Dodge Challenger 2008-
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Igen, mert én úgy vettem, hogy a szokásos viccelős-csipkelődős hozzászólásaid egyikéről van szó...
Azt mivel a gépelésben amúgy is gyenge vagy, a smiley lemaradt a végéről... ennyi...
Azt mivel a gépelésben amúgy is gyenge vagy, a smiley lemaradt a végéről... ennyi...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Részben az volt, de a smiley elhagyása szándékos volt, hogy azért kapjon súlyt is a dolog. Engem zavart a Ford-fikázás. Bár valszeg én vagyok túl elvakult.StangMan írta:Igen, mert én úgy vettem, hogy a szokásos viccelős-csipkelődős hozzászólásaid egyikéről van szó...
Azt mivel a gépelésben amúgy is gyenge vagy, a smiley lemaradt a végéről... ennyi...

bazz... egy Fordos fórumon engem is zavar, de Lömi szeret élcelődni... ő ilyen... nem gond, megszoktuk, kiosztjuk
Már rég kinyírtam volna, ha nem tudnám, hogy jó csákó... ez a szerencséje
Ő meg megszokta, hogy kiosztjuk
A smileyt odatettem volna, biztos van megfelelő, hogy ő is vegye a nyomatékosítást...
De biztos nem ettől fog megváltozni... te sem... én sem... ez van...

Már rég kinyírtam volna, ha nem tudnám, hogy jó csákó... ez a szerencséje

Ő meg megszokta, hogy kiosztjuk

A smileyt odatettem volna, biztos van megfelelő, hogy ő is vegye a nyomatékosítást...
De biztos nem ettől fog megváltozni... te sem... én sem... ez van...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Azt hiszem ezt a témát elkönyveltük akkor. Többet vártam tőled, mert… , de mindegy, már. Túltárgyaltuk ezek szerint.Bandit írta:Magyarázkodni nem fogok. Magyarázni sem, mert az vitát szül. Ha nem veszed ki a lényeget akkor minek is?
Felhúztad az orrod, pedig nem gondoltam ezt annyira véresen. De bocsánatot nem fogok kérni, mert jogosnak érzem amit írtam.
Ha neked így megfelel akkor legyen.
Kedvellek, de túlélem ha nem szólsz hozzám. Csak továbbra is ilyen felnőttesen!
Komolyan mondom (!) nincs semmi gond, csupán csalódtam, de ez már az én gondom...
Nos akkor pár érdekesebb adat az autóról:

Ahogy már kitárgyaltuk az autó $38,000, amiért a vevő kap:
- 0-96 km/h 4.9 sec
- 0-160 kevesebb, mint 17 sec
- 1/4 mérföld 13,3 sec
- 96-0-ra fékezés 33.528 m
- kanyarsebesség 0,88 g
- 5 sebességes autoamta váltó (nincs kézi
)
Egy igazi régi stílusú autó. Két ajtó, hátsókerékhajtású kupé a "Charger alapjain". 10 cm-el rövidebb a keréktávolsága, mint a Charger vagy a 300C-nek. Az autó természetesen rendelkezik a mai kor fejlesztéseivel (bár szerintem ez néha átok) ABS, ESP, ATC.
Legyen kis érdekesség is: egy nyugdíjas tervezőt vettek elő, hogy a hátsókerekes gép alapjait kitalálja. Tehát tényleg visszanyúltak a gyökerekhez
. Ez az SRT8-as jobb, mint a többi más típusú SRT8, mert jobban használható akár napi használatra is az új futómű kialakítás miatt. Praktikus a belső műszerfal kialakítás és jól használható a hátsó ülés 60/40 oszthatósága is. A FÜGGETLEN 5 karos hátsó felfüggesztésnek köszönhetően nagyon jó laterál g gyorsulási értéket tud az autó. Ennek köszönhetően jó az autó utazási komfortja is. Ami már nem annyira jó szerintem, hogy hogy négyévszakos gumikat kapott, igaz ezek Goodyear Eagle RS-A-k. A háromévszakos Goodyear F1 Supercar gumik már opcionálisak. A váltó automata, de akár kézzel is váltható az ötsebesség. A fékezésről a BREMBO cég 360 x 32mm első és 350 x 26mm hátsó tárcsái gondoskodnak. A stabilitás proggram 0,6 G esetén automatikusan bekapcsol.
Színek:-narancs
- ezüst
- fekete
Az autó belső terét az eredetihez próbálták közelíteni a mai igényeknek átszabva. Az eredeti külső tükröket is figyelembe véve alkották meg a mostaniakat. Természetesen ma már bőr ülések vannak a gépben és nem vynil. A zenéről 13 hangszóró gondoskodik, 322 Wattal és egy 200 Watt-os Subwooferrel. Adott még a Sirius Satellite radio. A MyGIG rendszer szintén elérhető.

Motor adatai:
- V8 HEMI 370 cui (6,1 L) 10,3:1 kompresszió, 425 LE @6200 ford, 576 Nm 4800 ford.
- fogyasztás: 13 mpg city /18 mpg highway
- a váltó áttételei: 1.: 3.59; 2.: 2.19; 3.: 1.41; 4.: 1.00; 5.: 0.83, rükverc: ; 3.17:1.
- végáttétel: 3.06:1; OTGR, 2.54
- 1160 amp generátor 630 CCA akkumulátorral.
Terveett változások:
- 6 sebességes TREMEC váltó
- BASE alapmodell 3.5L HO V6, 250 hp(?), 4 sebességes automatával,
- R/T 5.7L V8 380 hp (?) 5-speed automatával és 6 sebességes kézi váltóval.

Ahogy már kitárgyaltuk az autó $38,000, amiért a vevő kap:
- 0-96 km/h 4.9 sec

- 0-160 kevesebb, mint 17 sec
- 1/4 mérföld 13,3 sec
- 96-0-ra fékezés 33.528 m
- kanyarsebesség 0,88 g
- 5 sebességes autoamta váltó (nincs kézi

Egy igazi régi stílusú autó. Két ajtó, hátsókerékhajtású kupé a "Charger alapjain". 10 cm-el rövidebb a keréktávolsága, mint a Charger vagy a 300C-nek. Az autó természetesen rendelkezik a mai kor fejlesztéseivel (bár szerintem ez néha átok) ABS, ESP, ATC.
Legyen kis érdekesség is: egy nyugdíjas tervezőt vettek elő, hogy a hátsókerekes gép alapjait kitalálja. Tehát tényleg visszanyúltak a gyökerekhez

Színek:-narancs
- ezüst
- fekete
Az autó belső terét az eredetihez próbálták közelíteni a mai igényeknek átszabva. Az eredeti külső tükröket is figyelembe véve alkották meg a mostaniakat. Természetesen ma már bőr ülések vannak a gépben és nem vynil. A zenéről 13 hangszóró gondoskodik, 322 Wattal és egy 200 Watt-os Subwooferrel. Adott még a Sirius Satellite radio. A MyGIG rendszer szintén elérhető.

Motor adatai:
- V8 HEMI 370 cui (6,1 L) 10,3:1 kompresszió, 425 LE @6200 ford, 576 Nm 4800 ford.
- fogyasztás: 13 mpg city /18 mpg highway
- a váltó áttételei: 1.: 3.59; 2.: 2.19; 3.: 1.41; 4.: 1.00; 5.: 0.83, rükverc: ; 3.17:1.
- végáttétel: 3.06:1; OTGR, 2.54
- 1160 amp generátor 630 CCA akkumulátorral.
Terveett változások:
- 6 sebességes TREMEC váltó
- BASE alapmodell 3.5L HO V6, 250 hp(?), 4 sebességes automatával,
- R/T 5.7L V8 380 hp (?) 5-speed automatával és 6 sebességes kézi váltóval.
Nekem továbbra is tetszik kívül...
Bévül jó az űlés, de kiváncsi lennék rá, hogy olyan kényelmes és olyan jól is tart, mint ahogyan kinéz?
Akárki akármit mond, az "öreg" totál jól megragadta a témát.
Azt mondjuk nem értem, miért csak automatával van!
Még jó, hogy talán lesz majd 6sebességes kézi...
Az viszont megincsak nem értem, hogy a 3.5ös miért lesz alapból 4 sebességes
automatával, amikor legkevesebb az 5ös kézi lenne, a gagyi automata meg opció... de miért 4 sebesség??? 4 sebesség 2008-ban.... döbbenet...
Bévül jó az űlés, de kiváncsi lennék rá, hogy olyan kényelmes és olyan jól is tart, mint ahogyan kinéz?
Akárki akármit mond, az "öreg" totál jól megragadta a témát.
Azt mondjuk nem értem, miért csak automatával van!

Még jó, hogy talán lesz majd 6sebességes kézi...
Az viszont megincsak nem értem, hogy a 3.5ös miért lesz alapból 4 sebességes

-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ja, tudom mit felejtettem el... ami botrány az a 4évszakos gumik...
egy igazi üzleti zseni volt aki kitalálta... a szar, ami mindig szar, viszont télen is

Igazi amerikia gyökérség... ez a 4évszakos gumi mindig kiakaszt...
egy igazi üzleti zseni volt aki kitalálta... a szar, ami mindig szar, viszont télen is


Igazi amerikia gyökérség... ez a 4évszakos gumi mindig kiakaszt...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Akárhol olvasok teszteket Mustangokkal és ez a szemét van rajtuk, jelentős hátrányt jelent minden szempontból....
A Challengernek sem tehet jót...
A Challengernek sem tehet jót...

-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Azért azt sem szabad elfelejteni, hogy ott ismerik az időjárás előre jelzést és mennek a hókotrók (nem amikor már leesett 1m, akkor kezdik elővenni...
, bár mostanában amikor leesett 1,5-2 m ott meg téli gumi sem megoldás...). Ettől még nem lesz jó a 4 évszakos, de sokkal kisebb az igénybevétel, ezért nem annyira nagy gond...
