Oldal: 1 / 2
Elküldve: 2008.01.29 13:12
Szerző: Bandit
Bandit írta:De azért ami tény az tény.
Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.
Elküldve: 2008.01.29 13:24
Szerző: TomiTomi
Bandit írta:Bandit írta:De azért ami tény az tény.
Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.
Te, Bandit, az pözso volt, aki a 30-as években kitálálta. Most eléggé mellényúltál a példáddal.
Elküldve: 2008.01.29 13:32
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:Bandit írta:Bandit írta:De azért ami tény az tény.
Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.
Te, Bandit, az pözso volt, aki a 30-as években kitálálta. Most eléggé mellényúltál a példáddal.
Meglehet, a francia "autógyártás" nem érdekel.
Én típusokat (206 vs. Fairlane) hoztam példának, tehát nem nyúltam mellé SZVSZ. Ráadásul az 1900-as évek eleji Rolls-nak is le lehetett venni a kemény tetejét. De nem rakta el autómatikusan, mint ahogy Pug se, de 2 szolga lekapta 10 perc alatt. Ú de innovatív...
Max. majd én is megyek cikkírónak a totalcar-hoz, vagy a Gyulai Bazsa helyett műsorvezetőnek.
Elküldve: 2008.01.29 14:19
Szerző: TomiTomi
Bandit írta:Meglehet, a francia "autógyártás" nem érdekel.
Én típusokat (206 vs. Fairlane) hoztam példának, tehát nem nyúltam mellé SZVSZ. Ráadásul az 1900-as évek eleji Rolls-nak is le lehetett venni a kemény tetejét. De nem rakta el autómatikusan, mint ahogy Pug se, de 2 szolga lekapta 10 perc alatt. Ú de innovatív...
Max. majd én is megyek cikkírónak a totalcar-hoz, vagy a Gyulai Bazsa helyett műsorvezetőnek.
Az nem baj, hogy nem érdekel, de akkor nem kéne beszéni róla.
De az tény, hogy totalcarnál még simán nyithatsz francia autós blogot.
Azért, hogy legyen honnan indulnod, kattínts ide:
CC tető történelem A nyertes Peugeot 401 Eclipse 1934-ből elektromos tetővel.
Elküldve: 2008.01.29 14:46
Szerző: StangMan
Konkrétan nemtom hol volt előszőr, tök leszarom, de a tolótető jó dolog...
kabrió buziság, de tolótető királyság...
Elküldve: 2008.01.29 14:48
Szerző: somi
StangMan írta:
kabrió buziság, de tolótető királyság...
Maximálisan egyetértek.
Elküldve: 2008.01.29 14:58
Szerző: LeMans67
Uraim, ha valamit idézünk, az legyen pontos, ha nem tudjuk, kérdezzük meg TomiTomi-tól, mert ha nem tudja rákeres...
Amúgy sosem értettem ezt a dolgot, nekem egy tetőablak is elég, de a mai ózonlyuk mellett nekem zárt tető kell...
A Peugeot csinálta meg tudtommal először, de aztán a feledésbe merült és nem alkalmazták, mostanában meg divat lett újra...Igaz a Ford alkalmazta először ping-pong asztal mozgatására...
Elküldve: 2008.01.29 15:03
Szerző: StangMan
Én utálom a klímát, igaz nincs semmi bajom tőle..
De szeretem amikor becsap a friss szellő az autóba... ennyi... ezért jó a tolótető...
Elküldve: 2008.01.29 16:18
Szerző: LeMans67
StangMan írta:De szeretem amikor becsap a friss szellő az autóba... ennyi... ezért jó a tolótető...
Komoly cégeknél anno erre találták ki a HardTop modelleket, amiben friss levegő van, de nem csap rá az elöl ülőkre a szél, aztán az autó gyártás fejlődött és elértük a mai kort, amikor ha a hátsó ablakot ereszted le országúton, akkor dübörög az autó...
Légkondi nagyon hasznos télen a párátlanításban...
Elküldve: 2008.01.29 16:40
Szerző: StangMan
LeMans67 írta:maikor ha a hátsó ablakor ereszted le országúton, akkor dübörög az autó...
bukó-nyílóablaknál buktatva 140-150 semmi... totálisan nemzavaró
LeMans67 írta:Légkondi nagyon hasznos télen a párátlanításban...
igen, meg dugóban 76fokban... de ennyi...
Elküldve: 2008.01.29 16:42
Szerző: LeMans67
StangMan írta:[bukó-nyílóablaknál buktatva 140-150 semmi... totálisan nemzavaró
Emlékszem még rá, tesómnak sok schibedás gépe volt... Jó dolog, de sajnos a mai durva napsütésnél, már nem kellemes...
Elküldve: 2008.01.29 16:43
Szerző: StangMan
ezért találták ki a bukó-nyíló funkciót...
Elküldve: 2008.01.29 21:03
Szerző: TomiTomi
Tavasszal, ősszel szép napokon abszolút király a tolótető. De az sem árt ha rendes méretű lyúk keletkezik a nyitásakor....
Elküldve: 2008.01.30 9:36
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:
Az nem baj, hogy nem érdekel, de akkor nem kéne beszéni róla.
De az tény, hogy totalcarnál még simán nyithatsz francia autós blogot.
Azért, hogy legyen honnan indulnod, kattínts ide:
CC tető történelem A nyertes Peugeot 401 Eclipse 1934-ből elektromos tetővel.
Annyian beszélnek itt baromságokat. Az is baj ha asszimilálódni akarok?
Elküldve: 2008.01.30 10:49
Szerző: TomiTomi