Subaru
Elküldve: 2007.08.09 13:40
Subaru Impreza WRC első képei:
Jobban tetszik, mint bármely kép amit eddig láttam ez új Impreza-ról...
Jobban tetszik, mint bármely kép amit eddig láttam ez új Impreza-ról...
Alapban nem. USÁban tuti lesz 4 ajtós, Európában nemtom. Asszem sokan meglepődtek, mikor ezt bemutatták az Impreza utódjaként....LeMans67 írta:Ez már nem is Sedan lesz?
Ezt a véleményt a Subaru fórumban is sokat hallottam. Bár ez az első generáció előlről egy kicsit korábbi Corollára hasonlított, de nagyon.Árpi írta:Az 1. genes impreza az egyetlen japoautó amit elfogadnék , a szomszédom is a olyannal versenyzik.Ez az uj már tulságosan csili-vili , jobbak a régebbiek!
Asszem ezt így Subaru hagyománynak lehet nevezni. A kár az, hogy már ebben sincsenek keret nélküli ajtók.StangMan írta:nem olyan vészes... a két bajom vele:
- az eleje olyan mint a régi mazda 323-nak
- az autó meg olyan mint a régi seat leon
ennyi... kb 10 évvel van elmaradva...
Ja. A dizájn sose volt igazán erőssége a gyárnak, szvsz az Outbackem egy kisiklás. Viszont technikailag izgalmas autók voltak. Sajnos lassan de biztosan fogynak a különlegességek. Légrugó kihalt kb 5 éve, keretnélküli ajtók hiányoznak az új modellekről.... Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a következő.StangMan írta:pedig a keretnélküli ajto igazi subaru védjegy volt...
Na és megkapta az új Mondeo hátsó lámpáit...TomiTomi írta:Asszem ezt így Subaru hagyománynak lehet nevezni. A kár az, hogy már ebben sincsenek keret nélküli ajtók.StangMan írta:nem olyan vészes... a két bajom vele:
- az eleje olyan mint a régi mazda 323-nak
- az autó meg olyan mint a régi seat leon
ennyi... kb 10 évvel van elmaradva...
Forrás: TotálcarA Subaru legkisebb európai modellje mostantól nem egy átcímkézett, összkerékhajtású Suzuki. A Justy nevet ezen túl egy átcímkézett, elsőkerék-hajtású Daihatsu Sirion viseli.
Subaru G4e: tisztán elektromosan
A japán gyártók közül eddig elsősorban a Mitsubishi mutogatott a közönségnek korszerű villanyautókat, de az idén Tokióban a Subaru is egy ilyen prototípussal jelentkezik.
Galéria - kattintson a képre
A levelibéka-zöld metál kisautón külsőre semmi nem árulja el, hogy villamos hajtású. 3,99 méteres hosszával és csapott hátú karosszériájával szokványos, bár egész sportos nagyobbacska városi kiskocsinak látszik, legfeljebb az tűnhet fel az alapos szemlélőnek, hogy hiányoznak róla a belső égésű motorok hűtéséhez elengedhetetlen nyílások. Többek közt ennek is köszönhető, hogy az átlagosnak tűnő forma légellenállási tényezője csupán 0,28. Belül a piros műszerfal, a repülőgép-kormány, a műszereket helyettesítő nagy monitorok és a szokatlanul tágas tér már okozhat meglepetést, igaz, az autóba hivatalosan így is csak négy személy fér el.
Galéria - kattintson a képre
A hajtáslánc viszont egyáltalán nem szokványos: a G4e mozgatásáról egy 65 kW, azaz kb. 89 lóerő teljesítményű villanymotor gondoskodik, amelyet a padlóba épített Li-ion akkumulátorokból táplálnak. A típus így egy feltöltéssel mintegy 200 kilométert tehet meg. A japán mérnökök szerint a teljes feltöltés háztartási elektromos hálózatból ugyan bő nyolc óráig tart, viszont megfelelő erősáramú töltőberendezésről az akkumulátorok 15 perc alatt 80%-ig tölthetők.
A Subaru G4e sorozatgyártásának lehetőségéről egyelőre nem esett szó. A villamos hajtáslánc egyelőre nagyon messze van attól, hogy gyártani lehessen, de arra sincs sok esély, hogy a Subaru egy ehhez hasonló hagyományos kisautóval jelentkezzen a közeljövőben: a kis cég több mint tíz éve felhagyott a B szegmensbe sorolható kisautók gyártásával, és azóta más gyártóktól – a Suzukitól és a Daihatsutól – vásárolnak kiskocsikat.