Üzemanyag szivattyú
Elküldve: 2018.06.06 23:45
Hali,
Olvasgattam a tankolási technikát, a pisztoly elfordítós módszert. 2009-es GT esetében a betöltő nyílás mellett van egy 6mm körüli "luk", amin elméletileg le kellene szellőznie a tanknak. 50-50... van úgy, hogy gond nélkül telehúzom a tankot, van, hogy 8-10-szer elkattan a pisztoly. Ugyan ott tankolok mindig, MOL evo100, csak az 1-es állásnál van
Ha telehúzom, elkattan és még egyet rátolok véletlenül, akkor a 6mm-es lukon leköp a lecsó megérdemlem alapon...
Ez lenne a kisebbik problémám. Gonosz embereket hallottam valami aktív szén szűrőről beszélni, aztán abba maradt...
A lényeg! Fél vagy 2/3 szint alatt elvész az erő, 20-30 ló a 340-ből, legalábbis érzésre. Tankolás után elvileg hidegebb az üzemanyag, na de reggel is a hideg garázsban. Létezik olyan, hogy alacsony szintnél kevesebbet tol a pumpa? Osztott tankos. Átfolyó vagy 2 pumpa?
Volt egy előző magyar gazdája 11 hónapig, aki valószínűleg a "2000-ért tele!" elvet vallotta (sőt 110%, hogy biztos! Amerikai szűrők voltak benne az eredetiek, pollen, üzemanyag, levegő stb, de lehet még a motorolaj is! )
Mi a teendő ilyen esetben? VW lupo 1.2 TDI ugyan ezt csinálta...
1 hét alatt csak nem romlik meg benne a benzin, a töltött káposzta is tovább eláll
Ha fél tank alá engedem, vagy a környékén jár, alig csattog motorfékezésnél, 10 perc múlva a tank tele és megjön a hangja Ez miezez?
OFF: alkalmam nyílt ma elhozni a lapszabászatról egy tábla 4-es rétegelt lemezt. 1.5*1.5 méter igaz ketté vágva... néztek is nagyot, hogy a köcsög még cementet is fog menni venni vagy mi van
A lényeg, hogy a hátsó ülést dönteni kellett. Aztán megtörtént az elhatározás. Ezentúl döntött üléssel járok mindenhová, mert sokkal jobb a hangja Próbáld ki 3 napig!
Olvasgattam a tankolási technikát, a pisztoly elfordítós módszert. 2009-es GT esetében a betöltő nyílás mellett van egy 6mm körüli "luk", amin elméletileg le kellene szellőznie a tanknak. 50-50... van úgy, hogy gond nélkül telehúzom a tankot, van, hogy 8-10-szer elkattan a pisztoly. Ugyan ott tankolok mindig, MOL evo100, csak az 1-es állásnál van
Ha telehúzom, elkattan és még egyet rátolok véletlenül, akkor a 6mm-es lukon leköp a lecsó megérdemlem alapon...
Ez lenne a kisebbik problémám. Gonosz embereket hallottam valami aktív szén szűrőről beszélni, aztán abba maradt...
A lényeg! Fél vagy 2/3 szint alatt elvész az erő, 20-30 ló a 340-ből, legalábbis érzésre. Tankolás után elvileg hidegebb az üzemanyag, na de reggel is a hideg garázsban. Létezik olyan, hogy alacsony szintnél kevesebbet tol a pumpa? Osztott tankos. Átfolyó vagy 2 pumpa?
Volt egy előző magyar gazdája 11 hónapig, aki valószínűleg a "2000-ért tele!" elvet vallotta (sőt 110%, hogy biztos! Amerikai szűrők voltak benne az eredetiek, pollen, üzemanyag, levegő stb, de lehet még a motorolaj is! )
Mi a teendő ilyen esetben? VW lupo 1.2 TDI ugyan ezt csinálta...
1 hét alatt csak nem romlik meg benne a benzin, a töltött káposzta is tovább eláll
Ha fél tank alá engedem, vagy a környékén jár, alig csattog motorfékezésnél, 10 perc múlva a tank tele és megjön a hangja Ez miezez?
OFF: alkalmam nyílt ma elhozni a lapszabászatról egy tábla 4-es rétegelt lemezt. 1.5*1.5 méter igaz ketté vágva... néztek is nagyot, hogy a köcsög még cementet is fog menni venni vagy mi van
A lényeg, hogy a hátsó ülést dönteni kellett. Aztán megtörtént az elhatározás. Ezentúl döntött üléssel járok mindenhová, mert sokkal jobb a hangja Próbáld ki 3 napig!