Auto Motor es Sport egy szar... az is volt, az is lesz... a németek idióták
az igazság az, hogy az utolsó igazán tartós, 100évig elmenős, nem agyon elektronikalizált autók a némtektől 96-97körül gördültek ki a kapun...
W124es Merci 95ig, Audi A6 97ig, VW-től a Golf II 91ben, Opel meg a maga módján mindig le volt maradva, így az Omega, a B Vectra, B Corsa és a G Astra is...
Engem elsősorban a pénz hiánya vezetett a "régebbi" autókhoz, illetve, hogy szeretem a prémium kategória kényelmét és méretét, de újban vagy újabban nem tudom megfizetni...
Megbízhatóság ma már nem jellemző, de vannak áltag feletti megbízhatóságú autók.
A 92es Legacyt nekem nagyon szimpatikus, kívülről szépnek mondom mert nekem tetszett, de belűl egy lovas kocsi minőségét és ergonómiáját nyújtja... Sajnos ez van.
A Subaru ergonómiában 2000ig sehol nem volt, csapnivaló minőség és anyagok... pedig a 98-99es Impreza GT-k / STi-k az autógyártás egyik legszebb autói... belül... khm... hagyjuk. Ismerősőmnek ez van, imádom, de a belsejétől mindig elborzadok...
A Legacy az új modellel asszem 2003-ban, lett normális ergonómiájú, addig a Mitsubishi Galant 96/97es szintjén volt (az a borzalmas műfa, csakúgy mint a Galantokban).
Az Impreza valamivel jobb helyzetben volt, mert a "békaszemű" már elfogadhatóbb lett, de szintén az új az ami igazén minőségibb.
Az Audi esetében pl. én nagyon meglepődtem, hogy amikor a V8-amból átültem a z S4-be, a középkonzol pl. kopogós, igaz mintázott műanyagból van. A V8-ban ez puhított műbőrös okosságos volt... Ez a ma napig zavar, de kurvára...
Prémium autó ne legyen igénytelen és olcsó belül... szvsz