Láma vagyok , kérdezek...

Technikai megoldások, kérdések

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
markoati
Úrvezető
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: markoati » 2011.05.14 13:52

oszi írta:Nekem is mindegy , de a lényeg felett siklottunk el . Hogy majd mi lesz - meg hogy , az majd egyszer valamikor lesz . De most a meglévő kincses speer állagmegőrzése , lenne a fontos . Az adalék jó dolog , de a működési elvben bújik meg a kisördög . Több féle speer rendszer van . Röpsúlyos-Önzáró kúpos-Fogazott- és a LAMELLÁS . ! Ha a tiéd lamellás , ( valószínűleg az ) akkor abban fém-ipari gyémánt-fém... , lamellák váltják egymást , és ezek csak a szintetikus 75w140-es olajjal működnek , ami annyit jelent , hogy a normál sűrű olajjal nem az a baja hogy nem sperel , hanem az hogy összeragad-nem diferál-el , azaz aszfalton-alászedett kormánynál , befeszül-szorul-fékeződik , a kocsi . És hát az összemaródó lamallákról leválló ipari gyémánt , az olajjal keveredve , tökéletes csiszolóporként , lerendez mindent , csapágyakat-difit... Amúgy az egyikből-másikba , átdobás sem mindig sima ügy . Viszont a jó forgás meg nem megy speer nélkül . Hát ennyit egy gyors olajcsere lényeg-lényegtelen - ségéről . Remélem a jó szándékot , és nem a baztatást érzed a sorok között . Üdv .
Dehogy veszem rossz néven :)
Értlek és tudom is hogy mit magyarázol.Akkor irom úgy hogy ezt az olajat olyan ember ajánlotta (nevet nem emlitek,ismeritek )egy barátomnak aki kifejezetten gyorsulással foglalkozik és neki magyarázta hogy ez kifejezetten önzáró difikbe való.Adalékot nem emlitett.Természetesen lehet elfelejtette megemliteni de ezt kétlem.Amugy azért kérdeztem itt tőletek mert biztos van nem is egy ember aki ért hozzá.Szóval köszi az oktatást.Én az ilyet csakis jó néven veszem. :proszit: Ha nagy marhaságot ir valaki azt azért kiszűröm mert egy picit kapisgálom a témát meg szoktam ródeózni is és ugye vele jár a folytonos javitgatás csak ilyen Mustangom még nem volt és gondolom ennek is megvannak a sajátosságai.
üdv.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2011.05.23 2:00

oszi írta:Ha a tiéd lamellás , ( valószínűleg az )
az
markoati írta:
oszi írta:az hogy összeragad-nem diferál-el , azaz aszfalton-alászedett kormánynál , befeszül-szorul-fékeződik
köszi oszi, itt a lényeg... sokan azt hiszik, hogy a "friction modifier"-tól zár a TractionLok... nem, az a lamellák összeragadását gátolja meg...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
markoati
Úrvezető
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: markoati » 2011.05.23 9:33

Ezek szerint minden képpen kell az adalék.Valaki valami cimet tud linkelni ahol lehet ilyet beteremteni?Ha lehet europábol

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2011.05.25 14:44

markoati írta:Ezek szerint minden képpen kell az adalék.Valaki valami cimet tud linkelni ahol lehet ilyet beteremteni?Ha lehet europábol
RG International. (Ilka u.) Nekem annó rajtuk kersztül jött.
De nem egyszerű eset.
Iszonyat büdös a lötyi!!! Zárt flakon és három zacskón át is ciki.
De lehet amcsiból olyan olajat rendelni amibe már bele van keverve.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm

Avatar
markoati
Úrvezető
Hozzászólások: 319
Csatlakozott: 2010.12.16 23:35
Tartózkodási hely: Dunaszerdahely,SK

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: markoati » 2011.07.30 20:20

Üdvözlet :nap:
AOD váltoba milyen olaj ajánlott?Nem szeretném legyilkolni a váltót Komáromban és ezért kicserélném ha tudom hogy mi a jó neki
köszi elöre is a választ

CAPRI-3
Kabóca
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011.11.23 10:45

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: CAPRI-3 » 2011.11.23 14:42

sziasztok

bár új vagyok itt, nagyon nem szeretném rontani a levegőt mert mustangom nincs. de építek egyet, kifejezetten versenycélokra. a kocsi puffos volt és elhajlott a kipuff is, szabdalnom kéne hogy helyrehozzam. de mivel versenyautó lesz, kihagynánk a katalizátorokat. 2004-es 4.6 GT, hamarosan egy Vortec V2 kompresszorral. kerestem a neten és olvasgattam mindenfelé, de nem találtam erről információt, mit okozna a katok kihagyása. 4 db van, az elsők előtt és után is lambdaszondával (csatik színe kék és zöld ha ez számít)

időközben a kérdés meg is válaszolódott, az autót jövőre fogjátok látni versenypályán... és ebben FORD motor marad :)

köszi

Avatar
GTPeti
Városi versenyző
Hozzászólások: 3325
Csatlakozott: 2008.05.19 9:33

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: GTPeti » 2011.11.25 10:04

Üdv Nálunk! :welcome:

Töltesz fel képeket a gépről? Gyorsulásra építed, vagy driftre?

