A valóságban még pár dolog számít. Közelítésnek is gyenge egy kicsit.
Bocs
Elküldve: 2010.09.01 18:57
Szerző: TomiTomi
Én is így gondolom. Érdekes módon a Mustangnál közel 300 LE jött ki az ET és a saccolt kocsi tömeg alapján. Durva saccként valszeg használható.
Nálad mennyi LE jön ki?
Elküldve: 2010.09.02 12:31
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:Nálad mennyi LE jön ki?
Nálam 200 körül. Hátsókeréken még reális is lehetne. De csak hozzávetőlegesen.
Elküldve: 2010.09.02 18:54
Szerző: TomiTomi
Mustang: 1730 kg sofőrrel (75 kg) a svájci forgalmi szerint. Arra emlékszem, hogy negyed mérföldön 160 felett volt valamivel a legjobb célsebességem.
3844 lbs + 100 mph -> 300 HP
És 300 a gyári adatom is.
Elküldve: 2010.09.03 12:00
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:Mustang: 1730 kg sofőrrel (75 kg) a svájci forgalmi szerint. Arra emlékszem, hogy negyed mérföldön 160 felett volt valamivel a legjobb célsebességem.
3844 lbs + 100 mph -> 300 HP
És 300 a gyári adatom is.
Őőő... ilyen nehéz a géped? Az komoly. Kb. 1500 kg reális szerintem.
Na és akkor tudni kéne, hogy keréken értendő-e a teljesítmény vagy főtengelyen? A kerék a valószínűbb.
Így viszont már nem reális.
Elküldve: 2010.09.03 18:29
Szerző: TomiTomi
Ford doksija szerint a 2005ös Mustang GT Premium kézi váltóval 1590 kg. Az enyém 1655 kg (1730-75) a forgalmi szerint. Szerintem 65 kgnyi extrám simán van. És én is benne ültem gyorsuláskor.
Mivel HPről beszél és nem RWHPről inkább főtengelyre tippelek. És lehet, hogy C4/C6 veszteségével számol... De nem ír semmit, az tény.
Re: Teljesítménymérés
Elküldve: 2015.10.21 13:22
Szerző: TomiTomi
Mérőpad veszélye
Állítólag 240 km/h-nál következett be a durrdefekt. Mondjuk Amerikában nem csodálkoznék, ha kisebb sebességre való gumi lett volna rajta...
Re: Teljesítménymérés
Elküldve: 2015.10.29 16:42
Szerző: GTPeti
Itt egy szuper áttekintés a Dyno mérésekről. Már csak azt kell majd kiderítenem, hogy az milyen pad volt, amin én mérettem
Az is kiderül belőle, hogy miért értelmetlenek a "desktop" dyno-k.