Oldal: 4 / 5

Re: Audik

Elküldve: 2012.10.05 12:35
Szerző: TomiTomi

Re: Audik

Elküldve: 2013.02.28 14:35
Szerző: TomiTomi
Paintball :mrgreen:


Re: Audik

Elküldve: 2013.03.28 15:52
Szerző: LeMans67
Elég jól eltalálták az RS4-et technikailag, de ez sem volt elég a Neckarsulmiaknak. Eltértek a régi V8 hagyományoktól és megjelentek az új turbos motorral az RS6-RS7 vonalon. 4,0 T lett, elég durva teljesítményel. RS6 kombiként megfutja a 0-100-at 3,9 sec alatt, amivel gyakorlatilag együtt megy a Porschéval. Az orra hívalkodó lett a a felirattal, de még Sajnos nem jelennek meg annyira a régi Quattro jellemzők ezen az autóm, olyan, mint egy sportos A6, csak csicsás orrot kapott, de a technika gondolom mindent kárpótol :burnrubber:

A lassan gyártásba kerülő RS6
Kép

Re: Audik

Elküldve: 2013.04.05 23:39
Szerző: doGmAI
Egy kis érdekesség: Az AUDI alvázszáma ugyebár úgy kezdődik: WAU (Ha TT, akkor meg TRU, mert ugye az magyar...) kivéve, ha RS-ről beszélünk. Mivel az autó annyira más, mint egy szokásos AUDI, ezért már az alvázszámban is jelzik ezt. A kocsik alvázszáma WUA betűjellel kezdődik....

Re: Audik

Elküldve: 2013.05.17 13:39
Szerző: LeMans67
Egy kis érdekesség, az Audit szeretőknek. Előszedték tavaly egy kis autókázásra:

Kép



Borzasztó a feneke..

Re: Audik

Elküldve: 2013.11.14 10:30
Szerző: TomiTomi
Audi S3 vs. Audi Sport quattro


Re: Audik

Elküldve: 2013.11.15 8:29
Szerző: LeMans67
Nagyon látszik a videon, hogy mennyire más az új autó útfekvése. Ahol a régi csúszik, mászik, ott az új könnyedén megy, mintha valami sima aszfalton menne...

Re: Audik

Elküldve: 2013.11.15 9:20
Szerző: TomiTomi
Ez jó?

Re: Audi

Elküldve: 2013.11.18 9:19
Szerző: LeMans67
Attól függ mi a cél, ha az, hogy egy szerpentines úton jól vezethető, könnyen irányítható legyen és GYORS, akkor NAGYON jó. Mondom ezt úgy, hogy az 1983-as sport Quattro 0-100-ra jobban húz! (hihetetlen, de 4,8-at tudott akkoriban. Ezt az értéket szerették Audinál, az RS2-eseknél a 90'-es évek közepén újra ez a szám látható, igaz ott már egy kombinál). Ezt mutatja az idő is. Szenvedni, küzdeni ezzel nem lehet hagyományos értelemben, bár azért ezt is az úton kell tartani, de jobban követi a vezető akaratát. Nem ettől jó egy autó?

A normál életben pedig pontosan terelgethető a gép, nem megy kirándulni, tehát határozottan növeli a biztonságot....(=feleség is mehet vele, az erő ellenére stabilan terelgethető, nem kell aggódni, hogy eljutnak az iskoláig vagy nem)

Anmi vicces, hogy ez egy S3 2,0 turbo, 300 paci, 380 Nm, erre fog még jönni az RS3...

Re: Audi

Elküldve: 2013.11.18 10:19
Szerző: TomiTomi
Én inkább úgy látom, hogy ezekkel az autókkal egyre gyorsabban kell menni, hogy valamiféle vezetési élmény keletkezzen és emiatt veszélyesnek érzem őket.

Re: Audi

Elküldve: 2013.11.18 16:02
Szerző: Bandit
Tény, hogy elmossa a sorfőr határait, hiszen azok az elektronika határozza meg az irányíthatóságot.
De Newton-t még az elektronika sem tudja meghazudtolni.

Amúgy meg eltelt közel 30 év a két autó között, szóval illik is jobban mennie.

Re: Audi

Elküldve: 2013.11.18 16:40
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Én inkább úgy látom, hogy ezekkel az autókkal egyre gyorsabban kell menni, hogy valamiféle vezetési élmény keletkezzen és emiatt veszélyesnek érzem őket.
Veszélyesnek érezni? Ez a cél? Én azt hittem egy autónál a jól vezethetőség a cél, ahogy fejlődik az autó ipar. Nem érzem rossznak ezt. Egy régi SQ biztos, hogy nagyon jó autó, igazi HOBBi gép, de ennyi. Ezzel szemben az S3 egy sima utcai gép sportos kivitelben. Mehet vele anyu bárhova és soha nem találkozik a durva oldalával. Aztán ha kikapcsolsz mindent, akkor előjön a régihez hasonló oldala.. A nagy dolgo, hogy TE választod meg, mit szeretnél és mikor, tehát 2 autót vettél egyben...

@ Bandit
Azért egy kis alsó kategóriás autó sportosabb kivitele, ami lever egy utcára tett Rally ikont, szerintem ez nagyon komoly fejlődés és még érkezni fog az RS sport kivitele is...

Re: Audi

Elküldve: 2013.11.18 20:50
Szerző: TomiTomi
A hibám az, hogy magamból indulok ki. Tuti napról napra gyorsabban mennék egy ilyennel, hogy ne öljön meg az unalom.

Re: Audi

Elküldve: 2014.08.07 12:00
Szerző: TomiTomi
Kezdődik a 3. generációs TT gyártása

Kép

És mindezt olvashatjuk egy amerikai webújságban: http://www.autoblog.com/2014/08/04/audi ... r-hungary/

Re: Audi

Elküldve: 2016.02.05 10:41
Szerző: TomiTomi
Audi R8 reklám