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22145
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2011.11.27 18:45

@CAPRI-3: Oszit faggattam a kérdésedről, s reméltem, hogy ide írja, amit nekem mondott, de láthatólag nem jutott hozzá, ezért tolmácsolom, amit mondott.

A Chevyknél volt hasonló gondja és ott lehet kapni "ellenállás"-t, ami helyettesíti a lambdaszondát és átveri a motorvezérlőt. Ilyennel jól megy kat nélkül is a motor. Enélkül leszabályoz és csökken a teljesítmény.

(az "ellenállást" azért tettem idézőjelek közé, mert valami hullámformájú jelről beszélt. Ismereteim szerint ilyet ellenállások nem csinálnak. De a lényeg szvsz így is érthető.)

CAPRI-3
Kabóca
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2011.11.23 10:45

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: CAPRI-3 » 2011.12.03 10:48

hi

nem terhelném sem ezt, sem a többi topicot képekkel, továbbá időm is kevés és a kocsi dokumentálása is lassú folyamatban van, kicsit hátráltatjuk :)
kérlek inkább kövessétek a blogon: http://driftgarage.blog.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
illetve csapatunkat a facebook-on: http://www.facebook.com/driftgarage.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
és persze twitteren is megjelenik minden frissítésünk: http://www.twitter.com/driftgarageHU" onclick="window.open(this.href);return false;

a probléma időközben kiküszöbölve, mert a kompresszor miatt standalone ecu lesz használva és annak sem a 4 lambdára, sem a 4 macskára nincs szüksége. de köszönöm az utánajárást.

Wolfy
Kabóca
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2012.03.06 17:47
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Wolfy » 2012.03.06 22:37

Sziasztok!

(Remélem jó helyre írok.:)
A lényeg az, hogy a közeljövőben elég baráti áron hozzátudnék jutni egy 79-es Mustanghoz. Ő lenne egyébként az első Amcsi vasam, tehát még a gyakorlati téren nincs nagy tapasztalatom. Az autóval egyébként lenne munka mivel ha jól tudom már közel 3 éve áll egy telephelyen, a gyári V6-os motor megkotlott benne, viszont van hozzá egy 5.7-es v8-as. Egy új fényezés és kárpitozás is ráférne. Jó pár ismerősöm mondta hogy baromság ez a "projekt" meg hogy csak a pénzemet fogja vinni. Eleinte én is le akartam beszélni magamat róla, de képtelen vagyok, mindig ott motoszkál a fejemben...KELL! Egyedül csak amiatt vannak aggályaim, hogy valóban olyan nehéz alkatrészeket szerezni hozzá, vagy azért annyira nem reménytelen a helyzet? :)

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22145
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2012.03.06 22:51

Szia!

:welcome:


Mustanghoz jól van alkatrész - Amerikában. Ez a mai világban már nem jelent gondot. Vannak cégek, melyek hoznak alkatrészt, Te is rendelhetsz direkt. Mondjuk 2 hét alatt már megjöhet az alkatrész. (Ha kint raktáron van.)


79-es Mustangban nem volt 5,7es motor. Tudsz róla valamit? Mondjuk a V6ost ilyesmire cserélni, azért igényel egy-két átalakítást... De vannak itt a fórumban páran, kiknek van ebben tapasztalata.

Wolfy
Kabóca
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2012.03.06 17:47
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Wolfy » 2012.03.06 23:01

Igen ez a másik nagy dilemmám, hogy vajon az 5.7-es bele fér e, és milyen átalakításokat kíván meg. Volt akitől azt hallottam hogy kell a váltót is cserélni, de volt aki azt mondta, nem..:) Még sok infóm nincs róla, de igyekszem kideríteni, mert így a sötétben tapogatózva nem egyszerű.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22145
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2012.03.06 23:02

Milyen váltó van benne?

Wolfy
Kabóca
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2012.03.06 17:47
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: Wolfy » 2012.03.06 23:03

Manuális

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22145
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2012.03.06 23:15

5,7es motorról mit tudsz? Egyáltalán Ford motor? A 351 köbhüvelykes Ford motort 5,8asként szokták emlegetni. S abból is van kétféle: Windsor és Cleveland. És tudtommal csak az egyik hasonlít a 302esre (5.0as), ami viszont volt a 79esben.

Válasz küldése