Oldal: 1 / 1
Karosszériák átalakítása
Elküldve: 2014.05.08 12:27
Szerző: medbali
Silver Ghia írta:GTPeti írta:71-73-as Mustang kupebol is lehet tető cserével fastbacket csinálni?
Amíg táblalemez meg CO van, addig mindent lehet.
Ja, hekkelni mindent lehet. Kérdés hogy mennyire lesz törés szempontjából biztonságos.
Engem érdekel ez a téma, nem tudnánk ezt kitárgyalni valamelyik megfelelő topikban?
Jó lenne egy profi karosszériásnak is kikérni a véleményét.
Re: Karosszériák átalakítása
Elküldve: 2014.05.08 18:40
Szerző: TomiTomi
(Ha van ötletetek találóbb címre, szívesen veszem.)
Ki a profi karosszériás? Aki karambolos autókat javít modern gépeken vagy aki síklemezből bogárhátút készít?
Re: Karosszériák átalakítása
Elküldve: 2014.05.08 19:16
Szerző: Silver Ghia
TomiTomi írta:(Ha van ötletetek találóbb címre, szívesen veszem.)
Ki a profi karosszériás? Aki karambolos autókat javít modern gépeken vagy aki síklemezből bogárhátút készít?
Az én világomban a második. Sajnos kihaló félben lévő, mint annyi más szaktudást igénylő szakma.
Mondjuk nem is nagyon tudják megfizetni a beletett munkaórákat.
Szerintem a gyári pontoknál hegesztett kaszni merevségével nem lesz baj.
A présből kikerült profil sem erősebb, csak lényegesen kisebb költséggel és rövidebb idő alatt előállított termék.
Re: Karosszériák átalakítása
Elküldve: 2014.05.08 19:28
Szerző: medbali
Nincs valahol valakinek rajza hogy egy mustang karosszéria hány darabból áll össze?
Ez azért lenne érdekes hogy ha az ember nekiáll hogy szétborítja akkor hol álljon neki, hol kezdja el kifúrni a ponthegesztéseknél stb, hogy nem vágjon át olyan merevítéseket amit pl. nem kellene.
Kerestem neten de semmit se találtam.
Viszont átalakításokat lehet találni:
http://www.mustangandfords.com/project- ... k-project/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangandfords.com/project- ... ck-part-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carcraft.com/techarticles/cc ... onversion/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Karosszériák átalakítása
Elküldve: 2014.05.08 19:38
Szerző: GTPeti
Ha nincs tapasztalatod, szerintem nem érdemes nekiállni, mert végeláthatatlan problémát veszel a nyakadba.
Gondolj csak arra, hogy Kolyokek mar szedtek szét autókat, a Tiedet mégsem tudjak évek óta összerakni.
Re: Karosszériák átalakítása
Elküldve: 2014.05.08 19:42
Szerző: medbali
Én például azt nem értem ha le van vágva kompletten egy tető tőböl az oszlopoknál akkor azután hogy van az oszlop csonk egy új tetővel összehegesztve? Csak simán a vágásnál összevarrják vagy azért kerül oda plussz anyag hogy megerősítsék azt a részt?
Engem azért is érdekel ez a téma mert a 4 ajtós Nova-t nagyon szeretném átfaragtatni kupénak.
Annak például a 4 ajtós padlólemeze teljesen megegyezik a kupéval viszont a kupé teteje alacsonyabb. Rövidebbek az oszlopok pár centivel.
A csomi tető és a segge szintén megegyezik de a C oszlop már teljesen más. Ki kellene vágni a B oszlopot is amin a hátsó ajtók vannak szóval nem kis munka lenne.
Karosszériás még nem látta, de akivel beszéltem az nem riadt vissza a tervtől és azt mondta hogy megoldható.
Ha esetleg a közeljövőben lesz valami belőle akkor megosztom a képeket itt ha érdekel valakit.
Re: Karosszériák átalakítása
Elküldve: 2014.05.08 19:44
Szerző: medbali
GTPeti írta:Ha nincs tapasztalatod, szerintem nem érdemes nekiállni, mert végeláthatatlan problémát veszel a nyakadba.
Gondolj csak arra, hogy Kolyokek mar szedtek szét autókat, a Tiedet mégsem tudjak évek óta összerakni.
Azért raktak ám össze sokmindent gyakorlatilag 0-ról. Van náluk egy ilyen 70-es kupéról fastback project is. Már haladtak vele elég sokat.
Az enyémem nem volt karosszéria meló hál isten.

Re: Karosszériák átalakítása
Elküldve: 2014.05.08 19:46
Szerző: Silver Ghia
A Mustang II.-ről nekem van. Sok darabból áll, majd alkalmasint beszkennelem hogy néz ki.
Simán hegesztik, tart az rendesen.