Oldal: 5 / 16

Elküldve: 2009.09.09 20:41
Szerző: somi

Elküldve: 2009.09.10 7:02
Szerző: Jona's garage
Én úgy tudom, (csontszázaz váltónál) hogy ha Dexron 3at teszel a 2 helyett, abból nem lehet baj csak ha fordítva. Meg a többinél is,alacsonyabb számozásuakkal nem helyettesíthető a magasabb érték.

Más:
Nem tudom kiszedni fűtőradiátort. :( Nem tudom elhinni, hogy le kell bontani az egész műszerfalat ..zmeg. Leszedtem 3 patentet a széléről, meg se mozdul, a kesztyűtartót fogalmam sincs mi tartja - őrület, nagyon profik.

Elküldve: 2009.09.10 13:46
Szerző: GLautó
Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.

Elküldve: 2009.09.10 14:58
Szerző: szireta68
GLautó írta:Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.
két 4. lépés közül melyiket kell először csinyálni?? :monokli:

Elküldve: 2009.09.10 15:14
Szerző: somi
Rajz nincs hozzá? :monokli:

Elküldve: 2009.09.10 17:19
Szerző: Jona's garage
Nem éredekes, most már kint van. Szeretem ezt a szájba rágós stílust. Kint van ,már tádááám :D

Elküldve: 2009.09.10 18:23
Szerző: somi
:klassz:

Elküldve: 2009.09.11 16:01
Szerző: Zsozsó
somi írta:Ja. Még egy 5let. Valami ami fórumon olvastam. Nincs ráírva véletlenül a nívópálcára, milyen olaj kő bele?
Megnézeem de ha igen "mataharit" csinálok magamon :banghead:

Elküldve: 2009.09.11 16:49
Szerző: GLautó
szireta68 írta:
GLautó írta:Fütőradiátor. 1. lépés: leengeded a hütőközeget, 2. lépés: kinyitod a kesztyütartót, 3. lépés:kipakolsz a kesztyütartóból, 4. lépés: meglátod a kesztyűtartó alján a két csavart, 4. lépés: kitekered a csavarokat 5. lépés: leveszed a kesztyütartó mögötti merevítőt ( két csavar) 6. lépés: meglátod a fütőradiátort, 7. lépés: kitekered a rögzitőcsavarokat, 8. lépés: a motortérben leveszed a két fütéscsövet ( motortér jobb oldal tüzfal) 9. lépés: a kesztyütartó helyén tátongó lyukon kihúzod a radiátort.
két 4. lépés közül melyiket kell először csinyálni?? :monokli:
Bocs elirtam. Rajz nincs de fényképet csinálhatok. :oops:

Elküldve: 2009.09.11 16:56
Szerző: GLautó
Az enyémben is az van. Persze egy irányba legfeljebb három sebességes
Én azt hittem C3 azt jelenti hogy 3 sebesség előre ,mert a 79.es 2,8 V6 osomba az van,abba Dex II való.A kabrióba 4-et kapcsol előre,gondoltam C4 :D Tévedni emberi dolog :!: Tehát :88-as 4 seb.-es be milyen olaj kell :?: SOS szombeton mennék vele
Katalogusom valvoline Maxlife ATF-et ir 100000km futott autoba.

Elküldve: 2009.09.12 14:35
Szerző: somi
A Te katalógusod mindenhez Valvoline-t ajánl :roll: Nem a Valvoline-osoktól kaptad véletlenül? :monokli:

Elküldve: 2009.09.12 19:17
Szerző: GLautó
Onnan is, de ebben a kat.-ban van usa auto megemlítve, meg külőn kiemelve az idősebb járgányok.

Elküldve: 2009.09.12 19:23
Szerző: Zsozsó
A nívóppálcán Mercon-t ír.Azt nem tudom a Dextronhoz viszonyítani.Megnézem a Valvlint.

Elküldve: 2009.09.13 10:17
Szerző: somi
Zsozsó írta:A nívóppálcán Mercon-t ír.Azt nem tudom a Dextronhoz viszonyítani.Megnézem a Valvlint.
Na. Virágokat az öltözőbe kérem. :laza:

Egyébként, ha beklopfolod a gugliba, hogy "mercon 3 olaj", akkor kidob egy rahedli olajkereskedőt, ahol fel van tüntetve, hogy az egyes márkák közül melyik általuk forgalmazott típus teljesíti a mercon specifikációkat. Van valvoline is ;)

Elküldve: 2009.09.15 19:10
Szerző: Zsozsó
Pusza :!: