Aki nem volt még rallyn, az nem tudja mi az igazi autósport...
Sosem bírtam a Forma 1-et, de elismerem kemény idegek kellenek... csakúgy a Nascarhoz is...
400m... hagyjál már... Drift... naja...
Egyik sem lebecsülendő, de szvsz. az egyetlen autósport ahol minden egy helyen van, idegek, technika, gyorsulás, keresztbe-hosszába... az a rally.
Örökké sajnálni fogom, hogy nem lehetem ott előben egy igazi B-csoportos versenyen, de azért jobb helyzetben vagyok, mint akik manapság járnak rallyra, mert én láttam Integrale-t, Audi Quattrot, S2-öt, VFTS-t, Galant VR4-et menni... és nem a H-csoportban...
Itt egy videó 88-ból... mindenkinek ajánlom aki szererti a rallyt...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Valahogy mintha több vagányság lett volna a dologban akkor, mint most....Meg mintha inkább szólt volna a játék öröméről, és nem annyira a vérre menő versenyzésről...
Ehhez képest nagyon "megkomolyodott" a rallye is mára, óramű pontosságú profik ülnek überfasza-agyonkompjuterizált járgányokban. Csak valahogy mintha a játék veszett volna el belőle...
Vagy csak az a baj, hogy mostanában legfeljebb wrc-t nézek a jurosporton, az meg nagyon más, mint a magyar?
Chromlo írta:Nekem a rally szóról mindig ez a video jut az eszembe.
Szafari rally 77... rulez:
még 4kerék meghajtás nélkül... bruuutál...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
somi írta:Csak valahogy mintha a játék veszett volna el belőle...
A kinti ászokat jó nézni, de már az sem annyira jó mint 15-25-35 éve...
Ami meg itthon van.... 10évig szinte minden versenyen ott voltam... 1-2 tragikus versenyen is, ahol nem messze tőlünk történtek iszonyat balesetek...
Ma már arról szól az egész, hogy miként lehet többet megmenteni a szponzor pénzéből... hát úgy, hogy vigyázunk az autóra... ha vigyázol nem mész...
Tisztelet a kevés kivételnek...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Hehe... ez komoly...
Bírom amikor gyorsul, ágaskodik mint egy szarvas.
Tehát a rally...
Szvsz. a legjobb, legtechnikásabb autósport.
Ismeretségi körömben van egy pár olyan ember aki hétvégén kikapcsolódásképpen nem horgászni megy, hanem rallyzni.
Ezeket az embereket nagyon becsülöm mert a család és a munka mellett esténként bütykölik otthon a tuning gépeket amit hétvégén összetörnek, jó esetben elfogy a gumi meg a versenybenzin...
Itt a környékünkön a Tamási Motorsport szokott rendezni eléggé színvonalas versenyeket, nagyon jó helyszíneken, (pl.: Decs) ahol mi már többször is megfordultunk.
Decs, Tolna megyében, pontosabban Sárköz szívében található, egy kis falucska amit évente egyszer elárasztanak a szurkolók és a rallyautók.
Az utcákon ahol gyerekek játszanak ahol lovaskocsival viszik a trágyát... ott az utcákon versenyeznek, csak a faluban...
Tudom hogy sokunknak a B kategóriás rally az igazi, nekik van pénz, jó szponzorjaik, jó pilóták és jó autók...
De szerintem az az igazán jó amikor sima hétköznapi emberek szabadidejükben esztergálnak valami alkatrészt, gyújtást állítanak, befecskendezést birizgálnak, barkácsolt futóművet raknak a gép alá, alapvető házi tuningot hajtanak végre a "versenyszemélygépjárművön" és ezt utána bedobják a kocsiba.
Persze mindezt szűk pénzügyi keretek között, egyedül, poros fészerben vagy a jobbaknak garázsban...
Ez a "mezei rally" a legjobb "sufni" megoldásokkal... tudod, ez úgy megadja a falusi fílinget...
Decs Rally 2007 Prológ, Ford Sierra XR4pilóta: Lepold Dániel
Egy kis prológ közönség felhergelésre...
Ford Sierra XR4, Lepold Dani Best of... a zene sem rossz! (Queen - Princess of the Universe, hegylakó sorozat zenéje volt ha így jobban beugrik)
A decsi közönség kiharcolt a rendezőktől egy kis Sierrás ráadást a díjkiosztó előtt egy zsebkendőnyi területen.
