Értem köszi, és ezek az autók minden napi használatra alkalmasak vagy csak időnként elő venni őket megjáratni az vissza a garázsba, mert nekem minden napi használatra kell majd? Mert 2-3 milla körül lehet akkor ilyen típusú autót kapni, max 2 őt még ráköltesz h mindene rendbe legyen és akkor jók nem, elvileg?szireta68 írta:üdv itt.
a költségek sokkal barátibbak mint egy új pacinál, nincs reg.díj, a vám és az ÁFA is szolídabb, szállítás ugyanaz, viszont nem kell átalakítani a kocsid EU normákra, ha elmúlt 30 éves
az OT egy kicsit szívás, de még mindíg jobb mint a 3,2millió regadó!!!!
a kinti vasak állapota elég lutri, de fillérekért kapsz hozzá az utolsó csavarig mindent, ha van kint ismerős aki meg tudja nézni a kocsit akkor mindenképp javaslom, mert a fényképek után a photoshop világában érhet itthon meglepetés
USA autó napi használatban
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Hát, magamból kiindulva azért nem használnám napira, mert:
1. Utál a forgalomban araszolgatni, tehát NAGYON városi forgalomba nem való.
2. Remekül fűt, amíg a külső hőmérséklet nem megy 8-10 fok alá. Ez alatti hőmérsékletnél kocognak a fogak vagy 30 km-en át, mire befűt rendesen.
3. A párátlanító funkció is kitűnő, amíg nincs nagy pára. Esőben, felhúzott ablak mellett.... Előre még így-úgy, oldalra semmit. Különösen több utas esetén.
4. Nagyszerű dolog a sok lóerő, hátsókerék-hajtással párosítva, száraz és szilárd útburkolat esetén. Füvön, vagy kicsit kevésbé szilárd (pl kavicsos) burkolaton már 800-as fordulaton képes vagyok csinos lyukakat ásni a talajba. Új gumikkal, jelzem. Havon-jégen próbálkozni sem érdemes vele szerintem, ha meg van egy kis emelkedő, abszolút felejtő. A lejtőt kifejezetten életveszélyesnek gondolnám, a Ladával is bőven bajos volt a XII. kerületi hegyekről lavírozni lefelé a jégen. Asszem némán sikítoznék magamban, amikor a fehérperemes gumikat a járdaszegélyhez ütögetve kéne lemásznom a hegyről, miközben imádkozom, hogy senki ne parkoljon az út szélén. Az újabb mustangoknak ez már azért jobban megy, Tomi is egész jól közlekedett téli útviszonyok között.
5. Elég szar érzés lenne nekem, mikor a csilivili OT-re csapkodom fel a sós hólét.
6. A felújított öregeknél is figyelembe kell venni, hogy nem minden alkatrésze új. Na, az fogja előbb-utóbb feldobni a bakancsot. Természetesen a legrosszabbkor.
Összefoglalva: nyáron vállalható napira, télen szerintem nem.
Szóval pironkodva bevallom, én telente egy héten egyszer megyek a pónival, ha jó az idő, mert menni azt kell azért. Egyébként beülök a Mondeóba, ami egy perc alatt befűt, első szélvédő is fűtött, a párát 5 másodperc alatt nyomja le az ablakról, bármilyen hóban maximális biztonsággal közlekedik, bármilyen forgalmi körülmények között fix olajnyomást és vízhőfokot produkál, van ködlámpája, 300 légzsákja hülyék ellen, - mert azért télen én főleg másoktól félek - , ABS, ESP, 4 tárcsafék. Veszélyes útviszonyokhoz viszonylag hülyeálló autó kell. A régi kocsik nem azok.
1. Utál a forgalomban araszolgatni, tehát NAGYON városi forgalomba nem való.
2. Remekül fűt, amíg a külső hőmérséklet nem megy 8-10 fok alá. Ez alatti hőmérsékletnél kocognak a fogak vagy 30 km-en át, mire befűt rendesen.
3. A párátlanító funkció is kitűnő, amíg nincs nagy pára. Esőben, felhúzott ablak mellett.... Előre még így-úgy, oldalra semmit. Különösen több utas esetén.
4. Nagyszerű dolog a sok lóerő, hátsókerék-hajtással párosítva, száraz és szilárd útburkolat esetén. Füvön, vagy kicsit kevésbé szilárd (pl kavicsos) burkolaton már 800-as fordulaton képes vagyok csinos lyukakat ásni a talajba. Új gumikkal, jelzem. Havon-jégen próbálkozni sem érdemes vele szerintem, ha meg van egy kis emelkedő, abszolút felejtő. A lejtőt kifejezetten életveszélyesnek gondolnám, a Ladával is bőven bajos volt a XII. kerületi hegyekről lavírozni lefelé a jégen. Asszem némán sikítoznék magamban, amikor a fehérperemes gumikat a járdaszegélyhez ütögetve kéne lemásznom a hegyről, miközben imádkozom, hogy senki ne parkoljon az út szélén. Az újabb mustangoknak ez már azért jobban megy, Tomi is egész jól közlekedett téli útviszonyok között.
