Oldal: 1 / 1

Gear Vendor vs. új modern váltó (kézi és automaták esetében)

Elküldve: 2007.08.28 7:26
Szerző: LeMans67
Nem tudom ismeritek ezt az oldalt vagy nem http://gearvendors.com/prices.html de számomra hihetetlen, hogy a régi váltokhoz annyiért árulják a kiegészítő csomagot, hogy nem sokkal drágábbért egy teljes váltót lehet kapni... http://www.keislerauto.com/gm/transmiss ... _64-67.asp kapni

Ettől függetlenül, kinek mi a véleménye magáról a megoldásról? Jól működhet egy "közdarab"?

Elküldve: 2007.09.25 0:47
Szerző: StangMan
a második linket néztem, az átalakitó kit elvileg, hogy egy rendes modernt (ráadásul Tremec) váltód legyen a klasszikodban...

Abszolút támogatom! Erő és nyomaték is megvan egy rendes, 5-6 sebességes, "hosszú végű" váltóhoz... és tudom pénz nem számít :sallala: , de nem mindegy szerintem, hogy 20 vagy 15literrel járkál el az ember... SZVSZ

Elküldve: 2007.09.25 9:03
Szerző: LeMans67
StangMan írta:a második linket néztem, az átalakitó kit elvileg, hogy egy rendes modernt (ráadásul Tremec) váltód legyen a klasszikodban...

Abszolút támogatom! Erő és nyomaték is megvan egy rendes, 5-6 sebességes, "hosszú végű" váltóhoz... és tudom pénz nem számít :sallala: , de nem mindegy szerintem, hogy 20 vagy 15literrel járkál el az ember... SZVSZ
Én is nézegettem, de sajna 1 év alatt 1/3-ával emelkedett az ár! Addig is húzós volt és kissé már elérhetetlen, de most már kezd nagyon elszállni az ára. Asszony pedig kezdi letekerni a fejem jogosan :) Igaz lassan összeáll olyanra az autó, amilyennek MI szeretnénk, meglesznek talán azok az apróságok is amik a lelkünknek kellenek, de ez azért komoly lépés lenne. Ami mellette szólna, az az, hogy leveszed a régit, az újat felteszed és KÉSZ. Nincs alakítás, gányolás az autón. A fogyasztáson biztos érződne, más részt kissé lazább érzés lenne a váltogatás, mert egy új váltó lenne, amit lehet györtörni is akár :twisted:
Gyűjtögetni kell értem én, de azért ez sokáig eltartó gyűjtögetés lesz megint, de legalább vna cél :)

Elküldve: 2007.09.25 10:32
Szerző: StangMan
MrMach1-el is beszélgettünk... és ez tényleg egy huzós, de minden szempontból "megtérülős" beruházás...

asszem sokan rossz sorrendet állítanak fel... nálam a következő (hogy mikor nemtom :oops: ) jelentős beruházás az T56 és 3.55 vég

Elküldve: 2007.09.25 10:36
Szerző: LeMans67
StangMan írta:asszem sokan rossz sorrendet állítanak fel... nálam a következő (hogy mikor nemtom :oops: ) jelentős beruházás az T56 és 3.55 vég
Igazából, mivel ez nem napi használatú autó most nem annyira érdekes. Idővel talán...
3.55 meg már gyárilag megvan :) Ennél a gyártónál ez volt az alap.. :twisted:

Elküldve: 2008.06.13 15:54
Szerző: LeMans67
MrMach1 C4-nél:

Tehát, elvileg maradhatna a C4-ed, mivel átmérőben nem sokkal nagyobb, inkább hosszabb a Tail house rész. Kardánt kell hozzá venni, de azt lehet kapni...

Kép

Elküldve: 2008.06.13 16:01
Szerző: TomiTomi
Gear Vendor előnye, hogy a Big Blockok nagy nyomatékát is bírja. Meg hogy a kocsi nagy részt eredeti marad.

Elküldve: 2008.06.13 16:11
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Gear Vendor előnye, hogy a Big Blockok nagy nyomatékát is bírja. Meg hogy a kocsi nagy részt eredeti marad.
Gyerkeke nézzétek meg a képet: nem nagyrészt marad eredeti, hanem gyakorlatilag teljesen: a tail houset és a kardánt cseréled ki...

Ahogy TomiTomi is írta a nyomaték és LE tűrése nagyon jó a Vendor.. -nak. A Tremek (Keisler, T56..) behatárolt: 678 Nm a kisebb és 813 Nm az erősebb.

TomiTomi a Ford BB ennél nagyobbat nyom? Nem semmi :))

Elküldve: 2008.06.13 23:15
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Gyerkeke nézzétek meg a képet: nem nagyrészt marad eredeti, hanem gyakorlatilag teljesen: a tail houset és a kardánt cseréled ki...
Azért az utstérben is kell változtatnod, haszeretnéd kézzel is szabályozni a GV-t.
LeMans67 írta:Ahogy TomiTomi is írta a nyomaték és LE tűrése nagyon jó a Vendor.. -nak. A Tremek (Keisler, T56..) behatárolt: 678 Nm a kisebb és 813 Nm az erősebb.

TomiTomi a Ford BB ennél nagyobbat nyom? Nem semmi :))
Gyárilag 700 Nm alatt van mindegyik. Engem 4 seb automata érdekelne esetleg, de Fordtól nincs olyan, ami nem elektronikus és bírná ezt a nyomatékot. G.T.-mhez szvsz tök idétlen lenne egy kézi váltó. ;)

Elküldve: 2008.06.16 8:47
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Azért az utstérben is kell változtatnod, haszeretnéd kézzel is szabályozni a GV-t.
Arra az 1 db nyomógombra gondolsz, amit elkell helyezni? Hát ez komoly dolog... :P
TomiTomi írta: Gyárilag 700 Nm alatt van mindegyik. Engem 4 seb automata érdekelne esetleg, de Fordtól nincs olyan, ami nem elektronikus és bírná ezt a nyomatékot. G.T.-mhez szvsz tök idétlen lenne egy kézi váltó. ;)
Kézi váltó a megoldás szerintem, ha nincs kedved váltani, akkor 2. vagy 3.-ban elindulsz és nem váltasz. Így is lehet automatázni :P Automatánál viszont ez egy jó megoldás

GM váltó bírja tudtommal, csak ugye az macerás... :(

Elküldve: 2008.06.16 8:51
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:
TomiTomi írta:Azért az utstérben is kell változtatnod, haszeretnéd kézzel is szabályozni a GV-t.
Arra az 1 db nyomógombra gondolsz, amit elkell helyezni? Hát ez komoly dolog... :P
Legalább kettő. Egyikkel az üzemmódját állítod, a másikkal kapcsolod. ;)