Dodge Challenger 2008-

Ha épp nem amerikai Fordról akarsz beszélgetni, akkor annak itt a helye

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.03 8:06

Igen, mert én úgy vettem, hogy a szokásos viccelős-csipkelődős hozzászólásaid egyikéről van szó...

Azt mivel a gépelésben amúgy is gyenge vagy, a smiley lemaradt a végéről... ennyi...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2008.03.03 8:22

StangMan írta:Igen, mert én úgy vettem, hogy a szokásos viccelős-csipkelődős hozzászólásaid egyikéről van szó...

Azt mivel a gépelésben amúgy is gyenge vagy, a smiley lemaradt a végéről... ennyi...
Részben az volt, de a smiley elhagyása szándékos volt, hogy azért kapjon súlyt is a dolog. Engem zavart a Ford-fikázás. Bár valszeg én vagyok túl elvakult. :nemtom:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.03 8:55

bazz... egy Fordos fórumon engem is zavar, de Lömi szeret élcelődni... ő ilyen... nem gond, megszoktuk, kiosztjuk :mrgreen:
Már rég kinyírtam volna, ha nem tudnám, hogy jó csákó... ez a szerencséje ;)
Ő meg megszokta, hogy kiosztjuk :piszka:

A smileyt odatettem volna, biztos van megfelelő, hogy ő is vegye a nyomatékosítást...

De biztos nem ettől fog megváltozni... te sem... én sem... ez van...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.03.03 10:54

Bandit írta:Magyarázkodni nem fogok. Magyarázni sem, mert az vitát szül. Ha nem veszed ki a lényeget akkor minek is?
Felhúztad az orrod, pedig nem gondoltam ezt annyira véresen. De bocsánatot nem fogok kérni, mert jogosnak érzem amit írtam.
Ha neked így megfelel akkor legyen.
Kedvellek, de túlélem ha nem szólsz hozzám. Csak továbbra is ilyen felnőttesen!
Azt hiszem ezt a témát elkönyveltük akkor. Többet vártam tőled, mert… , de mindegy, már. Túltárgyaltuk ezek szerint.

Komolyan mondom (!) nincs semmi gond, csupán csalódtam, de ez már az én gondom...

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.03.03 10:55

Nos akkor pár érdekesebb adat az autóról:

Kép

Ahogy már kitárgyaltuk az autó $38,000, amiért a vevő kap:
- 0-96 km/h 4.9 sec :!:
- 0-160 kevesebb, mint 17 sec
- 1/4 mérföld 13,3 sec
- 96-0-ra fékezés 33.528 m
- kanyarsebesség 0,88 g
- 5 sebességes autoamta váltó (nincs kézi :( )

Egy igazi régi stílusú autó. Két ajtó, hátsókerékhajtású kupé a "Charger alapjain". 10 cm-el rövidebb a keréktávolsága, mint a Charger vagy a 300C-nek. Az autó természetesen rendelkezik a mai kor fejlesztéseivel (bár szerintem ez néha átok) ABS, ESP, ATC.

Legyen kis érdekesség is: egy nyugdíjas tervezőt vettek elő, hogy a hátsókerekes gép alapjait kitalálja. Tehát tényleg visszanyúltak a gyökerekhez :twisted: . Ez az SRT8-as jobb, mint a többi más típusú SRT8, mert jobban használható akár napi használatra is az új futómű kialakítás miatt. Praktikus a belső műszerfal kialakítás és jól használható a hátsó ülés 60/40 oszthatósága is. A FÜGGETLEN 5 karos hátsó felfüggesztésnek köszönhetően nagyon jó laterál g gyorsulási értéket tud az autó. Ennek köszönhetően jó az autó utazási komfortja is. Ami már nem annyira jó szerintem, hogy hogy négyévszakos gumikat kapott, igaz ezek Goodyear Eagle RS-A-k. A háromévszakos Goodyear F1 Supercar gumik már opcionálisak. A váltó automata, de akár kézzel is váltható az ötsebesség. A fékezésről a BREMBO cég 360 x 32mm első és 350 x 26mm hátsó tárcsái gondoskodnak. A stabilitás proggram 0,6 G esetén automatikusan bekapcsol.

Színek:-narancs
- ezüst
- fekete

Az autó belső terét az eredetihez próbálták közelíteni a mai igényeknek átszabva. Az eredeti külső tükröket is figyelembe véve alkották meg a mostaniakat. Természetesen ma már bőr ülések vannak a gépben és nem vynil. A zenéről 13 hangszóró gondoskodik, 322 Wattal és egy 200 Watt-os Subwooferrel. Adott még a Sirius Satellite radio. A MyGIG rendszer szintén elérhető.

Kép

Motor adatai:
- V8 HEMI 370 cui (6,1 L) 10,3:1 kompresszió, 425 LE @6200 ford, 576 Nm 4800 ford.
- fogyasztás: 13 mpg city /18 mpg highway
- a váltó áttételei: 1.: 3.59; 2.: 2.19; 3.: 1.41; 4.: 1.00; 5.: 0.83, rükverc: ; 3.17:1.
- végáttétel: 3.06:1; OTGR, 2.54
- 1160 amp generátor 630 CCA akkumulátorral.

Terveett változások:
- 6 sebességes TREMEC váltó
- BASE alapmodell 3.5L HO V6, 250 hp(?), 4 sebességes automatával,
- R/T 5.7L V8 380 hp (?) 5-speed automatával és 6 sebességes kézi váltóval.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.03 18:16

Nekem továbbra is tetszik kívül...
Bévül jó az űlés, de kiváncsi lennék rá, hogy olyan kényelmes és olyan jól is tart, mint ahogyan kinéz?

Akárki akármit mond, az "öreg" totál jól megragadta a témát.

Azt mondjuk nem értem, miért csak automatával van! :nemtom:
Még jó, hogy talán lesz majd 6sebességes kézi...
Az viszont megincsak nem értem, hogy a 3.5ös miért lesz alapból 4 sebességes :?: automatával, amikor legkevesebb az 5ös kézi lenne, a gagyi automata meg opció... de miért 4 sebesség??? 4 sebesség 2008-ban.... döbbenet...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22176
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.03.03 19:47

Gondolom azért 4 sebességes, mert azt fillerekért adják. Annak is 20 k$ alatt kell lennie. Amúgy, ha 60-70 mph-nél nem mennek gyorsabban, akkor elég. ;)

Bőrülés: kíváncsi vagyok, hogy tényleg bőr-e. :roll: A Mustangban jó esetben az első ülések első fele bőr. A többi, hátsó ülések kompletten, műbőr.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.03 21:17

de bőr... a mű az más kérdés :mrgreen:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.03 21:17

Kiváncsi vagyok mikor fog nálunk megjelenni az első Challenger...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.03 21:36

Ja, tudom mit felejtettem el... ami botrány az a 4évszakos gumik...

egy igazi üzleti zseni volt aki kitalálta... a szar, ami mindig szar, viszont télen is :roll: :monokli:
Igazi amerikia gyökérség... ez a 4évszakos gumi mindig kiakaszt...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22176
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.03.03 21:39

És mindenre ezt teszik. Illetve nem igaz, a GT500as igazi nyári gumikkal jön. :thumb: De a GTmről azt dobtam le elsőként. ;)

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.03 23:50

Akárhol olvasok teszteket Mustangokkal és ez a szemét van rajtuk, jelentős hátrányt jelent minden szempontból....
A Challengernek sem tehet jót... :roll:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.03.04 8:55

Azért azt sem szabad elfelejteni, hogy ott ismerik az időjárás előre jelzést és mennek a hókotrók (nem amikor már leesett 1m, akkor kezdik elővenni... :D, bár mostanában amikor leesett 1,5-2 m ott meg téli gumi sem megoldás...). Ettől még nem lesz jó a 4 évszakos, de sokkal kisebb az igénybevétel, ezért nem annyira nagy gond...

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.03.04 9:08

LeMans67 írta:de sokkal kisebb az igénybevétel, ezért nem annyira nagy gond...
eztet nem értem?
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.03.04 9:31

Egy letakarított, "csak vízes" úton simán elközlekedsz a 4 évszakossal...

Válasz küldése