Hírek
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hírek
Végveszélyben a Chrysler?
Chrysler egyik legnagyobb beszállítója, a Plastech csődöt jelentett, és leállította a szállítást az amerikai gyártó üzemeibe.
Egyelőre négy üzemet kényszerült azonnal leállítani a Chrysler vezetősége, de könnyen lehet, hogy a maradék tízben is kénytelenek lesznek beszüntetni a termelést, ha kulcsfontosságú beszállítójuk továbbra sem szállít. A Plastech nemcsak a Chryslernek szállít alkatrészeket, hanem a Fordnak, a GM-nek és a Toyotának is, de a legkisebb detroiti gyártó a legfontosabb üzletfele. Több mint 500 különféle alkatrészt, ajtópaneleket, motorháztetőket és egyéb préselt karosszéria-elemeket gyártanak a Chrysler számára.
Egyes elemzők szerint még az is elképzelhető, hogy a Plastech az amúgy is anyagi problémákkal küzdő Chryslert is csődhelyzetbe viheti, mivel az alkatrészek gyártásának áthelyezése akár hónapokba, vagy akár évekbe is beletelhet. A Chrysler most azt próbálja elérni a cégbíróságon, hogy átvehesse az ellenőrzést a Plastech gyáraiban, és folytathassa az alkatrészek előállítását, ameddig saját helyzete nem stabilizálódik, de kicsi a valószínűsége, hogy ez a próbálkozása sikerrel jár.
Forrás: Totalcar
Chrysler egyik legnagyobb beszállítója, a Plastech csődöt jelentett, és leállította a szállítást az amerikai gyártó üzemeibe.
Egyelőre négy üzemet kényszerült azonnal leállítani a Chrysler vezetősége, de könnyen lehet, hogy a maradék tízben is kénytelenek lesznek beszüntetni a termelést, ha kulcsfontosságú beszállítójuk továbbra sem szállít. A Plastech nemcsak a Chryslernek szállít alkatrészeket, hanem a Fordnak, a GM-nek és a Toyotának is, de a legkisebb detroiti gyártó a legfontosabb üzletfele. Több mint 500 különféle alkatrészt, ajtópaneleket, motorháztetőket és egyéb préselt karosszéria-elemeket gyártanak a Chrysler számára.
Egyes elemzők szerint még az is elképzelhető, hogy a Plastech az amúgy is anyagi problémákkal küzdő Chryslert is csődhelyzetbe viheti, mivel az alkatrészek gyártásának áthelyezése akár hónapokba, vagy akár évekbe is beletelhet. A Chrysler most azt próbálja elérni a cégbíróságon, hogy átvehesse az ellenőrzést a Plastech gyáraiban, és folytathassa az alkatrészek előállítását, ameddig saját helyzete nem stabilizálódik, de kicsi a valószínűsége, hogy ez a próbálkozása sikerrel jár.
Forrás: Totalcar
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A Subarunál készülhet az új Toyota Celica
Már tavaly novemberben kiderült, hogy a Toyota új, megfizethető sportkocsit szeretne bemutatni a közeljövőben. A legújabb japán sajtóhírek szerint azonban nem valamelyik saját modelljükre építik a Celica utódját, hanem a Subaru segítségével, az Impreza padlólemezére építik az új típust.
Állítólag két modellváltozaton dolgoznak: az egyszerűbbik, GT néven emlegetett kivitel hátsókerék-hajtású lesz, akárcsak a legendás Corolla AE86-os, míg a drágábbik AWD GT-Four összkerékhajtással, és az Impreza STi bő 300 lóerős turbómotorjával készül a Subaru egyik gyárában. A típus várhatóan egyféle, ferde hátú karosszériával készül majd, és biztosan nem lesz négy- vagy ötajtós megfelelője, mivel sem a Toyota, sem a Subaru nem szeretne házon belüli konkurenciát az Imprezának.
A kész műszaki alapoknak köszönhetően a fejlesztés viszonylag gyorsan folyhat, állítólag már 2009 őszén, a Tokiói Motor Show-n láthatjuk az új Toyota sportkocsit, ha máshogy nem is, tanulmányautóként biztosan.
Forrás: Totalcar
Most már tényleg minden márka elveszti az egyéniségét...
Már tavaly novemberben kiderült, hogy a Toyota új, megfizethető sportkocsit szeretne bemutatni a közeljövőben. A legújabb japán sajtóhírek szerint azonban nem valamelyik saját modelljükre építik a Celica utódját, hanem a Subaru segítségével, az Impreza padlólemezére építik az új típust.
Állítólag két modellváltozaton dolgoznak: az egyszerűbbik, GT néven emlegetett kivitel hátsókerék-hajtású lesz, akárcsak a legendás Corolla AE86-os, míg a drágábbik AWD GT-Four összkerékhajtással, és az Impreza STi bő 300 lóerős turbómotorjával készül a Subaru egyik gyárában. A típus várhatóan egyféle, ferde hátú karosszériával készül majd, és biztosan nem lesz négy- vagy ötajtós megfelelője, mivel sem a Toyota, sem a Subaru nem szeretne házon belüli konkurenciát az Imprezának.
