Oldal: 5 / 7

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.12 19:26
Szerző: TomiTomi
Mondjuk szerintem is messze a Mustang a legismertebb amerikai autótípus. (Ezért vettem veteránként mást... :P)

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.13 12:41
Szerző: LeMans67
Mustangból sok van, Camaro-t kell venni :vigyor: Biztos nem fognak szeretni a FORDosok...

A három modern amerikai retro gép közül kellene választani biztos a V8 Camarot választanám (műszakilag talán a legjobb: független hátsókerék felfüggesztés és aránylag nagy motorból - 6,2L van a 426 Le...) :burnrubber:

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.13 13:14
Szerző: GTPeti
LeMans67 írta:Mustangból sok van, Camaro-t kell venni :vigyor: Biztos nem fognak szeretni a FORDosok...

A három modern amerikai retro gép közül kellene választani biztos a V8 Camarot választanám (műszakilag talán a legjobb: független hátsókerék felfüggesztés és aránylag nagy motorból - 6,2L van a 426 Le...) :burnrubber:
Szerintem meg Challengert. Nagyobb, lassabb, de igazi klasszikus izomautó külső és tulajdonságok. A Camaro/Mustang párosból pedig Mustangot, mert a független felfüggesztést leszámítva mindenben jobb a Mustang

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.16 10:54
Szerző: doGmAI
John Deere írta:
SapphireKeksz írta::)
.....Ha Camaro-t veszel akkor Űrdongót, ha Mustang-ot veszel, akkor viszont biza Mustangot fognak ordítani a kiskölykök a járdán......
Francokat! FERRARIT :)

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.16 13:48
Szerző: Stierg
GTPeti írta:
LeMans67 írta:Mustangból sok van, Camaro-t kell venni :vigyor: Biztos nem fognak szeretni a FORDosok...

A három modern amerikai retro gép közül kellene választani biztos a V8 Camarot választanám (műszakilag talán a legjobb: független hátsókerék felfüggesztés és aránylag nagy motorból - 6,2L van a 426 Le...) :burnrubber:
Szerintem meg Challengert. Nagyobb, lassabb, de igazi klasszikus izomautó külső és tulajdonságok. A Camaro/Mustang párosból pedig Mustangot, mert a független felfüggesztést leszámítva mindenben jobb a Mustang
szerintem menj el , probald ki aztan amelyik a legbaratsagosabbnak tunik azt vedd meg , ha nem tudod kiprobalni mielott elkoltesz egy csomo penzt vedd azt ami neked tetszik .midegyikbol keves van , mindegyikben megneznek a csajok , mindegyikkel tudsz csikorgatni stb...
muszaki resze pedig bullshit ugysem veszi eszre senki a kulonbseget normal hasznalatkor

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.16 14:50
Szerző: SapphireKeksz
Atmondtatok hogy jovore mar europaba is jon a mustang. Remelem a stilus megmarad. Addig varok , fel evet meger az hogy egy uj autot tudjak venni.

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.16 15:16
Szerző: TomiTomi
A következő generáció jön. Modern kinézete lesz és nem lesz merev hátsó hídja. Cserébe akár 2,3as turbó motorral is megveheted majd.;) Azt nem tudni, hogy Európába mikor ér, USÁban fogják várhatóan jövőre bemutatni. Ha két éven belül megérkezik hazánkba hivatalosan, akkor igen gyors volt... :hmm:

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.19 9:20
Szerző: SapphireKeksz
Most lehet buta kerdes de nincs olyan tuningceg amelyik kepes olyan modifikaciora hogy nyithato kemenytetot aprikal a cabriora? A teten kerestem de csak 1 videot talaltam ilyenrol

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.19 12:15
Szerző: John Deere
SapphireKeksz írta:Most lehet buta kerdes de nincs olyan tuningceg amelyik kepes olyan modifikaciora hogy nyithato kemenytetot aprikal a cabriora? A teten kerestem de csak 1 videot talaltam ilyenrol
Hát ez szerintem annál bonyolultabb. :nemtom: Szinte biztos nehezebb lesz a súlya, a villanymotor bírja-e illetve az elemeket, merevítést, legyártani, etc...nem hinném, hogy túlzottan megéri. :nem:

Chip Fosse tuti megoldja.

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.19 21:37
Szerző: SapphireKeksz
Igen de én akárhogy próbálom meggyőzni magamat erről a vászontetős dolgoról valahogy nem igazán bízok benne. Elviekben lehet működik nagyából de ahogy te is írtad mindig baj van vele. Ezért gondoltam hogy talán meg lehetne vele próbálkozni.
http://www.youtube.com/watch?v=rkufH6BaI34" onclick="window.open(this.href);return false;
Az a baj hogy ezek a cabriok annyira sután néznek ki ha a tető rajtuk van hogy szégyenli az ember feltenni :D
Mind1 még van időm gondolkozni ezen a dolgon.

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.20 7:34
Szerző: John Deere
SapphireKeksz írta:Igen de én akárhogy próbálom meggyőzni magamat erről a vászontetős dolgoról valahogy nem igazán bízok benne. Elviekben lehet működik nagyából de ahogy te is írtad mindig baj van vele. Ezért gondoltam hogy talán meg lehetne vele próbálkozni.
http://www.youtube.com/watch?v=rkufH6BaI34" onclick="window.open(this.href);return false;
Az a baj hogy ezek a cabriok annyira sután néznek ki ha a tető rajtuk van hogy szégyenli az ember feltenni :D
Mind1 még van időm gondolkozni ezen a dolgon.
Nem kell annyira félni a vászontetőtől, mint ahogyan az hangzik. Vannak több előnye is. Például, hogy könnyebb mint a keménytető, így gyorsulási-fogyasztási értékek jobbak. :monokli:
Másodszor olcsóbb is. :monokli:
De komolyra véve a szót, én speciel nem a vászontetőt szégyellem a kocsiban, sokkal inkább az elektronikát, amit műveltek vele. OBDII Can-Bus rendszer van ezekben és habár alapesetben nem nyűgösek, igencsak lehet izgulni ki oldja meg a problémádat, ha a tempomat mondjuk inaktív és senki sem ért hozzá (igaz, Budapesten tuti többen vállalják), vagy elkezdi főzni a vizet, nem hengerfejes, nincs hibakód és fingod sincs, mi okozza.

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.20 12:57
Szerző: somi
És mondd csak, mi is volt a probléma, amikor nem volt hengerfejes, és főzte a vizet? :monokli: Csak mert van egy offom hasonló gonddal. Kb minden ki lett rajta cserélve, oszt mégis bugyborog.

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.20 13:15
Szerző: Silver Ghia
somi írta:És mondd csak, mi is volt a probléma, amikor nem volt hengerfejes, és főzte a vizet? :monokli: Csak mert van egy offom hasonló gonddal. Kb minden ki lett rajta cserélve, oszt mégis bugyborog.
A hűtőfolyadék betöltő kupak is?
A Mustangom akkor forralta a vizet, mikor behalt a hűtősapkám, és elengedte a nyomást.
Szemmel semmi sem volt látható, csak ha bemelegedett.

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.20 13:31
Szerző: John Deere
somi írta:És mondd csak, mi is volt a probléma, amikor nem volt hengerfejes, és főzte a vizet? :monokli: Csak mert van egy offom hasonló gonddal. Kb minden ki lett rajta cserélve, oszt mégis bugyborog.
A tempomat olyan faszául meg lett csinálva, (aminek a szerelő szerint egy ilyen gyárilag kínai mini-jeladó-computere volt hibás, magyarul valami egység volt a hibás, kiszedte, elküldte valahova megcsináltatni, azóta jó :monokli: ) hogy aztán a ventilátor kapcsolásáért felelős "egység-unit" kezdett el cigánykodni. Csak A/C-nél kapcsolt ugye, adott hőfoknál nem. Az is javítva volt. Biztos, ami biztos, kapott egy OFF kiegyenlítő-tartály sapkát is, azóta tuti. :monokli:

Re: USA autó napi használatban

Elküldve: 2013.03.20 14:54
Szerző: SapphireKeksz
John Deere írta:
somi írta:És mondd csak, mi is volt a probléma, amikor nem volt hengerfejes, és főzte a vizet? :monokli: Csak mert van egy offom hasonló gonddal. Kb minden ki lett rajta cserélve, oszt mégis bugyborog.
A tempomat olyan faszául meg lett csinálva, (aminek a szerelő szerint egy ilyen gyárilag kínai mini-jeladó-computere volt hibás, magyarul valami egység volt a hibás, kiszedte, elküldte valahova megcsináltatni, azóta jó :monokli: ) hogy aztán a ventilátor kapcsolásáért felelős "egység-unit" kezdett el cigánykodni. Csak A/C-nél kapcsolt ugye, adott hőfoknál nem. Az is javítva volt. Biztos, ami biztos, kapott egy OFF kiegyenlítő-tartály sapkát is, azóta tuti. :monokli:

Amugy velemenyed szerint most ha vennel egy ujat akkor cabriot vagy simat valasztanal?