Miért nem élhetünk digitklima nélkül?

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.08 11:01

Ez így van pontosan...
Én láttam olyan összehasonlítást is, ahol a Subaru Impreza WRX-el hasonlították, meg olyat is ahol a Nissan 350Z-vel...

És arra a megállapításra jutottak, hogy amit a motorral többet nyújt, azt vették el a komforttól...

És ez a helyzet a GT500al is, lóerőben már Corvette és Viper konkurens... de árban csak a 2/3a... ezért lett belőle egy kompromisszumos gép, ami kicsit kényelmesebb mint sportosabb... de az erő ott van

Erre jött létre a Shelby GT500 SuperSnake, hogy ne kelljen a muscle kategóriában kompromisszumot kötni... de még így is majd $10000-al a Z06 alatt van, a Viperhez képest ez a különbség több mint $20000...

Szerintem piacilag teljesen jól pozicionálták... nekem tetszik !!!! :klassz:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.08 12:21

StangMan írta:Szerintem piacilag teljesen jól pozicionálták... nekem tetszik !!!! :klassz:
Nekem is, nagyon. :D Csak nem árt tisztában lenni ezekkel. Aki igazi luxusra vágyik, nézzen inkább pl egy 6os béemvét. Vicces módon a nagy német fórumban nagyon sokan béemvéről szálltak át a Mustang-ra. (És lemondtak a digitklimáról. :mrgreen:)

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.08 13:49

LeMans67 írta:Amikkel egy árban van felénk, azokban ez már alap...
Attól, hogy vámot, áfát és regadót fizetsz egy autó után, nem lesz jobb csak drágább. :tanar: :biggrin:
LeMans67 írta:Ezt már nem mertem írni, mert Stang megevett volna, de pl a sose kopikban ez is benne van és 1/2-1/3 áru autó, ráadásul nemis bőr. :wave:
Figyelj, az amerikai piac más mint az európai. Mint már mondtam neked, mások a hangsúlyok. Gondolom a sosekOpelben nincs cruise control. Ha így lenne, akkor levonhatnám a következtetést, hogy nem arra készült, hogy menjenek vele. De legalábbis csak a sarki közértig. ;)
LeMans67 írta:Tudom most jön, hogy de a LE. Amire a válaszom, nem az nem engedi, hogy mindent elhagyjunk, olyan dolgokat is, amik alapok.
Előző üzentemben írtam, hogy itt kompromisszumot kell kötni. Egy hajtáslánc, ami 300-500 LE-t ad le 3 éves gyári garanciával tuti többe kerül mint a 100 LEhőz való cucc. Mindemellett úgy fested le a Mustangot, mintha egy fapados gép lenne, pedig ez nem igaz. Gyanakszom az átlag magyar autós örülne, ha ennyire felszerelt lenne a verdája.

Nem kell Mustangot venni. (Nem is túl könnyű, hisz csak szürke import van.) Ha digitklíma a fontos, a szuper útfekvés, akkor európai vagy japán gyártoknál tuti találsz jobbat. De marad az összkomfortos zsibbadás és a mekinél nem fogják megkérdezni, hogy "Mi a siker titka", pedig könnyen lehet, hogy többet teszel le az asztalra értük. :burnout:

*edit TomiTomi: tévedésből ezt változtattam. Bocsi :oops: *

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.08 13:55

A lényeg jó digit klíma és sajnálom, hogy nem került bele ebbe a gyönyörű formával megáldott autóba!

Ettől még nagyon jó lehet birtokolni és :burnrubber:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.08 14:41

LeMans67 írta:Amikkel egy árban van felénk, azokban ez már alap...
Attól, hogy vámot, áfát és regadót fizetsz egy autó után, nem lesz jobb csak drágább. :tanar: :biggrin:
LeMans67 írta:Ezt már nem mertem írni, mert Stang megevett volna, de pl a sose kopikban ez is benne van és 1/2-1/3 áru autó, ráadásul nemis bőr. :wave:
Figyelj, az amerikai piac más mint az európai. Mint már mondtam neked, mások a hangsúlyok. Gondolom a sosekOpelben nincs cruise control. Ha így lenne, akkor levonhatnám a következtetést, hogy nem arra készült, hogy menjenek vele. De legalábbis csak a sarki közértig. ;)
LeMans67 írta:Tudom most jön, hogy de a LE. Amire a válaszom, nem az nem engedi, hogy mindent elhagyjunk, olyan dolgokat is, amik alapok.
Előző üzentemben írtam, hogy itt kompromisszumot kell kötni. Egy hajtáslánc, ami 300-500 LE-t ad le 3 éves gyári garanciával tuti többe kerül mint a 100 LEhőz való cucc. Mindemellett úgy fested le a Mustangot, mintha egy fapados gép lenne, pedig ez nem igaz. Gyanakszom az átlag magyar autós örülne, ha ennyire felszerelt lenne a verdája.

Nem kell Mustangot venni. (Nem is túl könnyű, hisz csak szürke import van.) Ha digitklíma a fontos, a szuper útfekvés, akkor európai vagy japán gyártoknál tuti találsz jobbat. De marad az összkomfortos zsibbadás és a mekinél nem fogják megkérdezni, hogy "Mi a siker titka", pedig könnyen lehet, hogy többet teszel le az asztalra értük. :burnout:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.08.08 14:54

UNDOK :)

Nem azt mondtam, hogy nem szeretem az amerikai gépeket! Abban ülünk mi is, ha csak van rá kis időnk! Csupán azt, hogy jó lenne, ha felvenné a kesztyűt már egy amerikai gép és EZ az autó abszolut alkalmas lenne rá!

Mert SZÉP. Mert stílusos, mert jól megy és ha még belül is színvonalas lenne, kit érdekelne más autó? :)
Akkor esetleg nem lenne náluk lassan japán dömping az utakon, hogy szinte keresni kell az ott gyártott autót...

Igaz, ha ez ilyen lenne, akkor csak Mustangot gyártanának... :D

ui: Opelben nincs Cruise C, MERT nem lehetett akkor kapni (különbenlenne benne), és nem digit, mert akkora összegbe került volna, hogy az már nem érte meg (+450 jött a légkondi plusz árához). Emlékszem még mikor a kollégám összeválogatta az autót...

:pacsi: Most pedig feszegessük a digit témáját. Milyen Fordokba tették bele? Melyik volt az első típus? Mikor?

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.08 15:01

LeMans-el nem vitatkozom már ebben a témában, felszereltség fetisiszta, és nem tudja elfogadni, hogy vannak esetek, amikor a megcélzott vásárlóréteg többre értékeli a motort, a stílust, és azt amit autó képvisel... és ezzel nem tud versenyre kelni egy hájtek csivics vagy egy Impreza WRX... A maguk módján jó autók, de nem képviselik azt amit a Mustang... ennyi.
Ezért nem érdekli a beépített vasalódeszka, a digitklíma és az sem, hogy esetleg nem annyira jó minőségű a beltér (igaz, ahogyan láttam azért elég jól össze van rakva)...

Ennyi... nem vitatkozom, céltalan... :nemszolok:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára StangMan 2007.11.16 6:08-kor.
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.08.08 15:34

StangMan írta:LeMans-el nem vitatkozom már ebben a témában, felszereltség fetisiszta, és nem tudja elfogadni, hogy vannak esetek, amikor a megcélzott vásárlóréteg többre értékeli a motort, a stílust, és azt amit autó képvisel... és ezzel nem tud versenyre kelni egy hájtek csivics vagy egy Impreza WRX... A maguk módján jó,mautók, de nem képviselik azt amit a Mustang... ennyi.
Ezért nem érdekli a beépített vasalódeszka, a digitklíma és az sem, hogy esetleg nem annyira jó minőségű a beltér (igaz, ahogyan láttam azért elég jól össze van rakva)...

Ennyi... nem vitatkozom, céltalan... :nemszolok:
Mondjuk csak zárójelben jegyzem meg, hogy a digitklímarajongók az Imprezanál is sokáig hoppon maradtak. Ott is az autózós HW volt a fontosabb. ;)

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.08 21:19

nah még annyit, hogy általában ez úgy történik odakint, ahol számit a vevő... hogy csak azt teszik bele az autóba amit kell, vagy amit sok vevő akar... mer hiába fejlesztenek ki egy digitklímát, ha azt csak 5 vevő fizetné meg, a többinek jó lenne a manuális is...

kint folyamatosan nyomják a vásárlói felméréseket, kérdezik a vevőket, mi az amit szívesen látna az autóban...