5. Elég szar érzés lenne nekem, mikor a csilivili OT-re csapkodom fel a sós hólét.
6. A felújított öregeknél is figyelembe kell venni, hogy nem minden alkatrésze új. Na, az fogja előbb-utóbb feldobni a bakancsot. Természetesen a legrosszabbkor.
Összefoglalva: nyáron vállalható napira, télen szerintem nem.
Szóval pironkodva bevallom, én telente egy héten egyszer megyek a pónival, ha jó az idő, mert menni azt kell azért. Egyébként beülök a Mondeóba, ami egy perc alatt befűt, első szélvédő is fűtött, a párát 5 másodperc alatt nyomja le az ablakról, bármilyen hóban maximális biztonsággal közlekedik, bármilyen forgalmi körülmények között fix olajnyomást és vízhőfokot produkál, van ködlámpája, 300 légzsákja hülyék ellen, - mert azért télen én főleg másoktól félek - , ABS, ESP, 4 tárcsafék. Veszélyes útviszonyokhoz viszonylag hülyeálló autó kell. A régi kocsik nem azok.
- szireta68
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1229
- Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
- Tartózkodási hely: Budapest
röviden ennyisomi írta:Hát, magamból kiindulva azért nem használnám napira, mert:
1. Utál a forgalomban araszolgatni, tehát NAGYON városi forgalomba nem való.
2. Remekül fűt, amíg a külső hőmérséklet nem megy 8-10 fok alá. Ez alatti hőmérsékletnél kocognak a fogak vagy 30 km-en át, mire befűt rendesen.
3. A párátlanító funkció is kitűnő, amíg nincs nagy pára. Esőben, felhúzott ablak mellett.... Előre még így-úgy, oldalra semmit. Különösen több utas esetén.
4. Nagyszerű dolog a sok lóerő, hátsókerék-hajtással párosítva, száraz és szilárd útburkolat esetén. Füvön, vagy kicsit kevésbé szilárd (pl kavicsos) burkolaton már 800-as fordulaton képes vagyok csinos lyukakat ásni a talajba. Új gumikkal, jelzem. Havon-jégen próbálkozni sem érdemes vele szerintem, ha meg van egy kis emelkedő, abszolút felejtő. A lejtőt kifejezetten életveszélyesnek gondolnám, a Ladával is bőven bajos volt a XII. kerületi hegyekről lavírozni lefelé a jégen. Asszem némán sikítoznék magamban, amikor a fehérperemes gumikat a járdaszegélyhez ütögetve kéne lemásznom a hegyről, miközben imádkozom, hogy senki ne parkoljon az út szélén. Az újabb mustangoknak ez már azért jobban megy, Tomi is egész jól közlekedett téli útviszonyok között.
5. Elég szar érzés lenne nekem, mikor a csilivili OT-re csapkodom fel a sós hólét.
6. A felújított öregeknél is figyelembe kell venni, hogy nem minden alkatrésze új. Na, az fogja előbb-utóbb feldobni a bakancsot. Természetesen a legrosszabbkor.
Összefoglalva: nyáron vállalható napira, télen szerintem nem.
Szóval pironkodva bevallom, én telente egy héten egyszer megyek a pónival, ha jó az idő, mert menni azt kell azért. Egyébként beülök a Mondeóba, ami egy perc alatt befűt, első szélvédő is fűtött, a párát 5 másodperc alatt nyomja le az ablakról, bármilyen hóban maximális biztonsággal közlekedik, bármilyen forgalmi körülmények között fix olajnyomást és vízhőfokot produkál, van ködlámpája, 300 légzsákja hülyék ellen, - mert azért télen én főleg másoktól félek - , ABS, ESP, 4 tárcsafék. Veszélyes útviszonyokhoz viszonylag hülyeálló autó kell. A régi kocsik nem azok.
