Oldal: 1 / 3

Fék

Elküldve: 2011.01.26 21:58
Szerző: medbali
Srácok,
Vettem egy Explorer 8.8" sperres tárcsfékes hidat amit a Cougar alá akarunk betenni.
Ez az Explorer híd 11.25" tárcsamérettel egydugattyús nyereggel rendelkezik. A Cougarnak elöl szintén ez a 11.25" a mérete szintén egydugattyús nyereggel.
Az Explorer hídra most vettem EBC sport fúrt-mart tárcsákat + greenstuff betéteket. Előre redstuff betéteket szeretnék meg lehet kap az is egy EBC sport fúrt-mart tárcsát.
Szerintetek életképes ez a kombó így hogy elől hátul egyforma a tárcsméret csak a betétek lesznek jobbak elől?
Vagy mindenképpen vegyek előre nagyobbat pl. 11.75"-os tárcsákat 4 dugattyús nyergekkel? Nagyobbat nem akarok mert 15"-os felni lesz.

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.01.26 22:19
Szerző: StangMan
Figy, alapjáraton a hátsó fék alig fog valamit... szóval ebből a szempontból a két tárcsa aránya tök mindegy. Az " almost 12" " nem rossz, gyakorlatilag egy jó túra kategória. Ha nagyon akarsz, persze költhetsz 13"-asokra... jó dolog.

Kell majd új szervódob, főfékhenger, és majd kell egy fékerőelosztó is, hogy majd jól be tudd lőni, hogy mennyi fékhatás jusson hátra...

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.01.26 23:05
Szerző: medbali
StangMan írta:Figy, alapjáraton a hátsó fék alig fog valamit... szóval ebből a szempontból a két tárcsa aránya tök mindegy. Az " almost 12" " nem rossz, gyakorlatilag egy jó túra kategória. Ha nagyon akarsz, persze költhetsz 13"-asokra... jó dolog.

Kell majd új szervódob, főfékhenger, és majd kell egy fékerőelosztó is, hogy majd jól be tudd lőni, hogy mennyi fékhatás jusson hátra...
Ok, köszi.

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.03 19:02
Szerző: markoati
Valaki meg tudja mondani hogy pontosan mennyi fajta tárcsaméret létezik az 1983-1993 Mustangnál?jJa és hogy melyik tárcsa párosul,melyik motorral(v8,sor4)
köszi

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.10 14:27
Szerző: markoati
Fiúk,lányok
szakmai válaszra lenne szükségem.milyen erősen kell meghúzni az első kerékagy csavarját?
köszi
(megjöttek az EBC lyuggatott tárcsáim) :vigyor:

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.16 12:10
Szerző: Bandit
markoati írta:Fiúk,lányok
szakmai válaszra lenne szükségem.milyen erősen kell meghúzni az első kerékagy csavarját?
köszi
(megjöttek az EBC lyuggatott tárcsáim) :vigyor:
Úgy szokás, hogy meghúzzák a népek - de nem tépik meg. Aztán 1-1,5 fordulatot vissza engednek.
Addig húzd a koronás anyát amíg egy leheletnyit nem szorul tárcsa ha megpörgeted. Onnan engedj vissza egy negyed-fél fordulatot.
Nagy baj nem leet belőle mert a csapágynak mindig van egy kis játéka.

Kérdés: mennyi volt és mit küldtek a készletben? Nekem is kelleni fog két tárcsa.

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.20 15:40
Szerző: markoati
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT" onclick="window.open(this.href);return false;
ezt a cuccot vettem meg.Gyáritól érzékenyebben fékez vele a kocsi.Meglátjuk majd hogy bírja a strapát.Szar nem lesz szerintem.EBC nem olyan rossz márka.

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.22 14:42
Szerző: Bandit
markoati írta:http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT
ezt a cuccot vettem meg.Gyáritól érzékenyebben fékez vele a kocsi.Meglátjuk majd hogy bírja a strapát.Szar nem lesz szerintem.EBC nem olyan rossz márka.
Jó képű, de nem is olcsó. Miket küldtek a csomagban?
Csapágyakat is?

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.24 12:41
Szerző: markoati
Csak a tárcsák jöttek a csomagban.Nem olcsó,viszont határozottan többet bír mint a sima gyári tárcsa.A csapágyak elég erősek szerintem.Jó sokat kibírnak.
Még keresek hozzá valami erősebb féknyergeket és jó is lesz a fék.Majd ha megnyerem a lottót akkor meg veszek komplett első futóművet hozzzá ami jó 1300 dollár+Willwood fékek meg blablabla :monokli:

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.24 16:34
Szerző: Bandit
markoati írta:Csak a tárcsák jöttek a csomagban.Nem olcsó,viszont határozottan többet bír mint a sima gyári tárcsa.A csapágyak elég erősek szerintem.Jó sokat kibírnak.
Még keresek hozzá valami erősebb féknyergeket és jó is lesz a fék.Majd ha megnyerem a lottót akkor meg veszek komplett első futóművet hozzzá ami jó 1300 dollár+Willwood fékek meg blablabla :monokli:
Akkor nem viszik túlzásba.
Tényleg nem olcsó fék, ez tény. Kiváncsi leszek a tapasztalataidra.

A willwood nem rossz, de én nem hiszem, hogy eszméletlen igénybevételt produkálnék ami indokoltá tenné számomra.
Ár/érték arányban sokkal jobbakat lehet találni.
Persze high-end cuccok közül a Willwood a legjobbak között van.

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.24 19:41
Szerző: markoati
Bandit írta:
markoati írta:Csak a tárcsák jöttek a csomagban.Nem olcsó,viszont határozottan többet bír mint a sima gyári tárcsa.A csapágyak elég erősek szerintem.Jó sokat kibírnak.
Még keresek hozzá valami erősebb féknyergeket és jó is lesz a fék.Majd ha megnyerem a lottót akkor meg veszek komplett első futóművet hozzzá ami jó 1300 dollár+Willwood fékek meg blablabla :monokli:
Akkor nem viszik túlzásba.
Tényleg nem olcsó fék, ez tény. Kiváncsi leszek a tapasztalataidra.

A willwood nem rossz, de én nem hiszem, hogy eszméletlen igénybevételt produkálnék ami indokoltá tenné számomra.
Ár/érték arányban sokkal jobbakat lehet találni.
Persze high-end cuccok közül a Willwood a legjobbak között van.
Majd időnként meg akarom pályán is kergetni a szekeret.Itt van mellettem az skring és az nagyon igényli a féket :laza:

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.25 11:12
Szerző: Bandit
markoati írta:
Bandit írta: Majd időnként meg akarom pályán is kergetni a szekeret.Itt van mellettem az skring és az nagyon igényli a féket :laza:
:klassz:

Mivel ez a vas nekem napira van, nem gyilkolom teljesen agyon. Már... :szent:

Egyébként én rendelnék csapágyakat a helyedben. Nekem a régi vasamon széthullott egyszer. Nem nagyon volt előjele, hanem csak az egyik fékezésnél megroppant és kiköpködte pikk-pakk a görgők felét. Cseréhettem tárcsát, csokállványt, csapágyat, sőt sasszeget is.
Mire le tudtam tenni a gépet, 500-1000 métert kellett gurulnom. Minden elolvadt és összesült. Mindez olyan 20 km/h-nál.
Elég olcsó a csapágy. A "valószínűleg"-nél és a "szerintem"-nél szebb a "biztos". :)

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.25 11:15
Szerző: Bandit
Még valami: fék ügyben faggasd ki Martint is adott esetben. Ő upgrade-elt SN95-ös Cobra fékekre. Lehet egy-két jó tippje vagy cucca.

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.27 15:58
Szerző: markoati
Köszi a tippeket!Figyelembe veszem minden képpen :klassz:

Re: Tárcsaméret megválasztása

Elküldve: 2011.03.27 19:00
Szerző: MANiA
Nektek mennyire jó a gyári fék amúgy? Az enyémmel gyakorlatilag egyet tudtam fékezni tavaly a dragon, és elpuhult...

Már a spájzban van egy pár SN95 kerékagy+csonkállvány kombó, de azt csak a teljes futómű-upgrade-el együtt tudom betenni, az meg nem holnap lesz...

Előre a gyári 13" Cobra rendszerre szavazok.