Oldal: 2 / 5

Elküldve: 2009.04.26 19:33
Szerző: StangMan
hehe... azé kemény...

Elküldve: 2009.04.26 19:47
Szerző: TomiTomi
A V12 TDI adatai

6,0 l V12, 1000 Nm, 478 LE

A kocsi tömegéről sajna nincs adat

Gyorsulás (0-100 km/h): 5,5 s
Fogyasztás (kombinált): 11,3 l/100 km

Elküldve: 2010.02.23 16:41
Szerző: LeMans67
Nem akartam a rally topicot rontani:

egy érdekes autózás:


Elküldve: 2010.02.23 17:29
Szerző: StangMan
:leesettall: Az Uri elég tisztességeset lép...

Elküldve: 2010.02.23 17:31
Szerző: LeMans67
pont azt néztem, hogy az öreg technika amikor belódul a Porsche alig bírja követni, nem hogy utolérni. Aztán fékezésnél érkezik, de egy "rallyre" épített gép és egy "pályára" optimalizált között ez a kanyarba beesési tempó eltérés egyértelmű. Aztán már az összkerék segít a kockának rendesen kifelé...

Elküldve: 2010.02.24 12:44
Szerző: atyka
Szépen, nyugisan autóztak, ebben a tömegben. Szerintem az nem nagyon derül ki a videoból, hogy mit tudnának, hiszen lassan mentek...a Porke valahol hét és fél-nyolc perc körül körbeérne, ha valaki rúgná rendesen...kilenc perc alatt nekem is sikerült, igaz Z4-gyel, "túristaként" :)

Elküldve: 2010.02.24 12:54
Szerző: atyka
Megnéztem, 9.47 volt...hiába, öregszem. :)

Elküldve: 2010.02.24 13:43
Szerző: StangMan
atyka írta:Megnéztem, 9.47 volt...hiába, öregszem. :)
Azért nagyon nem mindegy ;)

Clarksson vmivel 10 alatt ment egy Jag X-Type BiTurbo diesellel... úgy, hogy keményen nyomta

9 alá nem megy túrista ;)

Elküldve: 2010.02.24 13:45
Szerző: StangMan
atyka írta:Szerintem az nem nagyon derül ki a videoból, hogy mit tudnának, hiszen lassan mentek...
Az kiderül, hogy amikor az Uri elnyomja neki, akkor a Porschés srác is kihuzatja rendesen... és csak fékezésnél éri be... az a Turbo meg 420lovas... szóval nem a köridő volt lényeg, mert a videó 10percnél is hosszabb, hanem az, hogy az Uriban vmi komoly motor dohog ;)

Elküldve: 2010.02.24 14:56
Szerző: atyka
...bár mint tudjátok, szeretek vitatkozni, (nem kekeckedni) azért megjegyzem, hogy nem megy az el olyan nagyon, de ugyebár 2 mp különbség az nem ugyanannyi méter 260-nál, mint hetvennél a kanyarban. Szóval ez az "azannya, féktávon utoléri, de az egyenesben hogy elnyúlik tőle..." maradjon meg a Palik szövegének. :)
Kétségtelen, brutál gép az Audi, de versenykörülmények között kb a második kigyorsításig lett volna elöl...és ezzel nem leszólni akarom, nekem jobban kellene, mint a Porsche... :)

Elküldve: 2010.03.29 15:09
Szerző: StangMan
Huhh.... ez azé disznót lép


Elküldve: 2010.04.30 13:25
Szerző: TomiTomi
Audi R8 Spyder 'Szépség és a szörnytegek'




Lehet, hogy csak én vagyok olyan perverz, hogy a szörnytegek jobban tetszenek... :rrr:

Elküldve: 2010.04.30 13:51
Szerző: novazze
R8-ak közül nekem csak a Spyderrel van bajom...

Elküldve: 2010.06.15 9:39
Szerző: TomiTomi
Szokatlan összehasonlító teszt :hmm:


Elküldve: 2010.06.16 9:51
Szerző: LeMans67
Legalább a Honda alá tettek volna valami futóművet, hogy ne boruljon a kanyarokban és ne sodródjon... Ráadásul látható, hogy a karikás nem nyomja a knyarokban, még csak meg se mozdul a gép... :roll:

Lehetett volna valami jó kis tuningolt futóműves Japó és akkor azt mondom olcsón hasonló, de így...