Porsche
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: Porsche
Ciki vagy sem, de egy régebbi 911-es azért már kiütheti a Mustang-ot a nyeregből nálam.
Na ez erős képzavar lett...
Szóval alólam... nyergestül.
Na ez erős képzavar lett...
Szóval alólam... nyergestül.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
Re: Porsche
Kombi PORSCHE??????? Hova tart a világ......
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/0 ... a_porsche/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/0 ... a_porsche/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Porsche
Az nem Prosche...TomiTomi írta:Cayenne az nem kombi?!
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
Re: Porsche
Nekem nem Porsche. Amúgy meg Tuareg a lelkem. Csicsás Tuareg.
Az én értékrendem szerint négynél kevesebb ajtaja van.
Az én értékrendem szerint négynél kevesebb ajtaja van.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche
És melyik az igazi Porsche? Azt ugye tudjuk, hogy az öreg Ferdinánd Barényi mester ötletétől ihletetten készítette a bogarat. Majd lapítottak rajta és elnevezték 356osnak. Utána ifjabbik Ferdinánd rajzolt egy még lapítottabb formát, amit azóta is variálnak... Ugye, ez a bogárvonal. Emellett többször nekifutottak más, modernebb sportkocsiknak, de sorra buktak. Míg egy modernizált, középmotorossá alakított 911es végre bejött. Aztán felugrottak a SUV vonatra és VWvel közösen megalkották a Cayenne-t (és a Touraget, később Q7est). Ez akkora siker lett, hogy már készíthettek 4 ajtós autót is. Mivel minden dizájn próbálkozásuk bukott, ezért a lapított bogár formát csavarták addig, míg előre befért a motor és oldalára 4 ajtó.
Persze nézhetnénk úgy is, hogy mindegyik modell igazi Porsche, csak más-más felhasználónak készült. (És az ilyen toleráns gondolkodás a Mustang összes generációját is Mustangnak tekinti. )
Persze nézhetnénk úgy is, hogy mindegyik modell igazi Porsche, csak más-más felhasználónak készült. (És az ilyen toleráns gondolkodás a Mustang összes generációját is Mustangnak tekinti. )
Re: Porsche
Tomi,jó irás!TomiTomi írta:És melyik az igazi Porsche? Azt ugye tudjuk, hogy az öreg Ferdinánd Barényi mester ötletétől ihletetten készítette a bogarat. Majd lapítottak rajta és elnevezték 356osnak. Utána ifjabbik Ferdinánd rajzolt egy még lapítottabb formát, amit azóta is variálnak... Ugye, ez a bogárvonal. Emellett többször nekifutottak más, modernebb sportkocsiknak, de sorra buktak. Míg egy modernizált, középmotorossá alakított 911es végre bejött. Aztán felugrottak a SUV vonatra és VWvel közösen megalkották a Cayenne-t (és a Touraget, később Q7est). Ez akkora siker lett, hogy már készíthettek 4 ajtós autót is. Mivel minden dizájn próbálkozásuk bukott, ezért a lapított bogár formát csavarták addig, míg előre befért a motor és oldalára 4 ajtó.
Persze nézhetnénk úgy is, hogy mindegyik modell igazi Porsche, csak más-más felhasználónak készült. (És az ilyen toleráns gondolkodás a Mustang összes generációját is Mustangnak tekinti. )
Nemtudom..lehet,hogy én túl konzervatív vagyok,de én valahogy nehezen békélek meg azzal,hogy a luxus sportkocsi gyártók is belépnek ezekbe a kategóriákba.PErsze,értem hogy kellenek,mert van rá igény,de valahogy akkorsem.Ha azt mondjuk(mondtuk!) hogy Lamborghini,Porsche,Maserati akkor senkinek nem egy suv jutott eszébe szerintem.....és hova tovább??!(jönnek a négyajtós kombik,luxusegyterűek,mikrobuszok stb...?)
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche
Ha belegondolsz, mindegyik márka elveszti szép lassan az eredeti profilját...
Re: Porsche
Amint megjelenik egy Mustang SUV, vagy négyajtós, elsőkerekes, esetleg dízel változat akkor nálam már bukta a dolog. Az nem lesz Mustang a szememben. A formavilágon meg lehet vitatkozni, de kinek a pap, kinek a papné.
Nekem az alapkoncepciótól való teljes elrugszkodás nem tetszik.
Nincs bajom a 924, 944, 928 és 968 vonallal, sőt. Mellesleg nem voltak bukták ezek az autók. A 968-ason kívül mindet sikerült már kipróbálnom és Prosche-k ezek is akárcsak a klasszikus farmotorosok, csak picit másképp és nem feltétlenül rosszabb értelemben.
Lássuk be, hogy ha meghaljuk a Prosche szót nem egy szobaterepjáró képe úszik be a lelki szemeink elé.
A Porsche név egyet jelent a száguldással és a vezetési élménnyel. Mert lehet, hogy a Cayanne is gyors a maga katergóriájában, de nem sportautó és ez igaz a Panamera-ra is. Szerintem ez egy gyorsabb Phaeton, amit majd vagy igazolnak a jövőbeni eladási statiszkák, vagy megcáfolnak. Valszeg nem lesz akkora bukta mint a Phaeton, mert jobban cseng a márkanév.
Az én szubjektív (bár sokak által megerősített) véleményem, hogy a Cayanne csak egy csicsás Tuareg.
Nekem az alapkoncepciótól való teljes elrugszkodás nem tetszik.
Nincs bajom a 924, 944, 928 és 968 vonallal, sőt. Mellesleg nem voltak bukták ezek az autók. A 968-ason kívül mindet sikerült már kipróbálnom és Prosche-k ezek is akárcsak a klasszikus farmotorosok, csak picit másképp és nem feltétlenül rosszabb értelemben.
Lássuk be, hogy ha meghaljuk a Prosche szót nem egy szobaterepjáró képe úszik be a lelki szemeink elé.
A Porsche név egyet jelent a száguldással és a vezetési élménnyel. Mert lehet, hogy a Cayanne is gyors a maga katergóriájában, de nem sportautó és ez igaz a Panamera-ra is. Szerintem ez egy gyorsabb Phaeton, amit majd vagy igazolnak a jövőbeni eladási statiszkák, vagy megcáfolnak. Valszeg nem lesz akkora bukta mint a Phaeton, mert jobban cseng a márkanév.
Az én szubjektív (bár sokak által megerősített) véleményem, hogy a Cayanne csak egy csicsás Tuareg.
20 cylinders cca 600 HP and 900 Nm
Re: Porsche
Na kérem, ez a kedvenc témám Én az összes Porschét rendszeresen "lebogarazom". Ha a tulaj aggódik, hamar be is bizonyítom. Az alvázszám karakterei, a gyári jelölések mind-mind azonosak, azonos helyen vannak, legfeljebb a mai porkát a mai "bogár"-ral kell összevetni. Amióta kijött a Cayenne, majd a Panamera, azóta méginkább. Az összes, még a Bugatti Veyron is egy tuningolt bogár
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Porsche
7:37,9 - Porsche 911 Carrera S a Nürnburgringen