A kész műszaki alapoknak köszönhetően a fejlesztés viszonylag gyorsan folyhat, állítólag már 2009 őszén, a Tokiói Motor Show-n láthatjuk az új Toyota sportkocsit, ha máshogy nem is, tanulmányautóként biztosan.
Forrás: Totalcar
Most már tényleg minden márka elveszti az egyéniségét...
Bazzz, ez durvaTomiTomi írta:Egyes elemzők szerint még az is elképzelhető, hogy a Plastech az amúgy is anyagi problémákkal küzdő Chryslert is csődhelyzetbe viheti...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Hát ez szar... és nem azér mer Subaru az alap, hanem azér mer a Celica GT-fourok indig egyedi és kúva jó kis autók voltak, így megint egy egyéniséggel kevesebb, lesz helyette egy álruhás Impreza...TomiTomi írta:Állítólag két modellváltozaton dolgoznak: az egyszerűbbik, GT néven emlegetett kivitel hátsókerék-hajtású lesz, akárcsak a legendás Corolla AE86-os, míg a drágábbik AWD GT-Four összkerékhajtással, és az Impreza STi bő 300 lóerős turbómotorjával készül a Subaru egyik gyárában...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Szerintem nem olyan rossz, mivel az új 5 ajtós gép valami szörny szülött (mint a régi Daewoo Lanos), hát legalább valami jó is készül Sub-éknál...
http://totalcar.hu/tesztek/impr08bem/
Cikkben első kép...
http://totalcar.hu/tesztek/impr08bem/
Cikkben első kép...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az a baj veled Lömi, hogy nagyon hozzászoktál a dzsiemes léptékhez, ahol karakterre való tekintet nélkül össze-vissza cimkézik az autókat. (Gondolom a Pontiac Lemans-nak cimkézett Astrát is jó ötletnek tartod...)
A Subaru egy karakteres gyártó. Ez kevésbé a megjelenésében, mint inkább a technikai megoldásokban jelenik meg. Boxer motor, szimmetrikus négykerékhajtás, 4WD és turbo. Ez eddig egyértelmű hovatartozást jelzett. Tök idétlennek tartom, hogy Toyotaként árulnak egy Subarut.
Amúgy a Toyota dizájnja sem feltétlenül világrengető. Nekem pl az aktuális Legacy/Outback ezerszer jobban tetszik az Avensisnél. Egy sportkocsinál még a Subaru tervezők/felelősök is jobban elengedhetik magukat. Erre az SVX is jó példa volt.
A Subaru egy karakteres gyártó. Ez kevésbé a megjelenésében, mint inkább a technikai megoldásokban jelenik meg. Boxer motor, szimmetrikus négykerékhajtás, 4WD és turbo. Ez eddig egyértelmű hovatartozást jelzett. Tök idétlennek tartom, hogy Toyotaként árulnak egy Subarut.
Amúgy a Toyota dizájnja sem feltétlenül világrengető. Nekem pl az aktuális Legacy/Outback ezerszer jobban tetszik az Avensisnél. Egy sportkocsinál még a Subaru tervezők/felelősök is jobban elengedhetik magukat. Erre az SVX is jó példa volt.
Tomi, szerintem itt ez nem kérdés... innováció minőség, akármi...
Lömi azt mondta ronda... én azt mondtam csótánygörény...
lehet hogy jó, de ilyen ratyi autóm az életben nem lesz...
Az STi a kiegészítőkkel jó, ez így iszonyat... és az a 14mp-s gyorsulás... nem is merném publikálni...
Lömi azt mondta ronda... én azt mondtam csótánygörény...
lehet hogy jó, de ilyen ratyi autóm az életben nem lesz...
Az STi a kiegészítőkkel jó, ez így iszonyat... és az a 14mp-s gyorsulás... nem is merném publikálni...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Azt írtam: sokkal jobb ez a Toyota név alatt futó Subaru, mint a subaru név alatt futó Daewoo 105 éve lejárt forma...
Inkább ne csináljon a Subaru tervezést szerintem, ha ilyet tud... Amúgy ha jól meélkszem, pont Te mesélted, hogy a Subaru fórumokon is mindenki ki van akadva...
A te Legacy/Outback formád jól eltalált forma volt (nekem tetszik, de eztel is mondom mindig, ha azzal jössz! ), erősen németes külső (bár ettől kiakadsz ), ráadásul ritka jól felszerelt is... Ha őszintén ránézel az új Imprezára ez egy formai visszalépés és akkor nem is voltam durva...
Inkább ne csináljon a Subaru tervezést szerintem, ha ilyet tud... Amúgy ha jól meélkszem, pont Te mesélted, hogy a Subaru fórumokon is mindenki ki van akadva...
A te Legacy/Outback formád jól eltalált forma volt (nekem tetszik, de eztel is mondom mindig, ha azzal jössz! ), erősen németes külső (bár ettől kiakadsz ), ráadásul ritka jól felszerelt is... Ha őszintén ránézel az új Imprezára ez egy formai visszalépés és akkor nem is voltam durva...