A CI/CC egy béna megoldás a köb inch/köbcenti kiválasztása ahogy a Kolléga is írta.
A VolumetricEfficiency pedig a levegő átáramlási hatékonyságát mutatja. Tehát mondjuk az 5000 köbcentis motor 5000 köbcenti levegőt próbál egy munka ütem alatt beszívni, de ez különböző korlátok miatt nem feltétlenül tudja. Vagyis hogy a keverék áramlást útjába mekkora akadályt állítanak az egyes elemek. Levegőszűrő, karburátor, szívócső, szelepek, kipufogó rendszer. Ezek mind csökkentik a hatékonyságot. A 100% feletti értékek leginkább a feltöltött motorokra jellemzők.
Példa az Ecdelbrock tech oldaláról:
Power Level . . . . . Peak VE%
--------------------------------------
Stock . . . . . . . . . . . . 60-80
Performer . . . . .. . . . 75-90
Torker II . . . . . .. . . 90-100
Perf. RPM . . . . . . . . 95-105
Victor Jr. . . . . . . . . 105-115
Super Victor+ . . . . 110-122
Azért itt elég durva a gyári cucc 60-80%-os értéke.