valószinűleg tartom ezért lesz xenon és ülésfűtés vagy ettől az évtől vagy a 2008as modellévtől, merhogy azt jóval többen akartak, mint digitklímát...

sajnos ez üzlet, és főleg akkor amikor keményen kell spórolni és minél több profitot termelni, mert szarul áll a széna...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.08.09 6:30

keresni fogok ilyen vásárlói felmérést...

de addig itt egy részlet az Ultimate Mustang című könyvből:

"When asked to choose 'between a supercharger and a new kitchen floor' for her birthday, Mustang Club of America member Theresa Sanderson syas she took the supercharger for her 1995 Mustang."
vagyis "Mikor az Amerikai Mustang Klub egyik tagját, Theresa Andersont megkérdezt;k mit szeretne a születésnapjára, 'egy kompresszort vagy a konyhája felkövezését', ő a 1995ös Mustangjára való kompresszort választotta."
Forrás: Patrick Covert - Ultimate Mustang

Csak úgy írtam... egyszerűen a Mustangot vásárlók 95%-a tudja mivel kell kompromisszumot kötnie és elsősorban azért veszi a Mustangot, amit az képvisel!

És ha az opciók küzül kell választani, akkor az erőt fizetik meg. Ennyi! :burnout:

Jah, és az az érdekes, hogy a Mustang vásárlók esetében a típusfüggőség elég erős, értsd: magas a konzekvens Mustangvásárlók száma, akik Mustangot vesznek a Mustangjuk után... Nem emlékszem a számra, de az ilyen felmérések szerinti magas kategóriába tartozik... (de ezt is megkeresem)...

Van egy Mustang Monthly-m, amiben összeszednek kb. 10 3.8as Mustangot, még a 150lovas alapúból, amik GT szintű vagy gyorsabb 1/4 mérföldeket futnak... Akik a 6hengeres motorokat válaszyják, a stílus miat választják a Mustangot, de többnyire előbb-utóbb ők is az erő felé tendálnak... Vagyis, nem az extrák az elsődlegesek...
Főleg ha már van klíma akkor az automata vezérlés nem egy nagy "wasistdas"... vagyis azt nem lehet mondani, hogy a klíma komfortja nincs meg...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.11.15 16:15

Nos eljött az idő: Most van előnye a digit klímának. Indításkor szépen párátlanít és pár perc alatt beállítja a hőmérsékletet. Nem kell tekergetni a hőfokszabályozót...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2007.11.15 16:29

LeMans67 írta:Nos eljött az idő: Most van előnye a digit klímának. Indításkor szépen párátlanít és pár perc alatt beállítja a hőmérsékletet. Nem kell tekergetni a hőfokszabályozót...
Tied biztos sokkal hájtekebb mint az enyém, de az enyémnél hideg autónál érdemes lejjebb venni a hőfokot, hosszabb útnál ismét feljebb. Szal kell tekergetni. :roll:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.11.15 16:59

TomiTomi írta:Tied biztos sokkal hájtekebb mint az enyém, de az enyémnél hideg autónál érdemes lejjebb venni a hőfokot, hosszabb útnál ismét feljebb. Szal kell tekergetni. :roll:
Ez érdekes, mert a Peug-ba simán működik. nem kell semmit állítani...

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2007.11.16 6:18

asszem itt van az amikor végképp beadom a kulcsot és nem vitatkozok LeMans-el :nemszolok:

nekem nem fáj, ha neha be és ki kell kapcsolnom a klímát a pára lefújásához... pedig hidd el, maixmálisan tech-freak vagyok, és ha lehetőségem van digitklímás autót veszek... de nem használom :lama:

egy szó mint száz, nem szempont egy kis tekergetés, kapcsolgatás... :tuzes:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2007.11.16 7:39

StangMan írta:nekem nem fáj, ha neha be és ki kell kapcsolnom a klímát a pára lefújásához... pedig hidd el, maixmálisan tech-freak vagyok, és ha lehetőségem van digitklímás autót veszek... de nem használom :lama:

egy szó mint száz, nem szempont egy kis tekergetés, kapcsolgatás... :tuzes:
Nos a lényeg, hogy legyen. A légkondit én nem nagyon használom, mert az elég keményen levesz a teljesítményből, hisz állandóan megy. A digitben az a jó, hogy szinte nem veszed észre ha megy (már mint a rendes jó digitet). :twisted:

Válasz küldése