Oldal: 4 / 15

Elküldve: 2008.02.07 14:09
Szerző: LeMans67
Bandit írta:
LeMans67 írta:...ennél a gépnél szerintem már érdems két kézzel kapaszkodni a kormányba, mikor gyorsul..
Szerinted..
Bandit, ha egy ilyen gépben minden elektonikusan szabályozott és nem lehet kikapcsolni, akkor nem ér 1 Ft-se...SZVSZ :D

Szerintem egy HEMI-nél a lényeg, hogy dobálja a fenekét...Erre értettem, hogy érdemes két kézzel fogni.. Amúgy egy ilyen motornál már szerintem mindegy milyen a váltó, mert mindnehol el kell kaparjon...

Nem értem miért nem inkább mély kék és Verdero zöld színben árulják? miért kell mindig divat felé futni főleg egy olyan cégnél, ahol anno vad, rikító színeket előszeretettel használtak...

Elküldve: 2008.02.07 14:13
Szerző: Bandit
LeMans67 írta:
Bandit írta:
LeMans67 írta:...ennél a gépnél szerintem már érdems két kézzel kapaszkodni a kormányba, mikor gyorsul..
Szerinted..
Bandit, ha egy ilyengépben is minden elektonikusan szabályozott és nem lehetk ikapcsolni, akkor nem ér 1 Ft-se...

Szerintem egy HEMI-nél a lényeg, hogy dobálja a fenekét...Erre értettem, hogy érdemes két kézzel fogni.. Amúgy egy ilyen motornál már szerintem mindegy milyen a váltó, mert mindnehol el kell kaparjon...
Ha kapar a kerék sem kell 2 kézzel fogni a kormányt. Szerintem... 8)
Bár szerintem kanyarodni sem úgy kell , hogy előtte majdnem állóra fékezem a kocsit. :twisted:

Elküldve: 2008.02.07 14:37
Szerző: LeMans67
Bandit írta:Ha kapar a kerék sem kell 2 kézzel fogni a kormányt. Szerintem... 8)
Bár szerintem kanyarodni sem úgy kell , hogy előtte majdnem állóra fékezem a kocsit. :twisted:
Hm, megnézem, ha beütne a gumid, Te hogy vezetnél... Főleg akkor, mikor a Hekkről elmentél, mert 1/2 óránként kihagyott az egyik hengered padlógáznál... :sallala: Amúgy azon a túrán Chromlóval mi láttunk a tájból is sok mindent... :twisted:

Elküldve: 2008.02.07 14:38
Szerző: Bandit
LeMans67 írta: Hm, megnézem, ha beütne a gumid, Te hogy vezetnél... Főleg akkor, mikor a Hekkről elmentél, mert 1/2 óránként kihagyott az egyik hengered padlógáznál... :sallala: Amúgy azon a túrán Chromlóval mi láttunk a tájból is sok mindent... :twisted:
Mégis gyorsabb voltam. ;)

Táj? Azt én is néztem. Ennél a tempónál már untam is. 8)

Elküldve: 2008.02.07 14:40
Szerző: LeMans67
Bandit írta:Mégis gyorsabb voltam. ;)
Legyen neked: Gyorsabb voltál.. eheheh :D

Elküldve: 2008.02.07 16:13
Szerző: TomiTomi
kaRdoSmuki írta:Egyszerűen nem értem, hogy miért nem tudnak a kettes Focus / hármas Mondeo váltógombja helyett valami mást rászerkeszteni. Bocs, de szerintem ez ultragagyi.
Az amerikaiak még sosem láttak olyat, (én sem :oops:) és így megfelel nekik. Még mindig elfelejtitek, hogy az alapkivitel 20 e$ alatt van. Igen, jó 3 misi. Azért mit is kapsz errefelé. :roll:

Elküldve: 2008.02.08 9:42
Szerző: TomiTomi
hxc Cuda-t épít belőle mindenféle klassz színben. ;)

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Elküldve: 2008.02.08 13:26
Szerző: StangMan
bazz... ezek nagyon jól néznek ki !!!! :klassz:

Elküldve: 2008.02.08 13:48
Szerző: TomiTomi
Nem véletlen, ezek csak rajzok. ;)

Elküldve: 2008.02.08 14:58
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:Nem véletlen, ezek csak rajzok. ;)
Nekem is ez jutott eszembe. :pacsi:

Elküldve: 2008.02.08 15:12
Szerző: TomiTomi
Vissza az SRT-8-hoz. ;)

Kép

Találtam pár műszaki adatot, bár nem túl exaktak. :|

Motor
- HEMI V-8, 6,1l
- 425 LE és 570 Nm

Méretek
- tömege: 1905 kg

Menetteljesítmény
- 0-60 mph: 5 s felett valamivel
- 0-100 mph: kevesebb mint 17 s
- 1/4 mérföld: kevesebb mint 14 s
Forrás: The Mustang News

Elküldve: 2008.02.08 19:41
Szerző: LeMans67
Plymouth CudA: Zöld, lila, narancs, NAGYON jó!!

Remélem lesz belőle autó. (ezek a színek a régi gyári színei a Cudának...)

Elküldve: 2008.02.11 21:55
Szerző: TomiTomi
Kép

;)

Elküldve: 2008.02.11 22:40
Szerző: kaRdoSmuki
Egyedül a tető íve és az övvonal hasonlít. Csak tényt állapítottam meg, nem azt mondtam, hogy rossz.

Elküldve: 2008.02.12 0:06
Szerző: StangMan
kaRdoSmuki írta:Egyedül a tető íve és az övvonal hasonlít. Csak tényt állapítottam meg, nem azt mondtam, hogy rossz.
:mrgreen: