Oldal: 1 / 2

Elküldve: 2008.01.29 13:12
Szerző: Bandit
Bandit írta:De azért ami tény az tény. :hulye:
Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.

Elküldve: 2008.01.29 13:24
Szerző: TomiTomi
Bandit írta:
Bandit írta:De azért ami tény az tény. :hulye:
Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.
Te, Bandit, az pözso volt, aki a 30-as években kitálálta. Most eléggé mellényúltál a példáddal. :mrgreen:

Elküldve: 2008.01.29 13:32
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:
Bandit írta:
Bandit írta:De azért ami tény az tény. :hulye:
Mielőtt valaki elküld a csába közlöm, hogy nem Ford, hanem a Citro találmánya volt az elrakható keménytető a harmincas évek közepén.
De full automatikus a Fairlane-en volt először.
Te, Bandit, az pözso volt, aki a 30-as években kitálálta. Most eléggé mellényúltál a példáddal. :mrgreen:
Meglehet, a francia "autógyártás" nem érdekel.
Én típusokat (206 vs. Fairlane) hoztam példának, tehát nem nyúltam mellé SZVSZ. Ráadásul az 1900-as évek eleji Rolls-nak is le lehetett venni a kemény tetejét. De nem rakta el autómatikusan, mint ahogy Pug se, de 2 szolga lekapta 10 perc alatt. Ú de innovatív... :nem:

Max. majd én is megyek cikkírónak a totalcar-hoz, vagy a Gyulai Bazsa helyett műsorvezetőnek. :sallala:

Elküldve: 2008.01.29 14:19
Szerző: TomiTomi
Bandit írta:Meglehet, a francia "autógyártás" nem érdekel.
Én típusokat (206 vs. Fairlane) hoztam példának, tehát nem nyúltam mellé SZVSZ. Ráadásul az 1900-as évek eleji Rolls-nak is le lehetett venni a kemény tetejét. De nem rakta el autómatikusan, mint ahogy Pug se, de 2 szolga lekapta 10 perc alatt. Ú de innovatív... :nem:

Max. majd én is megyek cikkírónak a totalcar-hoz, vagy a Gyulai Bazsa helyett műsorvezetőnek. :sallala:
Az nem baj, hogy nem érdekel, de akkor nem kéne beszéni róla. ;) De az tény, hogy totalcarnál még simán nyithatsz francia autós blogot. :mrgreen:

Azért, hogy legyen honnan indulnod, kattínts ide: CC tető történelem A nyertes Peugeot 401 Eclipse 1934-ből elektromos tetővel. ;)

Elküldve: 2008.01.29 14:46
Szerző: StangMan
Konkrétan nemtom hol volt előszőr, tök leszarom, de a tolótető jó dolog...
kabrió buziság, de tolótető királyság... :tuzes:

Elküldve: 2008.01.29 14:48
Szerző: somi
StangMan írta: kabrió buziság, de tolótető királyság... :tuzes:
Maximálisan egyetértek.

Elküldve: 2008.01.29 14:58
Szerző: LeMans67
Uraim, ha valamit idézünk, az legyen pontos, ha nem tudjuk, kérdezzük meg TomiTomi-tól, mert ha nem tudja rákeres... :twisted:

Amúgy sosem értettem ezt a dolgot, nekem egy tetőablak is elég, de a mai ózonlyuk mellett nekem zárt tető kell...

A Peugeot csinálta meg tudtommal először, de aztán a feledésbe merült és nem alkalmazták, mostanában meg divat lett újra...Igaz a Ford alkalmazta először ping-pong asztal mozgatására... :P

Elküldve: 2008.01.29 15:03
Szerző: StangMan
Én utálom a klímát, igaz nincs semmi bajom tőle..
De szeretem amikor becsap a friss szellő az autóba... ennyi... ezért jó a tolótető...

Elküldve: 2008.01.29 16:18
Szerző: LeMans67
StangMan írta:De szeretem amikor becsap a friss szellő az autóba... ennyi... ezért jó a tolótető...
Komoly cégeknél anno erre találták ki a HardTop modelleket, amiben friss levegő van, de nem csap rá az elöl ülőkre a szél, aztán az autó gyártás fejlődött és elértük a mai kort, amikor ha a hátsó ablakot ereszted le országúton, akkor dübörög az autó...

Légkondi nagyon hasznos télen a párátlanításban... :P

Elküldve: 2008.01.29 16:40
Szerző: StangMan
LeMans67 írta:maikor ha a hátsó ablakor ereszted le országúton, akkor dübörög az autó...
bukó-nyílóablaknál buktatva 140-150 semmi... totálisan nemzavaró
LeMans67 írta:Légkondi nagyon hasznos télen a párátlanításban... :P
igen, meg dugóban 76fokban... de ennyi...

Elküldve: 2008.01.29 16:42
Szerző: LeMans67
StangMan írta:[bukó-nyílóablaknál buktatva 140-150 semmi... totálisan nemzavaró
Emlékszem még rá, tesómnak sok schibedás gépe volt... Jó dolog, de sajnos a mai durva napsütésnél, már nem kellemes...

Elküldve: 2008.01.29 16:43
Szerző: StangMan
ezért találták ki a bukó-nyíló funkciót... :roll:

Elküldve: 2008.01.29 21:03
Szerző: TomiTomi
Tavasszal, ősszel szép napokon abszolút király a tolótető. De az sem árt ha rendes méretű lyúk keletkezik a nyitásakor.... :mrgreen:

Elküldve: 2008.01.30 9:36
Szerző: Bandit
TomiTomi írta: Az nem baj, hogy nem érdekel, de akkor nem kéne beszéni róla. ;) De az tény, hogy totalcarnál még simán nyithatsz francia autós blogot. :mrgreen:

Azért, hogy legyen honnan indulnod, kattínts ide: CC tető történelem A nyertes Peugeot 401 Eclipse 1934-ből elektromos tetővel. ;)
Annyian beszélnek itt baromságokat. Az is baj ha asszimilálódni akarok? 8)

Elküldve: 2008.01.30 10:49
Szerző: TomiTomi
:taps: