Elküldve: 2007.08.30 15:29
Ez a szerencse, hogy ennyiféle izlésünk van. Nekem nagyon tetszik.Schmidi írta:Én még a széppel is vitatkoznék...
Ez a szerencse, hogy ennyiféle izlésünk van. Nekem nagyon tetszik.Schmidi írta:Én még a széppel is vitatkoznék...
khm... igentrafo2000 írta:winkler az monnyon le
Mert Winkler is tudja, hogy a.. khmm... érdekes fejszerkezetét, csak egy markáns autó tudja ellensúlyozni.TomiTomi írta:Asszem az sem véletlen, hogy Winkler könyvénak a borítójára a DeLorean került.
Ezt annyit hajtogatod, hogy már, már elhittem. Mióta olvastam az "American Muscle Cars 1952-2005"-et, azóta azért kételkedem ebben. A GTO csak egy volt a láncolatban...LeMans67 írta:DeLorean egy dolgot alkotott, ami igazán sikeres lett és a legnagyobb hírnevet adta neki és ezt teljes elfogultság nélkül mondhatom :
Pontiac GTO - a muscle car alapítója.
Sajna fogalmad sincs a DMC12-esről, azért írsz ilyeneket.LeMans67 írta:Épp ezért érthetetlen számomra, hogy mitől lett 6 cikis rönyó hengerecske a DeLorean motorházteteje alatt (tudom, nem tudott mást szerezni...., de akkor is...). Inkább a korabeli csoffadt GM v8-as került volna bele. Azzal legalább mozogna...
Nem, ez autós történeti dolog. Igen, volt már hasonló autó (pl. Riviera - de az luxus volt), de a Pontiac a LeMans GTO opciós csomagjával alkotta meg az első, elismert muscle car-t. Aztán erre válaszként jelentek meg a konkurens és GM-es válaszok. Erre keresgélhetsz a netten, fogsz találni rá írást bőven (Pontiac-ban morogni nekem.. )TomiTomi írta:Ezt annyit hajtogatod, hogy már, már elhittem. Mióta olvastam az "American Muscle Cars 1952-2005"-et, azóta azért kételkedem ebben. A GTO csak egy volt a láncolatban...LeMans67 írta:Pontiac GTO - a muscle car alapítója.
Hát azért ezt azt még tudok. Igazából ez a gép egy kompromisszum autó lett... itt gyakorlatilag meg is bukott...A kis fogyasztástól, már akkor is messze volt. Dög nehéz volt. Rönyó motor helyett akkoriban tett volna bele vmi komolyabb minőségű motort. Ez a motor nem bírt el a súllyal...TomiTomi írta:Sajna fogalmad sincs a DMC12-esről, azért írsz ilyeneket.
Tomi hány kiló és mekkora volt egy Alpine? Mekkora egy DeLorean? Trabi motor gokartban brutál jó, városban használható volt, országúton elgurult, de lomha volt. Azért mert valami valahol jó, nem biztos, hogy máshol is jó. Egy sportautó lomha motorral vicces. Főleg olyantól, aki elötte "sport" gépeket kreált..TomiTomi írta:A motor alapvetően nem volt rossz. Ajánlom figyelmedbe a korabeli Renault Alpine-eket, amelyek ugyan ezzel a motorral készültek és sokkal sportosabbak voltak a DMC-12-esnél
Én egy vén kecske vagyok tudom..TomiTomi írta:Ő is öregedett, nemcsak Te.
A DeLorean 1230 kg körül volt és ehhez volt egy 2,8-as motorja. Manapság ennél nehezebb Golfot árulnak 1,4-es szívómotorral.LeMans67 írta:Hát azért ezt azt még tudok. Igazából ez a gép egy kompromisszum autó lett... itt gyakorlatilag meg is bukott...A kis fogyasztástól, már akkor is messze volt. Dög nehéz volt. Rönyó motor helyett akkoriban tett volna bele vmi komolyabb minőségű motort. Ez a motor nem bírt el a súllyal...
Más időben készült a kettő. A DMC-12-est akkor kezdték el tervezni, amikor benzinhiány volt és még a Mustangban sem volt V8as.LeMans67 írta:Azért mert valami valahol jó, nem biztos, hogy máshol is jó. Egy sportautó lomha motorral vicces. Főleg olyantól, aki előtte "sport" gépeket kreált..
Khm, amiről beszélsz, az a VW 1,4 L de 140-170 LE-s motor és talán egyik legmodernebb motor! (amúgy, jé megjelent egy 80 és egy 122 LE-s is az 1,4-ben, 2 hete még nem volt)TomiTomi írta:A DeLorean 1230 kg körül volt és ehhez volt egy 2,8-as motorja. Manapság ennél nehezebb Golfot árulnak 1,4-es szívómotorral.
Ami nincs az nincs, elbukta.. Az Alpine egy komoly gép volt a maga korában, ezt készséggel elismerem, de ronda volt mint a bűn...a DeLorean egy szépség hozzá képest.TomiTomi írta:A Renault Alpine A310 250 kg-al könnyebb volt és 20 LE-vel erősebb. De az egy sportkocsi, a DMC-12-es pedig egy GT. Amúgy Európában kat nélkül a DeLo motorja is erősebb lett volna, meg teljesen elkészült a turbos változat, csak már nem volt alkalma John Z-nek piacra dobnia.
Eh Mustang Viccet félre téve, igazad van, de amikorra gyártásba került, már komoly sportos gépek voltak...TomiTomi írta: Más időben készült a kettő. A DMC-12-est akkor kezdték el tervezni, amikor benzinhiány volt és még a Mustangban sem volt V8as. .
Szívó 170 LE-val? Nem kevered a szezont a fazonnal?LeMans67 írta:Khm, amiről beszélsz, az a VW 1,4 L de 140-170 LE-s motor és talán egyik legmodernebb motor! (amúgy, jé megjelent egy 80 és egy 122 LE-s is az 1,4-ben, 2 hete még nem volt)TomiTomi írta:A DeLorean 1230 kg körül volt és ehhez volt egy 2,8-as motorja. Manapság ennél nehezebb Golfot árulnak 1,4-es szívómotorral.
Abszolut izlés kérdése, de biztos, hogy az A310-esre gondolsz? Nem az A110-esre? Ez utóbbi nem létezett V6-ossal.LeMans67 írta:Az Alpine egy komoly gép volt a maga korában, ezt készséggel elismerem, de ronda volt mint a bűn...
TomiTomi írta: Más időben készült a kettő. A DMC-12-est akkor kezdték el tervezni, amikor benzinhiány volt és még a Mustangban sem volt V8as. .
Könnyebb vázzal?! A váz abszolut könnyű volt, megnézheted az Espritet. A nehéz a díszburkolat volt, a műanyagkarosszériára ráaggatott rozsdamentes acél lemezek. Viszont ez adta meg a kocsi karakterét...LeMans67 írta:Viccet félre téve, igazad van, de amikorra gyártásba került, már komoly sportos gépek voltak...
Elismerem jó gép lett volna, egy ütős motorral és könnyebb vázzal...
Bocs, ez a TSI, nem néztem, hogy szívó, csak hogy 1,4 és december elején még csak a TSI volt...TomiTomi írta:Szívó 170 LE-val? Nem kevered a szezont a fazonnal?
Nevetni fogsz, nekem a "béka" 110 jobban tetszik, mint a 310...TomiTomi írta:Abszolut izlés kérdése, de biztos, hogy az A310-esre gondolsz? Nem az A110-esre? Ez utóbbi nem létezett V6-ossal.
TomiTomi írta:Könnyebb vázzal?! A váz abszolut könnyű volt, megnézheted az Espritet.
Eccer az is jön, de még különböző Ford-ok állnak sorban.LeMans67 írta:Lassan kivesézzük a gépet, de nincs egy jó cikk még sem..
Még szavadon foglak egyszer szerintem, de nem most lesz, mert van még mit olvasnom...TomiTomi írta:Ha érdekel, kölcson adom ezt a könyvet: