Oldal: 1 / 1

Üzemanyag szivattyú

Elküldve: 2018.06.06 23:45
Szerző: 2AV3N
Hali,

Olvasgattam a tankolási technikát, a pisztoly elfordítós módszert. 2009-es GT esetében a betöltő nyílás mellett van egy 6mm körüli "luk", amin elméletileg le kellene szellőznie a tanknak. 50-50... van úgy, hogy gond nélkül telehúzom a tankot, van, hogy 8-10-szer elkattan a pisztoly. Ugyan ott tankolok mindig, MOL evo100, csak az 1-es állásnál van :monokli: :monokli:
Ha telehúzom, elkattan és még egyet rátolok véletlenül, akkor a 6mm-es lukon leköp a lecsó :sir: megérdemlem alapon... :bakker:
Ez lenne a kisebbik problémám. Gonosz embereket hallottam valami aktív szén szűrőről beszélni, aztán abba maradt...
A lényeg! Fél vagy 2/3 szint alatt elvész az erő, 20-30 ló a 340-ből, legalábbis érzésre. Tankolás után elvileg hidegebb az üzemanyag, na de reggel is a hideg garázsban. Létezik olyan, hogy alacsony szintnél kevesebbet tol a pumpa? Osztott tankos. Átfolyó vagy 2 pumpa? :roll:
Volt egy előző magyar gazdája 11 hónapig, aki valószínűleg a "2000-ért tele!" elvet vallotta (sőt 110%, hogy biztos! Amerikai szűrők voltak benne az eredetiek, pollen, üzemanyag, levegő stb, de lehet még a motorolaj is! :hulye: )
Mi a teendő ilyen esetben? VW lupo 1.2 TDI ugyan ezt csinálta...
1 hét alatt csak nem romlik meg benne a benzin, a töltött káposzta is tovább eláll :nemtom: :nemtom:
Ha fél tank alá engedem, vagy a környékén jár, alig csattog motorfékezésnél, 10 perc múlva a tank tele és megjön a hangja :rohog: Ez miezez?

OFF: alkalmam nyílt ma elhozni a lapszabászatról egy tábla 4-es rétegelt lemezt. 1.5*1.5 méter igaz ketté vágva... néztek is nagyot, hogy a köcsög még cementet is fog menni venni vagy mi van :roll: :szent: :biggrin:
A lényeg, hogy a hátsó ülést dönteni kellett. Aztán megtörtént az elhatározás. Ezentúl döntött üléssel járok mindenhová, mert sokkal jobb a hangja :monokli: :monokli: Próbáld ki 3 napig! :rohog: :ordog:

Re: Üzemanyag szivattyú

Elküldve: 2018.06.07 6:36
Szerző: TomiTomi
Szia,

én nem érzek különbséget a kocsi teljesítményében attól függően, hogy mennyi benzin van benne. Sőt szombaton gyorsulni fél tank benzinnel megyek. ;) És ötletem sincs, hogy nálad ezt mi okozhatja.

Tomi

Re: Üzemanyag szivattyú

Elküldve: 2018.06.07 12:44
Szerző: jockey
2AV3N írta:Hali,

Olvasgattam a tankolási technikát, a pisztoly elfordítós módszert. 2009-es GT esetében a betöltő nyílás mellett van egy 6mm körüli "luk", amin elméletileg le kellene szellőznie a tanknak. 50-50... van úgy, hogy gond nélkül telehúzom a tankot, van, hogy 8-10-szer elkattan a pisztoly. Ugyan ott tankolok mindig, MOL evo100, csak az 1-es állásnál van :monokli: :monokli:
Ha telehúzom, elkattan és még egyet rátolok véletlenül, akkor a 6mm-es lukon leköp a lecsó :sir: megérdemlem alapon... :bakker:
Ez lenne a kisebbik problémám. Gonosz embereket hallottam valami aktív szén szűrőről beszélni, aztán abba maradt...
A lényeg! Fél vagy 2/3 szint alatt elvész az erő, 20-30 ló a 340-ből, legalábbis érzésre. Tankolás után elvileg hidegebb az üzemanyag, na de reggel is a hideg garázsban. Létezik olyan, hogy alacsony szintnél kevesebbet tol a pumpa? Osztott tankos. Átfolyó vagy 2 pumpa? :roll:
Volt egy előző magyar gazdája 11 hónapig, aki valószínűleg a "2000-ért tele!" elvet vallotta (sőt 110%, hogy biztos! Amerikai szűrők voltak benne az eredetiek, pollen, üzemanyag, levegő stb, de lehet még a motorolaj is! :hulye: )
Mi a teendő ilyen esetben? VW lupo 1.2 TDI ugyan ezt csinálta...
1 hét alatt csak nem romlik meg benne a benzin, a töltött káposzta is tovább eláll :nemtom: :nemtom:
Ha fél tank alá engedem, vagy a környékén jár, alig csattog motorfékezésnél, 10 perc múlva a tank tele és megjön a hangja :rohog: Ez miezez?

OFF: alkalmam nyílt ma elhozni a lapszabászatról egy tábla 4-es rétegelt lemezt. 1.5*1.5 méter igaz ketté vágva... néztek is nagyot, hogy a köcsög még cementet is fog menni venni vagy mi van :roll: :szent: :biggrin:
A lényeg, hogy a hátsó ülést dönteni kellett. Aztán megtörtént az elhatározás. Ezentúl döntött üléssel járok mindenhová, mert sokkal jobb a hangja :monokli: :monokli: Próbáld ki 3 napig! :rohog: :ordog:
A MOL 100-as benya szar tankolj 95-ösrt vagy a OMV-n 100-ast ha mindenképp azt akarsz. :)

Re: Üzemanyag szivattyú

Elküldve: 2018.06.08 6:32
Szerző: TomiTomi
Gyárilag a motor 91,5 európai oktános benzinhez van beállítva. Szerintem nem hoz annyit a tune, amennyi nyűggel jár. (És érezni úgy is csak azt érzi az ember, hogy megváltoztatták a gázpedál karakterisztikáját. Azt meg tudja az alap (86 US octane) tune is.)