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/sh ... on=8,0,0,0" width="400" height="345" id="vidixplayer" align="middle"><param name="allowScriptAccess" value="sameDomain"><param name="movie" value="http://www.freevlog.hu/player/vplayer.s ... hu"><param name="wmode" value="transparent"><param name="menu" value="false"><param name="quality" value="high"><param name="bgcolor" value="#000000"><embed src="http://www.freevlog.hu/player/vplayer.s ... reevlog.hu" menu="false" quality="high" bgcolor="#000000" width="400" height="345" name="vidixplayer" align="middle" wmode="transparent" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>
Visszatérve, a decsi versenyen a legjobb szerintem egy Volkswagen Golf III VR6-os volt, amit egy olyan pilóta vezetett akit úgy raktak be az autóba mivel amputálták a jobb lábát és az egyik kezét egy baleset következtében, verte az ellenfeleket...
Egy nagyon szép összeállítás a pilótáról... nem kis versenyzői érzékkel áldották meg.
Idézem, "basszad neki"
Amikor a rallykon szünet van akkor jön képbe MCKoncz a Ladával vagy Lepold Dani a Sierrával.
Egy kicsit McKonczról is... Élőben jobb!
Profi versenyen nem voltam még bár ezeken a versenyeken is volt egy-két Impreza, Lancer EVO, Lancia Delta stb... oda tették ahova akarták, megláttuk őket utána hirtelen eltüntek...
Nekem ez jut eszembe a rallyról...
[url=http://www.ford-cruising.hu/gallery/thumbnails.php?album=46]'95 Ford Mustang 3.8 (kunokb)[/url]
Az a Sierra nagyon kemény.Kqrva jó hangja van.Csodálom az ilyen embereket,ha én így megépítenék egy Sierrát,tuti nem lenne szívem így használni,simogatnám a garázsba
trafo2000 írta:Az a Sierra nagyon kemény.Kqrva jó hangja van.Csodálom az ilyen embereket,ha én így megépítenék egy Sierrát,tuti nem lenne szívem így használni,simogatnám a garázsba
A videó nem ad vissza semmit jóformán... durrog visszaváltásnál, kigyorsításnál szinte mindenhol...
Ha épp nem a közönséget hergeli hanem versenyez, akkor egészen jó időket megy... akkor nem dobálja a farát.
Tengelykapcsoló: egytárcsás száraz súrlódásos (szintertárcsa)
Sebességváltó: 5 fokozatú egyenes fogazású (kuplung nélkül kapcsolható)
Differenciálmű: hippoid fogazású, áttétel 4.44-5.37 között változik, automata sperr
Kipufogó: négyleömlős 60 mm átmérőjű rendszer
Futómű: megerősítve, Bilstein lengéscsillapítók
elöl Volga első, hátul Lada kombi rugók (emelt) vagy
elöl vágott Volga első, hátul Polski 125 első rugók (ültetett)
első-alsó szilentek bronzperselyesek
nyomtáv 150 mm-rel megnövelve, alsó lengőkarok 12 mm-t előre eltolva
Végsebesség: 140-215km/h kerék-átmérőtől és végáttételtől függően
Gyorsulás: 0-100 km/h: 8 sec; 1km: 26 sec
Üzemanyag-fogyasztás: 10-30 liter/100km üzemmódtól függően
Saját tömeg: 850 kg
Mindezt egy helyi srác csinálja a városunk határában egy eldugott kis garázsban...
Csináltak egy 4X4-es Injectoros Lada Nivát... arról is kerítek majd infokat!:klassz:
Ja, ők szoktam menni az Euro-Ringre kergetni az M3-asokat...
"Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel"
[url=http://www.ford-cruising.hu/gallery/thumbnails.php?album=46]'95 Ford Mustang 3.8 (kunokb)[/url]
trafo2000 írta:Az a Sierra nagyon kemény.Kqrva jó hangja van.Csodálom az ilyen embereket,ha én így megépítenék egy Sierrát,tuti nem lenne szívem így használni,simogatnám a garázsba
trafo!
Ezt a videót neked ajánlom fel!
Simogasd a monitort!