Chris Harris on Cars: Ford RS200 és Audi Sport Quattro
Re: EU Ford
Elküldve: 2016.02.02 9:21
Szerző: LeMans67
Azért ebben a témában egy Lancia, Audi (nekem a rendes kupé sokkal jobban tetszik, mint ez a kis rövid, hiába ér többet), esetleg Peugeot lenne az érdekes bemutató. Szegény Ford a végére érkezett csak meg és be is zárt a játék...
Tényleg jó kis cikk. Főleg a kocsiknál, hogy melyik miért emlékezetes.
Re: EU Ford
Elküldve: 2016.02.04 9:31
Szerző: LeMans67
Mondjuk, ha a technikai adatokat nézed, akkor hihetetlen volt, hogy volt aki önként beült és versenyzett
A menet tulajdonságok jóval meghaladták szerintem a kor technikáját és a biztonsági előírásokat. Nem is véletlen tiltották be, de ettől függetlenül nem semmi amit produkáltak...
Jó kis cikk csak pár alap dolog nem stimmel, ami autós újságírónál ciki Audi RS3 2,5 T 367 LE-s (ami ugye több, mint a 350, ráadásul 4,3 sec-es rajtja van és nem idei - 2016-os autó) és tudja a Drift gomb kivételével az összes dolgot...
Másik ilyen gép a Golf R (vagy Audi S3), ami 2,0 T és "csak" 300 Le, de ebből tudja a 4,9 sec-es gyorsulást (Focus RS 4,7 sec) és a Drift gomb kivételével mindent, akár KOMBI kivitelben is! Ráadásul a Golf R még olcsóbb is....
Ezeket a dolgokat leszámítva nem rossz cikk, fura mód még technikai dolgokról is lehetett olvasni benne. Bár pont a lényegről nem ír, hogy az elektronikus nyomaték osztogatás mennyire borítja be a gyomrot?
Eléggé jól gyorsul! Érdekes autó, jó lenne egy kifejezetten az élmény vezetésről szóló beszámoló, hogy milyen az út fekvése, kanyarokban a stabilitása mennyire fognak a fékek? (aránytalanul nagy fékek vannak, ami nem rossz dolog, de innentől érdekes lehet a tömeg adat...vagy a pályázás miatt ekkora? )
Amúgy hihetetlen, hogy eljutottunk oda, hogy ilyen kis és olcsóbb kategóriás gépek 5-ön belül lépnek 0-100-ra. Egy jól felszerelt Mondeo is drágább...
Re: EU Ford
Elküldve: 2016.02.09 21:14
Szerző: TomiTomi
Ugye a cikkben az sem igaz, hogy ebben van a legnagyobb féktárcsa 355 mm-el Ford személyautóban. A Mustangban 15"os van, ami 381 mm...
Tesztnek amúgy sem nevezhető, inkább első benyomásuk van a Focusról. Abban meg biztos lehetsz, hogy fogunk olvasni Focus RS vs Golf R teszteket.