Fogyasztás...
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Fogyasztás...
Így a 3dik olvajválság felé kacsingatva, 330Ft-os dízel árnál, sokan pihentetik az autójukat, vagy esetleg fogyasztáscsökkentő vajákos szerek után kacsingatnak, amelyek esetében több tízezer forintért várják a 10-20%-os fogytaszáts csökkenést...
Ez már több helyen volt téma, többször is... és a tapasztalat az, hogy ez mindig lehúzássá minősül a dolog... egyszerűen nem lehet... az autóba egyetlen fogyatszáscsökkentő kerülhet... az óvatos láb
Itt egy Totalcar cikk erről a témáról
Itt egy ADAC oldal, ahol szabályozott körülmények között teszteltek vagy 30 ilyen szart, és nem lepett meg senkit, hogy a fogyasztás egy esetben sem változott...: ADAC teszt
Ez meg itt egy film a tesztről: ADAC film
Ez már több helyen volt téma, többször is... és a tapasztalat az, hogy ez mindig lehúzássá minősül a dolog... egyszerűen nem lehet... az autóba egyetlen fogyatszáscsökkentő kerülhet... az óvatos láb
Itt egy Totalcar cikk erről a témáról
Itt egy ADAC oldal, ahol szabályozott körülmények között teszteltek vagy 30 ilyen szart, és nem lepett meg senkit, hogy a fogyasztás egy esetben sem változott...: ADAC teszt
Ez meg itt egy film a tesztről: ADAC film
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
A benzincsőre helyezett mágnes viszont jó dolog,igaz nem fogyasztáscsökkentésre,de szervópumpa javításhoz pont tuti Ugyanis az történt hogy egy Eaton pumpa kilehelte a lelkét én meg szétszedtem és mindössze egy új csapággyal meg szimmeringel felújítottam.Igen ám de a kormányművet jól telenyomta fémforgáccsal mielőtt meghalt...na azt macera ki és szétszedni.Fogtam egy gázolaj előszűrőt,bekötöttem a visszafolyó ágba,a szűrőre rátettem a csodamágnest és így jártam egy napig.Az összes szennyeződés ott lendolt a szűrő oldalán.Aztán szűrő le,új olaj be,tökéletesen műkszik.
azt nmem modnták, hogy teljesen hasztalanok ezeka cuccok... gyorsreparálásra, hittérítésre és fogamzásgátlásra tökéletesek
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hogy ne OFFoljuk teljesen szét MrMach1 topikját áthozom ide a témát.
Mért autó: Mustang GT, 2005, 4,6 l, 304 LE, 5 seb automata, önsúly: 1590 kg, 100 km/h-hoz 1850 ford/min tartozik a számláló szerint
Mérés helye: M1-es, majd A4-es
Környezet: 30 fok felett, klíma bekapcsolva, zárt ablakok
Tartós 140 km/h, navival beállítva (óra 149-et mutatott) és tempómattal. Pest után felgyorsítottam erre a sebbességre és lenulláztam a komputerben az átlagfogyasztást. Csak párszor kellett lassítanom, majd visszagyorsítanom. A mért szakasz hossza több mint 100 km.
A magyar határ után össze hasonlításképpen óra szerinti 100 km/h-val mentem. Itt a mért szakasz kevesebb mint 60 km.
Átlagfogyasztás1: 12,8 l / 100 km @ 140 km/h (óra: 149 km/h)
Átlagfogyasztás2: 8,9 l / 100 km @ 94 km/h (óra: 100 km/h)
@Bandit, StangMan: remélem látjátok, hogy mér kételkedem.
Na, ha már úgy is autóztam egy keveset, gondoltam lemérem a saját verdám. Mint tudjuk (nevem program) hitetlenkedem, hogy 5.0-as IIIas Mustang-ok 10,5 l / 100 km mennek 140 km/h-s tartós sebességgel. Mustang III-as nem volt kéznél, így csak az V-ösömet tudtam mérni.TomiTomi írta:Csak annyit állítok, hogy tévedsz. De mérjük le, kössük fogadáshoz, akkor költségeid se lesznek, ha igazad van. Az meg nem lehet, hogy nincs igazad.Bandit írta:Tomi, tudod, hogy csak kérkedem. Kiderülne, hogy tényleg 40 lityit eszik a verda és akkor jajj mi lenne. Tényleg, mi!?
