Oldal: 1 / 1

Teljesítménymérés

Elküldve: 2010.08.31 19:23
Szerző: TomiTomi
Teljesítmény- és negyedmérföld-kalkulátor

http://www.torinocobra.com/horsepower.htm

Vigyázz! Amerikai egységekkel működik csak.

Elküldve: 2010.09.01 13:26
Szerző: Bandit
Hááát...

A valóságban még pár dolog számít. Közelítésnek is gyenge egy kicsit.

Bocs

Elküldve: 2010.09.01 18:57
Szerző: TomiTomi
Én is így gondolom. Érdekes módon a Mustangnál közel 300 LE jött ki az ET és a saccolt kocsi tömeg alapján. Durva saccként valszeg használható. ;)


Nálad mennyi LE jön ki?

Elküldve: 2010.09.02 12:31
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:Nálad mennyi LE jön ki?
Nálam 200 körül. Hátsókeréken még reális is lehetne. De csak hozzávetőlegesen.

Elküldve: 2010.09.02 18:54
Szerző: TomiTomi
Mustang: 1730 kg sofőrrel (75 kg) a svájci forgalmi szerint. Arra emlékszem, hogy negyed mérföldön 160 felett volt valamivel a legjobb célsebességem.

3844 lbs + 100 mph -> 300 HP

És 300 a gyári adatom is. :mrgreen:

Elküldve: 2010.09.03 12:00
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:Mustang: 1730 kg sofőrrel (75 kg) a svájci forgalmi szerint. Arra emlékszem, hogy negyed mérföldön 160 felett volt valamivel a legjobb célsebességem.

3844 lbs + 100 mph -> 300 HP

És 300 a gyári adatom is. :mrgreen:
Őőő... ilyen nehéz a géped? Az komoly. Kb. 1500 kg reális szerintem.

Na és akkor tudni kéne, hogy keréken értendő-e a teljesítmény vagy főtengelyen? A kerék a valószínűbb.
Így viszont már nem reális.

Elküldve: 2010.09.03 18:29
Szerző: TomiTomi
Ford doksija szerint a 2005ös Mustang GT Premium kézi váltóval 1590 kg. Az enyém 1655 kg (1730-75) a forgalmi szerint. Szerintem 65 kgnyi extrám simán van. És én is benne ültem gyorsuláskor. :mrgreen:


Mivel HPről beszél és nem RWHPről inkább főtengelyre tippelek. És lehet, hogy C4/C6 veszteségével számol... De nem ír semmit, az tény.

Re: Teljesítménymérés

Elküldve: 2015.10.21 13:22
Szerző: TomiTomi
Mérőpad veszélye :aaaaaa:

Állítólag 240 km/h-nál következett be a durrdefekt. Mondjuk Amerikában nem csodálkoznék, ha kisebb sebességre való gumi lett volna rajta... :hmm:


Re: Teljesítménymérés

Elküldve: 2015.10.29 16:42
Szerző: GTPeti
Itt egy szuper áttekintés a Dyno mérésekről. Már csak azt kell majd kiderítenem, hogy az milyen pad volt, amin én mérettem :nemtom:

Az is kiderül belőle, hogy miért értelmetlenek a "desktop" dyno-k.

http://www.badasscars.com/index.cfm/pag ... /prd64.htm

Re: Teljesítménymérés

Elküldve: 2015.10.29 17:13
Szerző: TomiTomi
Jó, a desktop dyno irányt mutat, de igen, lehet neki beadni hülyeséget.

Szerintem a negyedmérföld egy elég jó mérés...


És neked most gondod van a méréseddel? Úgy érzed, hogy keveset mutatott és sokkal gyorsabb a kocsid?


Abban viszont teljesen egyetértek a cikkel, hogy RWHPnek van értelme. Elég véletlenszerűnek tűnik, hogy hogyan számolják át a lendkerékre...

Re: Teljesítménymérés

Elküldve: 2015.11.02 22:17
Szerző: TomiTomi
Teljesítményszámítás ETből és célsebességből

Sok oldal kínál számolót hozzá, ezt az egyet találtam, ahol 3 módszerrel lehet számítani:

http://www.stealth316.com/2-calc-hp-et-mph.htm

Re: Teljesítménymérés

Elküldve: 2015.11.05 23:57
Szerző: M.Tomi
TomiTomi írta:Teljesítmény- és negyedmérföld-kalkulátor

http://www.torinocobra.com/horsepower.htm

Vigyázz! Amerikai egységekkel működik csak.
Jópofa :klassz:

E-szerint 25HP-t
3 Mph- veszített az autóm 402 m-en
21 év alatt!!!
Hát ezzel együtt tudnék élni... :laza:

Re: Teljesítménymérés

Elküldve: 2015.11.06 8:59
Szerző: TomiTomi
:klassz: :burnrubber:

Re: Teljesítménymérés

Elküldve: 2016.04.30 16:54
Szerző: GTPeti
Az alábbi cikk alapján elgondolkodtató, hogy érdemes-e timingolni. A régebbi Mistangoknal a Dynoval alátámasztott lóerő nyereség 8-17 között volt.

http://www.mustangandfords.com/how-to/e ... lve-fight/" onclick="window.open(this.href);return false;