Oldal: 12 / 14

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.01.28 12:52
Szerző: TomiTomi

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.01.30 12:55
Szerző: TomiTomi
Autoblog: 2017 Ford Focus RS


Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.01 14:08
Szerző: TomiTomi
Chris Harris on Cars: Ford RS200 és Audi Sport Quattro


Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.02 9:21
Szerző: LeMans67
Azért ebben a témában egy Lancia, Audi (nekem a rendes kupé sokkal jobban tetszik, mint ez a kis rövid, hiába ér többet), esetleg Peugeot lenne az érdekes bemutató. Szegény Ford a végére érkezett csak meg és be is zárt a játék...

Ettől függetlenül, ha valakit érdekel:
Olvasni való (angolul van)


Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.02 11:34
Szerző: TomiTomi
Tényleg jó kis cikk. Főleg a kocsiknál, hogy melyik miért emlékezetes. :aaaaaa:

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.04 9:31
Szerző: LeMans67
Mondjuk, ha a technikai adatokat nézed, akkor hihetetlen volt, hogy volt aki önként beült és versenyzett :burnrubber:
A menet tulajdonságok jóval meghaladták szerintem a kor technikáját és a biztonsági előírásokat. Nem is véletlen tiltották be, de ettől függetlenül nem semmi amit produkáltak...

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.09 11:31
Szerző: TomiTomi

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.09 16:34
Szerző: LeMans67
Jó kis cikk csak pár alap dolog nem stimmel, ami autós újságírónál ciki :) Audi RS3 2,5 T 367 LE-s (ami ugye több, mint a 350, ráadásul 4,3 sec-es rajtja van és nem idei - 2016-os autó) és tudja a Drift gomb kivételével az összes dolgot...

Másik ilyen gép a Golf R (vagy Audi S3), ami 2,0 T és "csak" 300 Le, de ebből tudja a 4,9 sec-es gyorsulást (Focus RS 4,7 sec) és a Drift gomb kivételével mindent, akár KOMBI kivitelben is! Ráadásul a Golf R még olcsóbb is....

Ezeket a dolgokat leszámítva nem rossz cikk, fura mód még technikai dolgokról is lehetett olvasni benne. Bár pont a lényegről nem ír, hogy az elektronikus nyomaték osztogatás mennyire borítja be a gyomrot? :ordog: :burnrubber:

Eléggé jól gyorsul! Érdekes autó, jó lenne egy kifejezetten az élmény vezetésről szóló beszámoló, hogy milyen az út fekvése, kanyarokban a stabilitása mennyire fognak a fékek? (aránytalanul nagy fékek vannak, ami nem rossz dolog, de innentől érdekes lehet a tömeg adat...vagy a pályázás miatt ekkora? )

Amúgy hihetetlen, hogy eljutottunk oda, hogy ilyen kis és olcsóbb kategóriás gépek 5-ön belül lépnek 0-100-ra. Egy jól felszerelt Mondeo is drágább...

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.09 21:14
Szerző: TomiTomi
Ugye a cikkben az sem igaz, hogy ebben van a legnagyobb féktárcsa 355 mm-el Ford személyautóban. A Mustangban 15"os van, ami 381 mm...

Tesztnek amúgy sem nevezhető, inkább első benyomásuk van a Focusról. Abban meg biztos lehetsz, hogy fogunk olvasni Focus RS vs Golf R teszteket.

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.10 11:10
Szerző: TomiTomi
RS himnusz


Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.24 20:11
Szerző: TomiTomi
S-Max és Galaxy bemutató

Totalcar: Családi csapatós csatahajók

Kép

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.29 19:13
Szerző: TomiTomi

Re: EU Ford

Elküldve: 2016.02.29 19:23
Szerző: TomiTomi
GarázsTV: Ford Focus RS




Re: EU Ford

Elküldve: 2016.03.01 14:16
Szerző: TomiTomi
Carfection: Focus ST vs Mustang

Ebből a videóból megtudhatjátok, hogy miért a hot hatch az európai ember muscle carja...


Re: EU Ford

Elküldve: 2016.03.18 11:45
Szerző: TomiTomi
Carfection: Ford Fiesta ST vs Renault Clio 220 Trophy vs MINI JCW