Oldal: 1 / 11

2010- Chevrolet Camaro

Elküldve: 2008.02.22 20:58
Szerző: TomiTomi
Kép

Kép

Elküldve: 2008.02.22 22:44
Szerző: StangMan
az első jó kép... jó morcos a Camaro...

Elküldve: 2008.02.22 23:13
Szerző: TomiTomi
Láthatólag az volt a cél, hogy lássuk, hogy elnyomja a Stanget és a Challyt. :D

Tudsz valami műszaki adatot a Camaroról?

Elküldve: 2008.02.25 15:08
Szerző: LeMans67
Most lesz végre? Én már nem is hiszem... :evil:

Elküldve: 2008.02.25 15:09
Szerző: TomiTomi
Mér, nem lesz? Az évjáratot én írtam a címbe. Megelőlegeztem nekik... :D

Elküldve: 2008.03.15 23:19
Szerző: TomiTomi
Pár kép... :mrgreen:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Elküldve: 2008.03.15 23:39
Szerző: StangMan
szerintem a kis első lámpák annyira nem jók... :nem:

viszont a belseje már rendes... :klassz:

Elküldve: 2008.03.16 0:06
Szerző: TomiTomi
Challynél tuti sokkal jobb.

Elküldve: 2008.03.16 10:32
Szerző: trafo2000
Jó lesz ez,kérek én is egyet szülinapomra

Elküldve: 2008.03.16 22:32
Szerző: TomiTomi
Késik a Chevrolet Camaro bevezetése
totalcar írta:Úgy tűnik, a Ford Mustang legkomolyabbnak tűnő riválisa az idén már nem kerülhet gyártásba: a hátsókerék-hajtású kupé 2008 ősze helyett csak 2009 tavaszán kerülhet gyártásba.

A csúszás pontos oka egyelőre nem ismert, bár egyes források szerint azért halasztották el a forgalmazás beindításának időpontját, mert így rögtön egy teljes modellévvel kezdődhet a típus pályafutása. Amerikában ugyanis bevett szokás, hogy egy típust csak egy évig gyártanak változatlan formában, és a vásárlók el is várják, hogy a modellév-váltás utáni autók legalább néhány apróságban eltérjenek az előzőektől, még ha csak új színek vagy kárpitok is jelentik a változást. Így ha 2008 végén elkezdenék a Camaro gyártását, akkor már fél év múltán költeni kellene a módosításokra, és a GM vezetése ezt állítólag nem szeretné.

Akármi is az ok, annyi biztos, hogy a GM kanadai összeszerelő üzemében 2009 februárjában indul a szériagyártás, méghozzá meglehetősen nagy léptékben: a gyárat évi 100 ezer autó előállítására rendezték be.

Elküldve: 2008.03.21 0:53
Szerző: TomiTomi
Kép

GM Considers 4-Cylinder Engine For Camaro, azaz GM gondolkodik rajta, hogy 4 hengeres motort is tegyen a Camaroba

A Saturn Sky, illetve Pontiac Solstice 2 l-es, 260 LE-s motorján gondolkodnak, hogy a CAFÉ szabályozásnak jobban megfeleljenek.

Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ez a motor ebben a nagy kasztniban tényleg kevesebbet fogyaszt-e mint egy nagyobb, 6 hengeres szívó motor...

Elküldve: 2008.03.21 4:37
Szerző: StangMan
háááááát... ekkora tömeget nyomatékkal lehet meglódítani, ahhoz meg, hogy alul is legyen belőle nem kis turbó motor kell....

a megfelelést valszeg az autópályás standard fogyasztási adat befolyásolhatja jelentősen...

2literes soros 4es Camaro... bazz... :bakker:

Elküldve: 2008.03.21 22:55
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:2literes soros 4es Camaro... bazz... :bakker:
Ezt az európaiaknak gyártják... :monokli:

A nagy német fórumon már volt olyan érdeklődő, aki azt mondta, hogy tetszik neki a új Mustang, de ezek a nagy motorok aztán tényleg nem az igaziak... :bakker: :hulye: :rohog:

Elküldve: 2008.03.21 23:13
Szerző: StangMan
akkor az olaszoknál lesz 900 köbcsentis be is... :rohog:

Elküldve: 2008.03.21 23:15
Szerző: TomiTomi
Persze, nekik készül a "0.5"-ös motorral. :rofl: