nekem így sokkal jobban tetszene , kár hogy a másik pofával gyártják
2008- Dodge Charger
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- szireta68
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1229
- Csatlakozott: 2008.09.07 21:06
- Tartózkodási hely: Budapest
városban nem, meg hát a garázsban is jobban mutatTomiTomi írta:Ja. Így még 4 ajtós is lehetne...szireta68 írta:nekem így sokkal jobban tetszene , kár hogy a másik pofával gyártják
Bár a mai világban a rejtett fényszóróknak nincs sok teteje, hisz mindig lámpával kell közlekedni.
amúgy az eredetivel nekem nem az ajtók számával vsn bajom, egyszerűen csak gyermeteg a pofája
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re:
Hát igen,bár én megvagyok békélve az új orral is,de ez valahogy jobb lett volna és kár,hogy nem gyártják 2ajtósba.
Viszont,ha már van egy kis ,,saját,, tapasztalat,akkor megírom.(sajnos csak félig saját,mert én nem nagyon mentem az autóval,mivel horror lett volna a díja,de jobb egyből átéltem azokat a dolgokat,amiket a V6-os charger adott.)Mondhantám,hogy szerelem volt első látásra,mivel nem terveztük,hogy ilyet bérlünk,de fantasztikus volt.Ez egy 2012-es volt már,az átfésült új charger és jót tett neki,kicsit megvadította.Gondolom probálták jobban rárajzolni annak a chargernek a vonalait,amit mindenki ismer.Belül egy elegáns,sportos,tágas autó kevés kapcsolóval,viszont egy fedélzeti nagykijelzős,érintőképernyős számitógéppel,amiről mindent lehet kezelni.Az autóbeállitásoktól a klímán át,a az iphone csatlaktatása után a telefont stb.(Ja,és a rádióállomásokat lehet am-ről,fm-ről,vagy szatelitről halgatni!)PErsze Iphone,usb,aux csatlakozó szépen,gusztusososan behelyezve belülre a könyöklöbe.A méretéről annyit,hogy én kb2m magas vagyok és amikor hátra ültem(ritkán)akkor simán ,kényelmesen befértem magam mögé,emellett a csomagtere is nagy!PErsze,azért megnéztem milyen a volán mögött,jó érzetü,kényelmesek,nagyok! az ülések,a kormánya jó tapintásu(bőr),kényelmes és könnyű.A váltó-motor hangját,sajnos nem nagyon lehet hallani,mert jól levan szigetelve,viszont a motor erős,nyomatékos,a váltó hihetetlenül,szinte lyukmentesen kapcsolta a fokozatokat és amin megvoltunk lepődve,hogy az úton tempomatot használva,leejtőhöz érve,magát fékezte illetve visszaváltott,abba a fokozatba ami legoptimálisabb volt,arra hogy lassitsa az autót a beállitott sebességre,majd leejtőről leérve visszaváltoagtott.(mint a kamionokba)Természetesen,több veztési módot lehet beállitani,Sport,Economy stb.A fogyasztásárol meg csak annyit,hogy autópályán,némi városi kocsikázással 7,5liter volt,de a max sem volt több mint 10lit városi használattal!A távirányitó új designes,egyszerű,gusztusos,rajta az új (nekem nem tetszik)Dodge logóval.Ugye az alapgombok,kinyit,bezár+csomagtartó.Viszont,ez ujrendszerü,okos autó és ha bezárod,elsétálsz,akkor bezár,viszont ha visszamész és 1,5m-en belül vagy,akkor automatiksuan kinyilik és világit minden lámpa,ez is állitható a computerről!Ja.és inditani is tudod a távirányitóról,gondolom a hidegek miatt,hogy előmelegitse a motort.Körülbelül ennyit tudtam hirtelen elmondani róla,nekünk annyira megtetszett,hogy kitudja,lehet egyszer még lesz saját is.
Az utolsó képen,próbálom szemléltetni az E-class és a Charger közti méret különbséget!
Re: 2008- Dodge Charger
Itt a Super Bee
http://www.autoblog.com/2013/03/12/2013 ... in-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoblog.com/2013/03/12/2013 ... in-review/" onclick="window.open(this.href);return false;