Ide járok hazudozni.
Ebben egyetértünk.Bandit írta:Szerint Mr. Mach1 Mustangja sem kell, hogy 12 fölött egyen nyugis tempónál.
Mért autó: Mustang GT, 2005, 4,6 l, 304 LE, 5 seb automata, önsúly: 1590 kg, 100 km/h-hoz 1850 ford/min tartozik a számláló szerint
Mérés helye: M1-es, majd A4-es
Környezet: 30 fok felett, klíma bekapcsolva, zárt ablakok
Tartós 140 km/h, navival beállítva (óra 149-et mutatott) és tempómattal. Pest után felgyorsítottam erre a sebbességre és lenulláztam a komputerben az átlagfogyasztást. Csak párszor kellett lassítanom, majd visszagyorsítanom. A mért szakasz hossza több mint 100 km.
A magyar határ után össze hasonlításképpen óra szerinti 100 km/h-val mentem. Itt a mért szakasz kevesebb mint 60 km.
Átlagfogyasztás1: 12,8 l / 100 km @ 140 km/h (óra: 149 km/h)
Átlagfogyasztás2: 8,9 l / 100 km @ 94 km/h (óra: 100 km/h)
@Bandit, StangMan: remélem látjátok, hogy mér kételkedem.
- MrMach1
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1352
- Csatlakozott: 2007.07.07 3:16
- Tartózkodási hely: Szolnok
Ezek elég jó értékek!TomiTomi írta: Átlagfogyasztás1: 12,8 l / 100 km @ 140 km/h (óra: 149 km/h)
Átlagfogyasztás2: 8,9 l / 100 km @ 94 km/h (óra: 100 km/h)
Bár egyszerű földi halandóknak nem ilyen egyszerű ezt lemérni.
Tankolás -> menni -> tankolás
És még akkor sem biztos, hogy ugyanaddig töltötted a tankot...
De ez alapnak jó! Írja ide mindenki, mit tapasztal!
Én egyelőre a 15liter/100km adattal tudok csak jönni sajnos. Ezt is normál országúti 90-100km/ó sebesség mellett.
[color=#FC8023]1978 Ford MustangII Mach1 302 T-Top[/color]
hm, kiderült, hogy a km számláló picit csal, úgy 10%-al kevesebbet mutat (GPS-el mértük). Ez csak egy 250 km-es úton lett mérve (igazi vegyes használat: város - ott huzatva, országút, hegymenet lépésben), ami ugye nem igazán mérvadó, de remélem lesz idén még tesztelésre alkalom. Ezek szerint akkor a valós fogyasztás 16-18 L, ami szerintem nagyon jó! Elégedett vagyok..
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ja, komputerrel könnyebb. Bár azért érdekelne, hogy az mennyire pontos...MrMach1 írta:Bár egyszerű földi halandóknak nem ilyen egyszerű ezt lemérni.
Tankolás -> menni -> tankolás
És még akkor sem biztos, hogy ugyanaddig töltötted a tankot...
Tempomata is jó. Egy valós vezető kanyar előtt ösztönösen lassít, hülye lesz dombra menet gázt adni, csak hogy tartsa a tempót, illetve lefelé a lábát levenni, hogy ne gyorsuljon.
nah, akkor az első megjegyzésem, hengereknént 3szelep, 305 lóerő... pontosan ezért fogyaszt többet a tied, mint a mienk... hengerenkent tobbszelelepes ill. joval erosebb, a lovakat meg etetni kell...TomiTomi írta:Mért autó: Mustang GT, 2005, 4,6 l, 304 LE, 5 seb automata
illetve azért is mert van klimad... nekem nincs, viszont nálam nyitva a tetoablak
az egyeb technika meg csak a hengerenkenti gyujtasban kulonbozik...
140el mennyit forog a motorod 5.ben?
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: