Oldal: 14 / 16

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.05.12 20:36
Szerző: Silver Ghia
Ja és ha meg akarod tartani a mechanikus AC pumpát akkor a vezérműlánc fedelét is ki kell cserélned és felrakni a vezérmű fogaskerékre az excenteres kereket ami nyomogatja a pumpát. szerintem nem túl veszélyes mutatvány csak idő kell hozzá és türelem, na meg jó szerszámok.
:mech:

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.07.01 12:53
Szerző: Silver Ghia
Azt mondj meg Nekem valaki, hogy a búbánatba tesznek fel egy csavarra úgy alátétet, hogy utána a menet vastagabb mint az alátét furata? Konkrétan az ajtónak arról a csavarjáról van szó, ami a B oszlopban van és rázár az ajtó. :nemtom:
Sehogyan sem lehet leszedni roncsolás nélkül.
Kép
Ez azért érdekes, mert árulnak sima műanyag perselyt, ami a csavarra jön, hogy szépen záródjon és ne zörögjön az ajtó menet közben. Igen ám, de hogy a rákba teszed fel, ha nem jön le az alátét????
Vettem 1 méteres csövet, megfelelő átmérővel alaméniumból olcsón, hogy kicseréljem az eltörött műanyag perselyt, csak nem tudom feltenni!! :ideges:
Végül úgy oldottam meg a dolgot, hogy az alu csövet vágtam el hosszára és úgy tettem fel a csavarra.
Tökéletes, csak nem tetszik a megoldás.
Valakinek valami ötlete?

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.07.01 14:23
Szerző: Chromlo
Nekem viszonylag könnyen járnak ezek az alátétek, le fel.

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.07.01 15:04
Szerző: Silver Ghia
Chromlo írta:Nekem viszonylag könnyen járnak ezek az alátétek, le fel.
Lehet valaki már lecserélte előtted az alátétet?
Legközelebb ha találkozunk, adok egyet az enyémekből, hátha Neked lejön! :monokli:
Viccen kívül, van pár darab ilyenem itthon, mindegyiken kisebb a furat, mint a menet.

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.07.01 18:08
Szerző: Chromlo
Én is bontottam már párat, van felesleg, ha kell. :mrgreen:

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.07.02 8:57
Szerző: MrMach1
A MustangII listán volt téma ez évekkel ezelőtt.
Ha jól emlékszem az volt a megoldás hogy valami zsugorcső félét tettek rá. Az ráment "kívülről" és a rámelegítés után szorult a helyére.

Egyébként én is ezen kínlódom egy ideje. Az enyém is eltört mind a kettő. Kb. 1 éve járok úgy hogy egy egy kis lemezt tekertem rá plusz szigetelőszalag. Levenni az alátétet nem lehet. Legalább is úgy hogy vissza is menjen. :szent:
Kicsit soknak tűnik nekem a két ütközőért a 9-10000 Ft.

Egyébként mekkora a külső átmérője a műanyag résznek?

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.07.02 17:18
Szerző: Silver Ghia
Az első megoldás nálam is alulemez feltekerése volt. Az is tökéletesen működött. De Én barom igényes állat, gondoltam mennyivel szebb, ha csövet húzok rá. Arra az alkatrészre, ami kb sosem látszik! :monokli:
17 mm kívül, 12,5 mm belül. 15 mm-es külső átmérőjű alucsövet vettem, 1m 600ft.
Tökéletesen bevált. Holnap megyek barkácsáruházba, nézek nagy alátétet, ha találok, akkor levágom róla az eredetit és már át is vágtam a gordiuszi csomót!
Igazából nálam nem is az ár ütötte ki a biztosítékot, hanem a szállítás. A kettő együtt már sok.

De még mindig kíváncsi vagyok, hogy a rákba teszik rá az alátétet? Melegítik?

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.07.03 8:42
Szerző: MrMach1
Nekem is a szállítással volt bajom. :nem:
Valami műanyag fűtéscső féle nem lenne jó rá?
És ha hosszában félbe vágtad, hogy marad rajta??

Szerintem a menetet sajtolják (mángorolják?) rá utoljára.

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.07.03 18:06
Szerző: Silver Ghia
Alaménium tartósabb lesz.
Vettem ma alátétet, de csak szemre, mert elfelejtettem megmérni. :monokli:
Mindjárt sikerült is nagyobbat vennem.
Holnap ismét megpróbálom, immár mintával felszerelkezve.
Ugyanitt gyönyörű fényes brand new factory original new old stock 150x30 alátét eladó! :monokli:

Kép
Egy vágás hosszára és ráhúztam a csavarra.

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2012.09.29 8:14
Szerző: jockey
Gondoltam a most felújítandó Mach1 alkatrészeit most nem homok szóratom, hanem inkább valami meritéses maratós technológiát választok. Na de azt nem gondóltam hogy nem találok ilyen céget aki erre képes lenne. Kérdeztem a helyi galvanizáló üzemben is,de a festett felületekre nekik sincs technológiájuk. :(
Ha esetleg valaki tud ilyet az kérem ossza meg velem.

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2013.01.30 21:18
Szerző: ben88
Nem biztos hogy ez a legjobb topic erre, talán itt elfér.
Váltódilemma. A c4-esem már nagyon kikészült szezon végére.
Gondoltam hogy szétborítom, de nincs erre alkalmas felszerelésem, csak elszóródna a sok apró kis cucca.
Meg nem is értek hozzá, de ez mellékes. :mrgreen:

Olvastam, hogy c6-os váltóból létezik smallblockos haranggal gyártott kivitel. Ahogy látom a szokványos c6-on nem cserélhető a harang külön, mint a c4-en.

Kérdés: kisharangos c6 ugyanolyan hosszú-e (mármint külsőre) mint a c4?
Beférne-e vajon faragás nélkül a foxiba? Ahogy szedtem ki a c4-et, elég sok hely volt úgy láttam.
Kardánkihajtása ugyanannyi ricnis mindkettőnek?
Tudom hogy eléggé megfogná a kis 302-t egy heavy duty váltó, viszont ezzel kvázi örökre le lennének tudva a váltóproblémák.
A c4-esnek kéne egy felújítás meg egy shiftkit, egy ilyen móka az autó értékével vetekszik.
Szóval, vegyek egy bontott c4-et ami biztosan bolt-on, aztán megy ameddig megy, vagy keressek inkább kisharangos c6-ost?

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2013.01.31 9:41
Szerző: TomiTomi
Kérdésedre nem tudok felelni, de... C4est nem cserélnék C6osra, ha nincs feltétlenül szükséged rá, ugyanis sokkal nagyobb a vesztesége. Inkább AODt lenne érdemes keresni.

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2013.01.31 10:39
Szerző: GTPeti
ben88 írta:Nem biztos hogy ez a legjobb topic erre, talán itt elfér.
Váltódilemma. A c4-esem már nagyon kikészült szezon végére.
Gondoltam hogy szétborítom, de nincs erre alkalmas felszerelésem, csak elszóródna a sok apró kis cucca.
Meg nem is értek hozzá, de ez mellékes. :mrgreen:

Olvastam, hogy c6-os váltóból létezik smallblockos haranggal gyártott kivitel. Ahogy látom a szokványos c6-on nem cserélhető a harang külön, mint a c4-en.

Kérdés: kisharangos c6 ugyanolyan hosszú-e (mármint külsőre) mint a c4?
Beférne-e vajon faragás nélkül a foxiba? Ahogy szedtem ki a c4-et, elég sok hely volt úgy láttam.
Kardánkihajtása ugyanannyi ricnis mindkettőnek?
Tudom hogy eléggé megfogná a kis 302-t egy heavy duty váltó, viszont ezzel kvázi örökre le lennének tudva a váltóproblémák.
A c4-esnek kéne egy felújítás meg egy shiftkit, egy ilyen móka az autó értékével vetekszik.
Szóval, vegyek egy bontott c4-et ami biztosan bolt-on, aztán megy ameddig megy, vagy keressek inkább kisharangos c6-ost?

Egyetértek Tomival. A Te autódba mindenképp az AOD lenne a megoldás.

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2013.01.31 11:44
Szerző: Chromlo
Ő cserélhető a harang C4-en, de milyen áron...? Ugyanis a haragra van ráérítve az olajpumpa. Én megtartanám a C4-et, ha jó az is lazán elviszi az autódat, egyszerű és megbízható, ami elmondható ugyan a C6-ról is, csak alapjáraton is kétszer annyi lesz a fogyasztásod. Az AOD, viszont minden, de biztos nem egy örök darab.

Re: Láma vagyok , kérdezek...

Elküldve: 2013.01.31 11:53
Szerző: TomiTomi
Chromlo írta:alapjáraton is kétszer annyi lesz a fogyasztásod.
:mrgreen: