Illene hozzá egy nagyobb MAF, egy nagyobb fojtószelep ... ennélkül is menne, de nem hozná ki belőle a maximumot, amit a hengerfej tud.
A befecskendezéshez nem kell nyúlni, ki lehet számolni mit bír gyári, de a 19lbs-es injektorok lazán viszik a 270-280lovat. De kellene egy állítható benzinnyomásszabályzó, mert nem árt emelni egy kicsit.
A szívósort csak akkor cserélném, ha lenne bele vezérműtengely is... én valszeg inkább azzal kezdenék.
A sportlégszűrő nagyjából marketing... egy mindig tiszta gyári szűrő tökéletes egy alap motornak.
Szóval nem kell hozzá semmi, de nem fogja a 65lovat hozni.
Ahhoz, hogy a 65 lovat hozza kell pár dolog... de ha hengerfejet cserélnék, akkor már rég lenne benne vezérműtengely. És ahhzo is illenek már dolgok.
Összefoglalva... ha hengerfejet akarsz és azt akarod, hogy hozza, amit hirdetnek, illik pár más módosítás is.
Veztengely+hengerfej... meg az ezekhez kellő módosítások hozhatnak 80-90 lovat, de csak hozzá kellő kiegészítőkkel... 80-90lónál pedig már lehet kéne bele 24lbs-es injektor, egy többet szállító benzinpumpa is... illetve ha már veztengely, akkor roller rockerek is...
Szóval Peti, ne az étkezőnél kezd a házat![]()
A hengerfej árából minden mást megvehetsz, ami ahhoz kell, hogy majdan egy hengerfej hozzon 65lovat pluszba.
Lájtos tengellyel semmit nem veszel észre... pl a Ford "E-cam" ilyen. Dob 25-30lovat és az alapjárat sima, mint a baba fenekeGTPeti írta:Amúgy a veztengellyel csak az a bajom, hogy elmegy az alapjárat és (állítólag) nehezebb napiban használni az autót például akkor, ha véletlenül egy dugóba kerülnék...
Arra, hogy ellenkezzekTomiTomi írta:Mióta írtad, hogy "Mert nem", azon gondolkodom, hogy ez mire vonatkozik.
Azokat a fórumokat többet ne olvasdGTPeti írta:Legalábbis néhány usa fórum szerint. Sajnos, pont abból az időszakból való az autóm, amelyikből még nehéz tuningolni.
Mindenekelőtt csináltasd meg a váltódatGTPeti írta:Amúgy mit javasolnatok ha 60-80 lóerő a cél?
Miből mit érdemes rendelni?