pedig Somié már egy 10 évvel korszerűbb (1979-es) verzió
Vissza írtak nekem Kesmustangról, azt írták hogy ha teljesen restaurálnak egy autót akkor alkalmas midnen napi használatra. Jó de gondolom akkor szinte az egész autót felújítják, új motor, új fékek, rugók stb... De az rengeteg pénz. Ja és érdeklődtem máshonnan a forgalomba helyezésről. Az újabbaknál (2-3 éves) úgy csinálják, hogy kap P-es rendszámot azt 1 évig használhatja, majd 1 év után kap hosszabbítást. De elvileg valami fog változni 2-3 hónapon belül csak nem tudják mi. R.Chris próbálta már a P-es rendszámot? Csak ennek az a hátránya hogy a Közlekedési Felügyeletnél ha úgy döntenek akkor elveszik a rendszámot sajnos.szireta68 írta:ezek nem mindennapi használatra valók, csak néha jó idő esetén elő a garázsból oszt nosza.
sokat kell törődni velük, szeretgetni, babusgatni, napira nem ajánlom
Értem, mit írnának, el akarják adni amit csinálnakjnagyd írta:Vissza írtak nekem Kesmustangról, azt írták hogy ha teljesen restaurálnak egy autót akkor alkalmas midnen napi használatra.
Gyenge fék, billegős futómű, az ideg, hogy mikor húzza meg valami debil, csapja rá az ajtót, mikor jönnek beléd hátulról... öhöm, Magyarországon napira
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
De lehet napira. Itt van például Zsozsó, akinek van egy napi autója meg egy hobbiautója. Mindkettő Mustang
Csak számításba kell venni bizonyos dolgokat, különösen, ha öreg kocsiról van szó. Ne értsd félre, senki nem akar lebeszélni róla, de napiban bosszantóak tudnak lenni azok a dolgok, amik egy hobbiautó esetén csak elnéző mosolygást kapnak
Amit még nem soroltam fel fentebb, például azért SINCS napi amerikaim, mert némely esetben 2-3 nap csúszás is gondot okozhat kocsi nélkül. Van alkatrész, gyorsan meg is érkezik, de ha valami nyűg van a kocsival, nem lehet pikk-pakk megvenni az alkatrészt a sarki boltban, és megjavíttatni a sarki szerelőnél. Legtöbb műhelynek egy nyomorult villáskulcsa sincs ezekhez, beállítási adatokról ne is beszéljünk.
Nem tudom, mivel foglalkozol, mennyire sürgős-fontos az autó bármilyen időjárási és forgalmi körülmények között, és hogy képes vagy-e valamilyen szinten hibát feltárni és javítani. Sokat nyomnak a latban ezek. Nap mint nap látom a görcsölést a vényócon a különféle (főleg elektronikával jól telipakolt) vasakkal, hogy miértnemindul-miértálle-miértnemtudja az ötvenedikszerelőse-miértrángat satöbbi. Ezek egy hobbiautónál legfeljebb azt eredményezik, hogy kutatgatsz napokig-hetekig, közben időnként megsimized a vasat vigasztalásképpen. Napiban már a guta ütöget megfele a harmadik üzemképtelen napon.
No de persze lehet tartani a napi mustang mellé egy off hobbiautót, aztán ha nem megy a napi, beleülni az offba
Csak számításba kell venni bizonyos dolgokat, különösen, ha öreg kocsiról van szó. Ne értsd félre, senki nem akar lebeszélni róla, de napiban bosszantóak tudnak lenni azok a dolgok, amik egy hobbiautó esetén csak elnéző mosolygást kapnak
Amit még nem soroltam fel fentebb, például azért SINCS napi amerikaim, mert némely esetben 2-3 nap csúszás is gondot okozhat kocsi nélkül. Van alkatrész, gyorsan meg is érkezik, de ha valami nyűg van a kocsival, nem lehet pikk-pakk megvenni az alkatrészt a sarki boltban, és megjavíttatni a sarki szerelőnél. Legtöbb műhelynek egy nyomorult villáskulcsa sincs ezekhez, beállítási adatokról ne is beszéljünk.
Nem tudom, mivel foglalkozol, mennyire sürgős-fontos az autó bármilyen időjárási és forgalmi körülmények között, és hogy képes vagy-e valamilyen szinten hibát feltárni és javítani. Sokat nyomnak a latban ezek. Nap mint nap látom a görcsölést a vényócon a különféle (főleg elektronikával jól telipakolt) vasakkal, hogy miértnemindul-miértálle-miértnemtudja az ötvenedikszerelőse-miértrángat satöbbi. Ezek egy hobbiautónál legfeljebb azt eredményezik, hogy kutatgatsz napokig-hetekig, közben időnként megsimized a vasat vigasztalásképpen. Napiban már a guta ütöget megfele a harmadik üzemképtelen napon.
No de persze lehet tartani a napi mustang mellé egy off hobbiautót, aztán ha nem megy a napi, beleülni az offba
Régi Mustangot, ha TELJESEN felújítanak (nem kevés pénzről beszélünk egy restaurálás esetén), normál utcai közlekedésre alkalmas lesz műszakilag. Miért ne lenne az? Természetesen tudni kell, hogy nincs ABS és más modern ketyere, de ezt leszámítva semmi gond velük (restaurált gépről beszélünk! ). A gond inkább az, hogy mered a mai közlekedésben napira használni? A frissen fényezett autód, amikor a parkolóban ráverik az ajtót, a parkolásnál a króm lökősödnél tologatnak...A régi autók inkább hobbi gépek, öröm autózásra...
Löminek igaza van... én is erre gondoltam... az autók abszolút alkalmasak napi közlekedésre... legyen az 20 vagy 50 éves...
A gond az, hogy Magyarországon mered-e... én nem merem... a napimon látom, hogy az elmúlt 3 évben milyen sérülések keletkeztek, úgy hogy nem voltam az autó közelében... azon is zavar... a Mustangon szétvetne az ideg
És nem azért, mert drágább, vagy bármi... hanem mert macerásabb... Józan ésszel itthon nem vesel semmit szinte, akkora haszonkulccsal dolgoznak az alkatrészesek... Kevésbé bízod rá bárkire, mégha extra tudás nem is kell hozzá...
Szóval nem az alkalmasság a kérdés, hanem a "merés".
A gond az, hogy Magyarországon mered-e... én nem merem... a napimon látom, hogy az elmúlt 3 évben milyen sérülések keletkeztek, úgy hogy nem voltam az autó közelében... azon is zavar... a Mustangon szétvetne az ideg
És nem azért, mert drágább, vagy bármi... hanem mert macerásabb... Józan ésszel itthon nem vesel semmit szinte, akkora haszonkulccsal dolgoznak az alkatrészesek... Kevésbé bízod rá bárkire, mégha extra tudás nem is kell hozzá...
Szóval nem az alkalmasság a kérdés, hanem a "merés".
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Hát napok óta ezen gondolkodom, hogy régebbi vagy 2-3 éves legyen. Hát szeretnék még az idén venni egy autót, de legkésőbb jövő tavaszig. Én nagyon nézegettem a Vw Golfokat, de hát felszerelve meg hogy nézzen ki valahogy az 5.5-6 milla között mozog. Hát azért már lehet kapni egy szép 2 éves mustangot és azért azt többen megnézik mint egy Golfot, és jobban megy igaz kicsit többet is eszik. Ha oda jutok már hogy el kell hogy döntsem melyik legyen és szabályosan forgalomba tudnám helyeztetni a mustangot nem fogok sokáig habozni hogy a Mustang mellett fogok dönteni. De először is utána fogok járni hogy le tudom-e rendezni a forgalom helyezést zökkenő mentesen csak utána fogok vásárolni, de ha nem jön össze akkor sajna marad a Golf, kintről hoznak be VW 5 GTI 2008 as évjáratú 5.7 milla, és ebbe minden benne van ez a végleges ára. Hát sajna sok a kérdés még amiket át kell még rágni, nem szabad egyből fejest ugrani ezekbe a dolgokba. Meg én nem értek annyira az autókhoz, olyan kell amit nem kell szerelni és tudom hogy nem fog elromlani, max szervizelni kell csak.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha Golfban gondolkozol, akkor nem is biztos, hogy tetszene egy Mustang A Mustang egy kulturálatlan autó: hangos, vezetése több figyelmet igényel és 2010-ig elég ócska anyagokból van a belseje (az újat még nem láttam élőben belül.)
Európában nem olcsóak az amerikai autók, itthon kimondottan drágák. Szal pénz oldalról aligha alternatíva.
Napira öreg autót nem amiatt nem ajánlom, hogy összeverik, összetörik vagy ellopják. Ez egy szép új autóval ugyanúgy megtörténik. Inkább abban látom a különbséget, hogy bizonyos dolgokat rosszabbul tudnak mint a maiak: bizonytalanabb futómű, gyengébb fékek, rosszabb szellőzés és gyakoribb karbantartást igényelnek.
Európában nem olcsóak az amerikai autók, itthon kimondottan drágák. Szal pénz oldalról aligha alternatíva.
Napira öreg autót nem amiatt nem ajánlom, hogy összeverik, összetörik vagy ellopják. Ez egy szép új autóval ugyanúgy megtörténik. Inkább abban látom a különbséget, hogy bizonyos dolgokat rosszabbul tudnak mint a maiak: bizonytalanabb futómű, gyengébb fékek, rosszabb szellőzés és gyakoribb karbantartást igényelnek.