Huh már néztem, hogy kezdek skizó lenni és egyből meg is válaszolom magam Stang Man nevében, de most már rend és fegyelem van
Én szerintem ezt a témát lassan kibeszéltük. Komolyan elbeszélünk egymás mellett!!
Én egyszerűen nevetségesenek tartom, hogy 2007-ben egy utoljára hangsúlyozom CSÚCSmodellbe nem teszik be azt, ami lassan a legolcsóbb autókban is alap felszereltségű kényelmi dolog. 50e feletti gépnél KISPÓROLNAK 50 dodo nagyságrendű összeget, mondván, hogy a matrica mindent elfed. A teljes technika adott, mert még egy Fiestában is létezik, tehát nem gond a Mustangba betenni, mert nem kell fejleszteni (abban az országban, ahol már a 60-as években rengeteg klímás gép volt és a 80-as évekre szinte nem volt klíma néklüli autó). Nem az a lényeg, hogy kell vagy nem a digit, hanem hogy NINCS, amikor lassan egy Megane alap modellben széria. Ha azt modom, hogy régi autót építek, akkor gyártsanak ilyen 1970-es gépeket katalizátorral
és széttépik a boltokat a vevők (megjegyzem már ezekben is volt légkondi, tehát akkor a mostani digit a minimum, hisz eltelt 30 év).
Schmidi gépében komolyabb a klíma szabályozás!!!! Ez komolyan nem zavar titeket? Csúcs modell a motor, de kőkorszaki a többi berendezés? Akkor nem fejlődtünk semmit csak amit kötelező. Sajnos pont ezért halnak meg az amerikai gyártók sorban...
Más véleményen vagyunk és kész, ez jó szerintem, mert különben nem lenne miről vitázni. Így elszórakozunk ezen.
Na térjünk a topic témájára: digit klíma. Szerintem ez végre az első igazán hasznos és praktikus fejlesztés, ha mér elektromos dolgok tömegével teszik tele a gépeket. A többiért nem adnék két forintot. Én az ABS-t nem szeretem, a kipörgésgátlót feleslegesnek tartom (nőknél hasznos kényelmi felszerelés), de ezt jónak és kényelmesnek tartom. Beülök az autóba és 2 pec alatt a megszokott kényelmi állapotba hozza a környezetemet és ez elősegíti a biztonságos közlekedést. Kérdezzünk meg egy sokat autózót mit mond? Miért szereltetnek a fuvarozó cégek külföldön digitet a teherautókba? Mert növeli a biztonságot és a komfort élményt a vezetésben. A legfontosabb, NEM terheli állandóan amotort, kevesebbet fogyaszt. Nehezebben gombásodik, mert:
1 állandóan használatban van, nincs pangási idő
2 mivel nem állanó maximális hűtésen dolgozik, nem hül át annyira és nem csapódik le annyi víz a rendszeren belül = kevesebb víz, kevesebbgomba lhetőség...
Ezért jó a digit szerintem...
A '90-es évek végére a komolyabb gyártók már mind árulták , pár évvel késöbb, pedig jobb autógyártó rendes modellje nem is készülhetett nélküle! Lehet leszólni sok mindent, de ettől még így van. Subaruba miért teszik be?
Audiba minek? 10 évvel ezelött nem is volt légkondi szinte az Audikban, ma meg szinte mind digit! Manuálist nem is lehet csak elvétve találni a németeknél, akik köztudottan nem adnak pénzt hülyeségre, csak aminek haszna van.
Uff én beszlétem
